Ooma
پرسش (1402/06/14):

درد ناحیه تناسلی

سلام . وقت بخیر. من الان چهار ماه هست که سزارین کردم ، درد اطراف واژن دارم که همراه با زانو درد و درد پاشنه پا هست. گفتم شاید عفونت داشته باشم که یدونه پماد کلوتریمازول و یدونه هم پماد کلوتریمازول مصرف کردم با قرص سفیکسیم، کلسیم سوپراکل و پرگمام هم مصرف میکنم. گاها کم میشه دردش گاها زیاد مخصوصا موقع نشستن و برخواستن و پهلو به پهلو شدن، و پیاده روی زیاد.فعلا به خاطر شیردهی نمیتونم برم دکتر، علت چی می‌تونه باشه ؟

وای منم اینجوریم 😪🥲خیلی اذیتم
من درد لگن و کف پا دارم
منم نمتونم برم ازمایش با بچه کوچیک
عهههههه من هم گاهی وقتا پاشنه پام درد میگیره مخصوصا وقتی از خواب بیدار میشم و چند قدم راه میرم خیلی پاشنه ام درد میاد یعنی به خاطر سزارینه؟؟؟؟
منم همینم دقیقا وقتیاز خواب پا نیشم بیشتر....من فک کردم ی موقع خون لخته کرده تو پام
دقیقا با بچه کوچک نمیشه
نمی‌دونم ولی من هم صبح ها که می‌خوام راه برم پاشنه پاک درد می‌کنه ، موقع نشستن و برخواستن هم زانو ها و وسط پاهام استخوان ناحیه تناسلی م درد می‌کنه.
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💙
متاسفانه بدون معاینه نمیتوان در این موارد نظری داد اگر درد کم شده ناشی از فشار وارده توسط رحم بزرگ شده بر لگن بوده و به مرور برطرف می‌شود در غیر این صورت معاینه و ارزیابی لازم است ❤️
ممنون،در اینترنت خواندم عفونت رحم یکی از عوامل هست ، با توجه به اینکه پماد کلوتریمازول ، کلیندازول و قرص سفیکسیم مصرف کردم و ترشحاتی ندارم ، باز امکان عفونت هست ؟
درد پاشنه پا و زانو ارتباطی با عفونت ندارد اما اطراف واژن ممکن است مرتبط باشد و اگر التهاب در ناحیه واژینال و دهانه رحم باشد لزوما با ترشح خاصی همراه نیست، چه مکمل هایی مصرف می‌کنید ؟
ممنون، مکمل کلسیم سوپراکل و پرگمام .
سطح ویتامین دی هم اگر چک نشده چک گردد
ممنون. آزمایش خون دادم. نرمال است.
خداروشکر گل من ، بنابراین همانطور که گفتم برای معاینه بخش لگنی ورد عفونت مراجعه کنید

سوالات مشابه