سلام خانم دکتر من سی و دو هقته ی بارداری هستم یک ماه پیش ازمایش کم خونی دادم و هموگلوبینم ۹بود و هماتوکریتم ۳۱
قرص هماتینیک و عدسی خوردم و اسید فولیک ۱ و یک قرص اهن ایرونی
که بعد از یک ماه شدم۱۰نیم و هماتوکریتمم ثابت موند فرتینم هم توی رنج بود
الان هموگلوبینم همچنان ۱۰نیم مونده چی باید بخورم دوز اهنم همون شبی یکی هماتونیک و یکی قرص اهن ایرونی کافیه؟مولتی ویتامینن ک اسیو فولیک همراهش هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



274
1402/06/12


