من شرکت کردم ماما هم گرفتما
از ۳۷ هفته ورزش کردم از ۳۸ هفته تمام دستورای کلاسارو انجام دادم ولی اصلا تاثیرنداشت
ماماهم وایساده بود کاری نمیشد بکنه عملا نقشی نداشت
چون خیلی درد داشتم وحتی حرف نمیتونستم بزنم چه برسه از تخت بیامپایین
کلی برنامه داشتم پاشم ورزش کنم و .... ولی هیچکار نمیشد بکنم فقط دراز کشیده بودم بال بال میزدم😁
همه کاری کردی ولی حسابی غافلگیرت کرده😅
آنلاین شرکت کردی یا حضوری؟
منم همینم، وقتی واسه چیزی برنامه میریزم همیشه برعکس میشه و توش... میخوره، واسه همین کلا بی برنامه پیش میرم😆
منم ماماهمراه گرفتم ولی اصلاااا هیچ کاری نکرد برام
انقد دردا داشتم که فقط به خودم میپیچیدم
زهرای مرضیه؟ اسم ماماتون چی بود؟
اصلا فامیلشم یادم نیس انگار امیریان اینا بود