خانمها من هر ماه دو روز قشنگ دو روز عقب مینداختم اینماه حداقل باید 24میشدم پریود که نشدم دیروز عضلات پاهام میگرفت و کمی کمر درد و زیر واژنم .دیش پد گذاشتم امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی دیدم اندازه یه نخود لکه قهوه ای بود روی پد .تو شک افتادم. موندم مال چیه و اینکه من اصلا قبل از پریودی لکه نداشتم .توی اقدامم. کسی این مورد داشته که روز پریودی لک قهوه ای داشته باشه
1
1401/08/26
ftme m
اره من اولش که میخاست خونریزیم باز بشه لکه قهوه ای میدیدم
0
1401/08/26
سوال کننده
خیره ان شاله
1
1401/08/26
۰۰ ...
سلام خوبی من امروزم بی بی چکم خط کم رنگ افتاد دیگه اومدم ازمایش دادم
0
1401/08/26
سوال کننده
بسلامتی
0
1401/08/26
سوال کننده
خبرش بده
0
1401/08/26
۰۰ ...
ایشالله دوتامون این ماه خوشحالیمون ادامه داشته باشه🥺
0
1401/08/26
سوال کننده
شما مگه نگفتی صبر میکنم تا شنبه
0
1401/08/26
سوال کننده
واقعا میدونم انتظار سخته
0
1401/08/26
۰۰ ...
۱۱حاظر میشه
0
1401/08/26
سوال کننده
شما علایمی نداشتی
0
1401/08/26
سوال کننده
این یک دور روز اخر پریودی
0
1401/08/26
۰۰ ...
امروز ازمایش پرولاکتین داشتم با ویتامین D
0
1401/08/26
سوال کننده
چرا
0
1401/08/26
سوال کننده
پس ازمایش بتا ندادی
0
1401/08/26
۰۰ ...
واس همون گفتم حالا که اومدم ازمایش بارداریم بدم
0
1401/08/26
سوال کننده
خیره
0
1401/08/26
رها کریمی
شما چند روز تاخیری داشتید؟
0
1401/08/26
سوال کننده
خوش خبر باشین
0
1401/08/26
۰۰ ...
دکترم نوشته واستم گفت ببینم چطوره
0
1401/08/26
۰۰ ...
فردا باید پریود بشم اما ۴روزه بی بی میزنم خط کم رنگ میافته
0
1401/08/26
سوال کننده
من هرماه دوروز عقب مینداختم اینماهم باید 24میشدم که نشدم
0
1401/08/26
۰۰ ...
امروز با ازمایشا دیگم بتا هم دادم
0
1401/08/26
janan ...
من لک قهوه ای داشتم دلدرد پریودی هم داشتم ولی خونریزی نداشتم یه چند روز بعدش تست زدم مثبت شد
0
1401/08/26
۰۰ ...
ایشالله که خیره ایشالله بارداری هممون که چشم براهیم
1
1401/08/26
سوال کننده
ان شاله دل همه منتظرها شاد بشه
0
1401/08/26
سوال کننده
اره منم از دیروز گرفتی دارم ولی پری نمیشم
0
1401/08/26
رها کریمی
من الان هشت روز هست عقب انداخته نه ذره ای درد دارم، قبلا ترشح خیلی زیاد بود الان اصلا ندارم بعد لکه بینی هم ندارم نمیدونم باردارم یا ن
0
1401/08/26
سوال کننده
پس منتظریم ساعت 11
0
1401/08/26
سوال کننده
رها خانم ان شاله شما هم جواب بگیرین
0
1401/08/26
سوال کننده
نسیم خانم شما از کدوم شهری
0
1401/08/26
janan ...
تست نزدی؟ دیگه 8 روز اگه باشید نشون میده
0
1401/08/26
رها کریمی
انشالله میترسم برم ازمایش خون بدم مثل ماه های قبل بگه منفی البته ماه های قبل نهایت سه روز مینداخت عقب
0
1401/08/26
سوال کننده
بعضی لقاح دیر میگیره و دیرتر بی بی مثبت میشه امکان داره تا. ده روز بعداز پریود جواب مثبت بشه
0
1401/08/26
رها کریمی
من روز اول موعدم زدم خط کم رنگ افتاد بعد همون مارک رو روز چهارم زدم منفی شد دیگه شوهرم نزاشت بزنم گفت اینا همش الکیه صبر کن خودم بیام بریم ازمایش خون بدی به امید خدا فردا میاد
0
1401/08/26
سوال کننده
دو روز دیگه هم صبر کن بعد برو ازمایش بده
0
1401/08/26
رها کریمی
شنبه میرم
0
1401/08/26
سوال کننده
ان شاله
0
1401/08/26
سوال کننده
رها خانم خبرش بده ب ما جواب ازمایش
0
1401/08/26
رها کریمی
همسرم میگه ببین بچمون چفد مهربونه نمیخاد مامانش رو اذیت کنه نه درد داری نه لکه بینی😂
0
1401/08/26
رها کریمی
حتما عزیزم
0
1401/08/26
۰۰ ...
حتما خبرشو میدم عزیزدلم
0
1401/08/26
۰۰ ...
نیشابور عزیزم
0
1401/08/26
۰۰ ...
منم شنبه میخاستم برم اما امروز ازمایش خون داشتم باید میومدم ازمایشگاه دیگه بتا هم انجام دادم
0
1401/08/26
سوال کننده
هزینه بتا چقده
0
1401/08/26
رها کریمی
اها. من همسرم فردا میاد به خاطر همین دیگه شنبه میرم
0
1401/08/26
سوال کننده
خیره
0
1401/08/26
رها کریمی
دقیق نمیدونم ولی چیزی نیس خیلی
0
1401/08/26
۰۰ ...
۷۵ کارت کشید
0
1401/08/26
فرشته🌸 🌸🌸
من تیتر گرفتم ۷۰ تومن شد
0
1401/08/26
۰۰ ...
ایشالله خبر خوب مامان شدتن عزیزم
0
1401/08/26
۰۰ ...
شدنت
0
1401/08/26
۰۰ ...
من رایگانه ازمایشا و سونوگرافیا این چون خودم خاستم جدا بگیره کارت کشید
0
1401/08/26
رها کریمی
همچنین گلم 😘
0
1401/08/26
سوال کننده
همچنان منتظریم
0
1401/08/26
۰۰ ...
چی ۱۱نمیشه🥺🥺🥺
0
1401/08/26
سوال کننده
ولی زودتر هم امکان داره بدن
0
1401/08/26
سوال کننده
توسایت ازمایشگاه میزنن
0
1401/08/26
۰۰ ...
کو برم سایتش
0
1401/08/26
سوال کننده
لینگ اگه اومده برات برو تو سایتش
0
1401/08/26
۰۰ ...
مسئول جواب دهی راس ۱۱میاد
0
1401/08/26
۰۰ ...
الان میرم
0
1401/08/26
سوال کننده
یه پیامکی میاد برات
0
1401/08/26
سوال کننده
روی سایتش بزن
0
1401/08/26
سوال کننده
شماره ملی وارد کن
0
1401/08/26
سوال کننده
یا شماره قبض
0
1401/08/26
۰۰ ...
هنو اماده نیس💔
0
1401/08/26
۰۰ ...
همون ۱۱خودش گفته باید صبر کنم
0
1401/08/26
سوال کننده
نیم ساعت دیگه
0
1401/08/26
سوال کننده
صبرکن
0
1401/08/26
۰۰ ...
خیلی استرس دارم ببینم عدد بتا چنده
0
1401/08/26
رها کریمی
ما فک کنم بیشتر تو استرس داریم من همش نگاه ساعت میکنم🤦🏻♀️
0
1401/08/26
سوال کننده
بالاست ان شاله
0
1401/08/26
سوال کننده
واقعا
0
1401/08/26
۰۰ ...
🤣🤣🤣🤣الهی
0
1401/08/26
سوال کننده
نسیم چه مارکی بی بی زدی
0
1401/08/26
۰۰ ...
مدیکور عزیزم
0
1401/08/26
سوال کننده
خیره
0
1401/08/26
۰۰ ...
فقط خارج رحمی نباشه به قران حاظرم منفی باشه ولی خارج رحمی نباشه
0
1401/08/26
رها کریمی
قبلا اینطوری بودی؟
0
1401/08/26
۰۰ ...
برج ۵ پارسال
0
1401/08/26
۰۰ ...
صبح تاسوعا سقط شد
0
1401/08/26
رها کریمی
اخی عزیزم
0
1401/08/26
۰۰ ...
😔😔😔
0
1401/08/26
سوال کننده
ان شالع جواب بگیری
0
1401/08/26
رها کریمی
ایشالا که اینطور نست این بار
0
1401/08/26
۰۰ ...
به خاطر همین خیلی استرس دارم اگنه مثبت و منفیش استرس نداره بخدا
0
1401/08/26
۰۰ ...
انشالله محتاجم به دعاتون
0
1401/08/26
سوال کننده
مگه خارج رحمی مشخص میشه بتا بدی
0
1401/08/26
۰۰ ...
عدد پایین باشه و بالا نره با تست مجدد دکترم گفت خارج رحمیه
0
1401/08/26
سوال کننده
اها
0
1401/08/26
۰۰ ...
اگه داخل رحمی باشه سریع میره بالا
0
1401/08/26
سوال کننده
یعنی شما امروز بتا دادی دوروز دیگه هم محدد بابد تکرار کنی
0
1401/08/26
۰۰ ...
شماهم بچه اولتونه
0
1401/08/26
سوال کننده
ن عزیزم
0
1401/08/26
سوال کننده
بچه اول هشت ساله دارم
0
1401/08/26
۰۰ ...
زیر ۳۰۰ باشه
0
1401/08/26
سوال کننده
اها
0
1401/08/26
سوال کننده
استرس نده ب خودت
0
1401/08/26
۰۰ ...
خداروشکر تنش سلامت خدا حفظش کنه
0
1401/08/26
سوال کننده
قربون شما ممنونم عزیزم
0
1401/08/26
۰۰ ...
بچه داشته باشی واسه دومی اینقد عذاب و ناراحتی نداری😔
0
1401/08/26
سوال کننده
خانمی بشین از 1000به عقب تکرار کن باخودت که سرگرم بشی
0
1401/08/26
سوال کننده
یا صلوات بفرست
0
1401/08/26
سوال کننده
استرس نده ب خودت
0
1401/08/26
۰۰ ...
اینستام ولی خو ساعت نمیگذره
0
1401/08/26
سوال کننده
پیچتون چیه
0
1401/08/26
۰۰ ...
از صبح اومدم بیرون
0
1401/08/26
۰۰ ...
همش صلوات و التماس میکنم که رحمی به حالم کنه خدا
0
1401/08/26
۰۰ ...
Karani074
0
1401/08/26
۰۰ ...
شما کدوم شهرین گلم
0
1401/08/26
سوال کننده
بندرعباس
0
1401/08/26
۰۰ ...
😍😍😍
0
1401/08/26
۰۰ ...
درخاست بدین اینستا تا قبولتون کنم پیجم خصوصیه
0
1401/08/26
سوال کننده
عکس پیچتون چیه
0
1401/08/26
سوال کننده
نرفتین جواب بگیرین
0
1401/08/26
رها کریمی
نیومد هنوز؟
0
1401/08/26
۰۰ ...
صب کن
0
1401/08/26
۰۰ ...

0
1401/08/26
۰۰ ...
پروفایلم اینه
0
1401/08/26
۰۰ ...
توراهم دارم میرم
0
1401/08/26
سوال کننده
اوکی
0
1401/08/26
سوال کننده
منتظریممممممممم
0
1401/08/26
سوال کننده
شیرینی بدین
0
1401/08/26
سوال کننده
مثبته
0
1401/08/26
سوال کننده
😍
0
1401/08/26
سوال کننده
چیشد
0
1401/08/26
رها کریمی
مثبت شد براشون؟
0
1401/08/26
سوال کننده
نمیدونم
0
1401/08/26
سوال کننده
هنوز جواب ندادن
1
1401/08/26
رها کریمی
خدایا این ماه در هممون رو خوشحال کن
0
1401/08/26
سوال کننده
الهی امین🤲
0
1401/08/26
۰۰ ...
💔
0
1401/08/26
۰۰ ...
منفی
0
1401/08/26
سوال کننده
ایخدا اشکالی نداره
0
1401/08/26
سوال کننده
ان شاله ماه جدید
1
1401/08/26
سوال کننده
خیره
0
1401/08/26
۰۰ ...

0
1401/08/26
۰۰ ...
پس چرا بیبی چک مثبت میشد😔😔😔
0
1401/08/26
سوال کننده
اصلا ب بی بی چک نمیشه اعتماد
0
1401/08/26
۰۰ ...
ماه جدید کلی قرص و امپول و سنو .... دارم😔
0
1401/08/26
سوال کننده
ماه جدید اصلا نزن بی بی
0
1401/08/26
سوال کننده
خیریتی بوده حتما
0
1401/08/26
۰۰ ...
بمیرمم نمیخرم دیگا
0
1401/08/26
سوال کننده
ضی باش ب راضی خدا
0
1401/08/26
سوال کننده
خداروشکر حداقل خارج رحمی نبوده
0
1401/08/26
۰۰ ...
اره بابا خودم مثبت و منفی اذیت نمیشم فقط خبر خارج رحمی داغون میشم
0
1401/08/26
۰۰ ...
اره واقعا
0
1401/08/26
۰۰ ...
من برم خونه مامانم منتظرمه بهش خبر بدم منفی شده فعلا بچها♥️
0
1401/08/26
سوال کننده
بای
0
1401/08/26
رها کریمی
نسیم جان انشاالله هر چی به صلاحته برات پیش بیاد بی بی چک مدیکور هم مزخرفه من روز موعدم مثبد شد سه روز بعدش زدم منفی شد اصلا مشخص نیستن
0
1401/08/26
۰۰ ...
نمیخرم دیگه هیچ وقت فقط فکرت درگیر میشه الکی
0
1401/08/26
fatemeh 😊😊
عزیز شما بارداری خارج رحم داشتی چطور سقط شد میشه توضیح بدین
0
1401/08/26
۰۰ ...
من صبح بیدار شدم رفتم سرویس یه لکه قهوه ای دیدم بعد سریع زنگ زدم دکترم رفتم شیاف داد گفت برو استراحت مطلق شبش شیاف رو که گذاشتم یه دردی سراغم اومد ۵برابر درد پریودی کمر درد و دلدرد وحشتناک صبحش رفتم سرویس خونریزی کامل افتادم ۴روز خونریزی درحدیکه سرویس پره خون میشد روز ۵ام هم سقط شد اندازه یه قوطی کبریت بود که دکترم گفت خودش بدن خداروشکر دفع کرده
0
1401/08/26
fatemeh 😊😊
خداراشکر به خیر گذشت.
من 18روز پیش mtx زدم خونریزی دو سه روزه شده در حد پریودی
کلافه شدم دیگه
من 18روز پیش mtx زدم خونریزی دو سه روزه شده در حد پریودی
کلافه شدم دیگه
0
1401/08/26
fatemeh 😊😊
ان شاالله بزودی بارداری سالمی داشته باشین
1
1401/08/26
۰۰ ...
ممنون عزیزم خدا بزرگه یه روز ماروهم لایق مادر شدن میبینه
0
1401/08/26
محدثه م
سلام عزیزم
زیر نظر کدوم دکتر هستی؟
زیر نظر کدوم دکتر هستی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



569

