سلام عزیزم جاریم زایمان کرد راضی بود از بیمارستان ولی از دکترش نه
من دکترم توبیمارستان زهرایی مرضیس ازکیلپایی ک میزاره و مراجعه هاش کامنت گذاشتن تیلیی تعریف کردنن خیلییی خوبه
عزیزم سز بودی یا طبیعی؟چقدر شد هزینت؟
سلام عزیزم خوبی
پیش پویایی؟؟؟
منو فرستاد پیش فتوحی
فتوحیم نه گذاشت نه برداشت گفت آی یو آی
بعدم منفی شد
دیگه از دی تا حالا دکتر نرفتم
تا با یه کلینیک آشنا شدم
یعنی یکی از دوستان مجازیم بهارستان بودن دوسال اقدام داشت بدون بچه رفت پیش دکتر مهرنوش مطیعی تو دروازه شیراز بعد ۶ ماه باردار شد بدون دارو و قرص الانم ۵ ماهشه