سلام
دخترم 55روزشه. شیرخشک میخوره، اپتامیل ساده بهش میدادم از بدو تولد تا یک ماه، بعدش تو مدفوعش خـون پیدا شد. بردمش پیش دکتر گفتن حساسیت به پروتئین گاویه، شیرشو عوض کردم اپتامیل پپتی بهش میدم، ولی هر دو روز ی بار تقریبا، کل شیرو بالا میاره
ق
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



417
1402/06/07






