سلام وقت بخیر ذخیره تخمدانم 1 هست دکتر گفته باید iui کنم چیکار کنم بالا بره
1
1402/05/22
سلما 💞💞
سلام اصلاح سبک کنید
1
1402/05/22
مامان معجزه خدا
سلام عزیزم اصلاح سبک حتمااا انجام بده طبیعی باردار میشی حتی
پیج های زیرمجموعه خانم فلورا تاجیکو ببیین
تو اکثر شهرها هم نماینده داره
پیج های زیرمجموعه خانم فلورا تاجیکو ببیین
تو اکثر شهرها هم نماینده داره
0
1402/05/22
سلما 💞💞
ورزش و پیاده روی کنید ساعت خواب منطم
0
1402/05/22
سلما 💞💞
البته من خودم ذخیزم زیاده به تنبلی میزنه ولی اصلاح سبک نه کمکی بهم کرد نه بار دارشدم
0
1402/05/22
سوال کننده
اصلاح سبک چی هست؟؟
0
1402/05/22
سلما 💞💞
ای یو ای برای کسانی شو هرشون تحرکش کمه جواب میده
0
1402/05/22
سوال کننده
شوهرم عمل واریکوسل انجام داده دکتر گفت iui کنم
0
1402/05/22
سلما 💞💞
سالم خوری روغن کنجد وزیتون بخوری شیرینی جات وقند حذف کنی بیسکویت وشیرینی کلا حذف نون سبوس. دار
0
1402/05/22
سوال کننده
ولی استرس دارم جواب نده
0
1402/05/22
سلما 💞💞
ساعت خواب 11تا 7صبح صبحونه تا قبل 8 خورده بشه
0
1402/05/22
سلما 💞💞
نیم ساعت یعد نهار اب نخوری
0
1402/05/22
سوال کننده
اینجا دکتر هم هست جواب بده
0
1402/05/22
سلما 💞💞
ای خواهرم من 3بار ای وی اف کردم نشده مجدد تخمک کشی شدم
0
1402/05/22
سلما 💞💞
شما انجام بده نصفش دست شما ودکتر بقیش دست خداست
0
1402/05/22
سلما 💞💞
دکتر میخوای جواب چی بده
0
1402/05/22
سوال کننده
جواب آزمایش بفرست جواب میدن آیا iuiجواب میده یانه
0
1402/05/22
سلما 💞💞
برای بالا رفتن ذخیرت بالا 3ماه تا6ماه اصلاج سبک کنی
0
1402/05/22
سوال کننده
که iuiمیتونم انجام بدم یا ivf
0
1402/05/22
سلما 💞💞
من بهت میگم هیچ دکتری نمتونه بهت بگه میشخ یانه نه
1
1402/05/22
سوال کننده
اصلاح سبک یعنی درست بخوری یا ورزش و اینا
0
1402/05/22
سلما 💞💞
من میگم ای وی اف کردم دکتر ما کارمون کردیم بقیش دست خداست
0
1402/05/22
سوال کننده
دکتر کجا انجام دادی
0
1402/05/22
سلما 💞💞
همش کنار هم نوشابه نخوری دلستر نخوری
0
1402/05/22
سوال کننده
به هیچ وجه نمیخورم
0
1402/05/22
سلما 💞💞
قبل مرکز ناباروی بوشهر الان برای بار چهارم شبراز
0
1402/05/22
سوال کننده
شیراز دکترت کی بوده؟؟
0
1402/05/22
سلما 💞💞
من اول ای یو ای کردم نشد رفتم سراغ ای وی اف که اونم بعد چندبارنشد
0
1402/05/22
سوال کننده
میشه
0
1402/05/22
سلما 💞💞
شوهرم مشکلی نداره خودم تنبلی دارم
0
1402/05/22
سلما 💞💞
شمالی
0
1402/05/22
سوال کننده
آدم فقط باید امید داشته باشه
0
1402/05/22
سوال کننده
بنظرت شمالی بهتره یا کرامتی
0
1402/05/22
سلما 💞💞
امید واهی خوب نیست من امید میدادم به خودم این بار میشه بعدش نمیشد نابود میشدم
0
1402/05/22
سلما 💞💞
من بخدا با کرامتی اشنایی ندارم ففط شمالی خانم همسابه مت با 54 سال اولین بار براش انجام داد شد
0
1402/05/22
سوال کننده
دارو همه یکی هست
0
1402/05/22
سوال کننده
دکتر بهینه نام آور جهرمی نمیشناسی
0
1402/05/22
سلما 💞💞
دوستم دوقلو شد من رفنم اونجا قبلش میخاستم برم رستمی که رفتم تا ویزیت اول بعذ منشی هاش میگفتن دکتر رفته امرریکا نیست ولی به مریضا نگید شوهزم رفت ازمایشگاه قسم داد راست بگید دکتر خودش نیست خانمه والا چی بگم دکترنیست
0
1402/05/22
سلما 💞💞
ولی به کسی نمیگنن دیگه رفتم شمالی
0
1402/05/22
سلما 💞💞
اگه سنت کمه نمخای بری ای وی اف بنطرم برو سارا داوودی
0
1402/05/22
سلما 💞💞
حتی برای ای یو ای
0
1402/05/22
سوال کننده
کی؟؟؟
0
1402/05/22
سوال کننده
دارم میرم کرامتی
0
1402/05/22
سوال کننده
یکی بهم دکتر بهینه نام آور جهرمی
0
1402/05/22
سوال کننده

0
1402/05/22
سوال کننده
اینو میتونی بخونی
0
1402/05/22
سوال کننده
؟؟
0
1402/05/22
At i
روغن زیتون یا کنجد اصل استفاده کنید
شیرینی جات و فست فود حذف بشه
چسپس و پفک و اینا حذف
پیادروی و ورزش هوازی داشته باشین
قرص اوابوست مصرف کنید
ویتامین ای آ سی دی
اسید فولیک
امگا۳ ( به محض باردار شدن قطع کنید)
مصرف بشه
شیرینی جات و فست فود حذف بشه
چسپس و پفک و اینا حذف
پیادروی و ورزش هوازی داشته باشین
قرص اوابوست مصرف کنید
ویتامین ای آ سی دی
اسید فولیک
امگا۳ ( به محض باردار شدن قطع کنید)
مصرف بشه
0
1402/05/22
سلما 💞💞
اردبشهت رفته
0
1402/05/22
At i
بازم با پزشک هماهنگ کنیو
0
1402/05/22
سلما 💞💞
ازمایش dfنداده شوهرت
0
1402/05/22
سلما 💞💞

0
1402/05/22
سلما 💞💞

0
1402/05/22
سوال کننده
برای داداشم هست
0
1402/05/22
سوال کننده
شکمم با سیاه دونه گرم میکنم و صبح ها هم سیر سیاه میخورم
0
1402/05/22
سوال کننده
نمیدونم خوبه یانه
0
1402/05/22
سوال کننده
جو دو سر میخورم و گوشت زیاد نمیخورم
بیشتر پروتین میخورم و ورزش هم میکنم
بیشتر پروتین میخورم و ورزش هم میکنم
0
1402/05/22
سوال کننده
خدا کنه بالا بره
0
1402/05/22
زری مامان هانا
سلام بچه هااا
0
1402/05/22
زری مامان هانا
چ جورازمایشات راترجمه میکنید
0
1402/05/22
زری مامان هانا
من بلدنیسم متاسفانه
0
1402/05/22
سوال کننده
اره بچها کاشکی میگفتید
0
1402/05/22
سلما 💞💞

0
1402/05/22
سلما 💞💞
این بزنامه دانلود کنیدهرازمایش عکس بگیرید قسمت تصویر بزارید براتون فارسی میکنه
0
1402/05/22
سوال کننده
اسمش چی هست
0
1402/05/22
سلما 💞💞
همون به فارسی توگوگل بزن
2
1402/05/22
یامهدی ادرکنی
اول کار
اول کار
اول کار
ببین چقدر تاکید میکنم.خواهر حتما برو تخمک ذخیره کن بعد آیو آی وآی وی اف و.....
اول کار
اول کار
ببین چقدر تاکید میکنم.خواهر حتما برو تخمک ذخیره کن بعد آیو آی وآی وی اف و.....
0
1402/05/23
زری مامان هانا
نتونسم گلم برام نمیاد😭😭😭
0
1402/05/23
فاطیما احمدی
سلام زینب جان من فاطمه هستم خوبی گلم
0
1402/05/23
فاطیما احمدی
ببین اگه سوالتو تخصصی بپرسی دکتر جوابتو میده
0
1402/05/23
فاطیما احمدی
اینجا فقط دوستان سوالتو جواب میدن
0
1402/05/23
فاطیما احمدی
این دوستمون راست میگن برای ای یو ای یاحتی ای وی اف بنظرم تخمک فریز کن تا کم و زیاد نشه برات
0
1402/05/23
سلما 💞💞
از بازار بگیر بنویس
0
1402/05/23
سلما 💞💞
فقط بنویس مترجم
0
1402/05/23
سلما 💞💞

من توی بازار نوشتم مترجم اومد
0
1402/05/23
فاطیما احمدی
سلما جان توگوگل بزنه سایت ترجنه میتونه ترجمه کنه
0
1402/05/23
پزشک اوما
سلام زینب جانم
برای بهبود ذخیره تخمدان اگر وزن بالا است کم کنید و اگر چربی شکمی دارید، حتماً کاهش داده شود، ورزش هوازی و آرامش دهنده خصوصاً یوگا انجام دهید، اصلاح سبک زندگی را آغاز کرده و قند و شکر مصنوعی را به حداقل برسانید و همچنین مکملهایی همچون کیوتن قرمز آغاز گردد. اما در رابطه با اینکه iui بهتر است یا ivf, بستگی به نتایج بررسی های شما و همسرتان دارد 💜
برای بهبود ذخیره تخمدان اگر وزن بالا است کم کنید و اگر چربی شکمی دارید، حتماً کاهش داده شود، ورزش هوازی و آرامش دهنده خصوصاً یوگا انجام دهید، اصلاح سبک زندگی را آغاز کرده و قند و شکر مصنوعی را به حداقل برسانید و همچنین مکملهایی همچون کیوتن قرمز آغاز گردد. اما در رابطه با اینکه iui بهتر است یا ivf, بستگی به نتایج بررسی های شما و همسرتان دارد 💜
0
1402/05/24
سوال کننده
سلام عزیزم یه دو هفته ای مرتب ورزش میکنم میتونم آزمایش خودم و همسرم ارسال کنم بررسی کنید آیا مناسب iui هست یا خیر؟؟؟
0
1402/05/26
فاطیما احمدی
زینب جان باید تایپک جدید برای سوالت بزنی دکتر جوابتو بده
0
1402/05/26
پزشک اوما
جان دلم تاپیک جدید طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
0
1402/06/02
سوال کننده
سلام
0
1402/06/02
سوال کننده
وقت بخیر
0
1402/06/02
سوال کننده
میگم پریودی چطور حساب میشه
0
1402/06/02
سوال کننده
من دیشب لکه قهوه ای مثل آخر پریودی این یه روز حساب میشه
0
1402/06/02
سوال کننده
صبح افتادم رو خونریزی
0
1402/06/02
سوال کننده
من میخام iui کنم سه پریودی ساعت 9 باید لتروزول بخورم کی میشه
0
1402/06/02
فاطیما احمدی
زینب جان تایپک جدید بزن عزیزم 😑
0
1402/06/02
فاطیما احمدی
لک پریودی حساب نمیشه خونریزی رو پریودی حساب میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تاثیر خوردن گرمی در زمان اقدام برای بارداری و تخمک گذاری
- اقدام به بارداری و بدن درد
- اقدام به بارداری
- تزریق امپول سرخجه قبل بارداری
- علت تاخیر یک هفته ای در اقدام بارداری چیست?
- تخمک گذاری واقدام به بارداری
- مشکلی ندارم ولی پریود نامنظمی دارم!!!اقدامی هستم😣
- ببخشید ببخشید ببخشید دوستان
- شانزدهم دوره..برای اقدام به بارداری
- لطفا همه نظرتونو بگید بین زمین وهوا گیر کردم⁉️



643

