سلام احتمالا غذای کمکی شروع کردی اونجوری شده
پس نگران نباش پسرمنم یادمه کمکی شروع کردم خیلی کم اضافه کرد ماه بعدش بهتر شد
حتما ببرش زیر نظر متخصص دختر منم وزنش ثابت بود ۳ ماه ، بعد ۳ ماه بردم پیش متخصص گفت چرا اینقدر دیر آوردی الان بهش شربت و مولتی و دستور غذای جدید داده در عرض ۲ هفته ۴۰۰ گرم اضافه کرد و از استپ وزنی در اومد
دستور غذایی دکتر رو برا منم میفرستی عزیزم 🙏
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 🩷
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ شزایط اشتها چطور است ؟درحال رویش دندان نبوده ؟
سلام عزیزم قطره مولتی و اهن میدم شیرش رو خوب میخوره اما غذای کمکی میدم نمیخوره دندونم که دستاش همش دهنشه
جان دلم چه قطره مولتی ویتامینی میدهید؟
اهن هم سیدرال روزی دو سی سی
مامان گل نام قطره مولتی ویتامین را نگفتید
درکنار این قطره ها برای دوماه روزی 3 سی سی نئوزینک بدهید ، بابت غذای کمکی چرا نمیخورد؟ چه مشکلی رخ میدهد؟
ممنونم عزیزم کم میله یه روز خوب میخورع یه روزم دستمو مرت میده اصلا نمیزاه دستمو پرت میده
عزیزم اجازه دهید خودش هم با غذا بازی بازی کند اما مراقبت کنید دچار خفگی نشود ، با شروع نئوزینک شرایط بهتر خواهد شد