الان چند روز به موعدت مونده؟
نامنظمه نمیدونم کی قرار بشم ولی علائمشو دارم
اگه چیزی نمونده فایده نداره
اما اگه ده روز مونده میتونی هرشب یه دونه بخوری
هر وقت قرص نخوری تا سه یا چهار روز بعد باید پری بیاد
حالا سر وقت بشو نمی ارزه هورمون ات قاطی پاتی کني
شاید خودش دیرتر اومد حالا که میگی مرتب نیست