میگم من یک ماهه پهلوهام درد میکنه بعد میزنه ب پام وقتی روزمین میشینم بدجور درد میگیره دکتر رفتم گفت علایم دیسک یا سیاتیک هستش دارو داد گفت یک ماهه بخور اگه خوب نشد باید بیای ی امپولیه ب کمرت بزنی الان هنوز خوب نشد خیلی زوده برا دیسک هنوز 20سالمه😑😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



387
1402/06/13





