سلام خدمت دکتر اوما و مامان های عزیز
تقریبا یک هفته هست که پای دختر من خراب شده
التهاب و خارش داشت و خیلی دونه زده بود ،الان فقط دونه ها مونده و کمی خارش داره
بردمش دکتر که فقط پماد بتامتازون چشمی داد و اینکه دکتر گفت فقط ۳ روز هر ۱۲ ساعت یکبار استفاده کنم تا خوب بشه و من انجام دادم و به غیر از شب فقط مابیبی کردم دخترم رو
از کرم سودوکرم ،اِن اِن ،روغن جامد پماد هیدرودرم هم استفاده کردم ولی متاسفانه خوب نشده
گرمیجات رو کامل قطع کردم ،بعد از هربار تعویض شستمش،
واینکه الان دخترم داره دندون در میاره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



429
1402/05/31







