سلام بچها من تازه اقدامم ،قبل اقدامم دوماه اخر ۱۲روز عقب انداختم رفتم دکتر آز دادم همگی خوب بود ولی سونو ندادم ،ینی دکترم نگفت برو ، الان چهار روز از اون ۴۵ روزم میگزره ولی پری نیومده و بیبی م منفی میشه ،میگم ممکنه کیست داشته باشم ؟؟
میخام برم پیش دکترم میتونم اول برم خودم سونو بعد برم پیشش یا بنظرتون اول برم پیشش ببینم اصلا میفرستی یانه؟چیکار کنم اینقد عصبی شدم ک کلا از خیر حامله شدنم والا گذشتم 😓
پرسش (1399/06/16):
پریود نشدن و حامله نبودن
596
38
1399/06/16
سوال کننده
0
1399/06/16
سوال کننده
اینم بگم اصلا درد و هیچ علامتی از کیستم ندارم
0
1399/06/16
.... ــ ـــــ
الان چند روز از موعدت گذشته؟؟
0
1399/06/16
.... ــ ـــــ
به نظرم یه سونو برو خیالت راحت شه
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
سنو که حتما برو اگه دکترت تشخیص داد آمپول بزن تا پریود بشی
0
1399/06/16
سوال کننده
خوب قبلش برم؟؟باید تو دفترچه بنویسم برام یانه؟؟
0
1399/06/16
سوال کننده
شکمی دیگه اره؟؟
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
باید دکترت بنویسه
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
آره
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من ماه قبل از موعدم گذشت دکترم نرفتم سرخود آمپول زدم ۶ روز بعدش پریود شدم ولی بهت توصیه نمیکنم مث من بیخیال باشی😂
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
اگه کیست داشتی پیاده روی کن دفع میشه با پریود
0
1399/06/16
کلثوم محمدی
سلام من قبل از بارداری دو سه ماه پیش تا 50 روز پریود نشدم تست وآز منفی بعدش پریود شدم ماه بعدش هم سروقت اومد ماه سوم باردار شدم
0
1399/06/16
زینب ج
معمولا قبل بارداری پریود عقب میفته مال منم همیشه مرتب بود ولی دوماه عقب میفتاد ماه بعدش باردار شدم
0
1399/06/16
کلثوم محمدی
اره دقیقا برا منم پیش اومد
0
1399/06/16
سوال کننده
خداکنه چیزی نباشه ولی اصلا نه ترشح دارم و ن کمردرد الان واسه پریودی ک همیشه داشتم
0
1399/06/16
سوال کننده
پس حتما اول میرم دکتر ببنیم چیکلر میکنه برام
0
1399/06/16
زی زی شکوه
بچها منم پریود نشدم
0
1399/06/16
زی زی شکوه
دارم میرم آزمایش خون
0
1399/06/16
زی زی شکوه
من قبلا سونو رفتم نگران اصلا نباش. سونو هیچی نیست.
منم چرخه پریودم از 28 تا 70 روز هم اومده
منم چرخه پریودم از 28 تا 70 روز هم اومده
0
1399/06/16
سوال کننده
جدی ؟؟
0
1399/06/16
زی زی شکوه
اره عزیزم
0
1399/06/16
زی زی شکوه
بعد ازدواجم اینقدر استرس داشتم و... اینجوری شدم. سونو هم رفتم گفت هیچیت نیست.
حالا شما میخای بری برو اما خیلی طبیعیه. اگر جای من بودی چ میکردی😑
حالا شما میخای بری برو اما خیلی طبیعیه. اگر جای من بودی چ میکردی😑
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
شکوه هنوز پریود نشدی؟
0
1399/06/16
یکتا (مامان نلین ❤️)
با یه کیست یهویی پریود عقب نمیفته مگه اینکه تنبلی داشته باشی که در این صورت پریودای قبلیتم نامنظم باید بوده باشه البته تو اقدام عقب انداختن طبیعیه
0
1399/06/16
یکتا (مامان نلین ❤️)
پیگیری کردی؟
1
1399/06/16
الهام ۱۴۰۰
بچه ها ۵ روز تا موعد پریودم مونده بی بی چک بزنم حامله باشم نشون میده؟؟؟؟؟
0
1399/06/16
سوال کننده
بستگی به لقاحت داره اگ زود باشه اره بودن ک براشون مثبت شده زودتر از موعد
0
1399/06/16
سوال کننده
میگم منطم بود نهایت یک روز دوماهه اخر طولانی شد ولی هردوبارهمون ۱۲ روز اینبار شده ۱۵ روزولی پریودنشدم بازم
0
1399/06/16
سوال کننده
تنبلی داشته باشم حامل ه شدنم سختتر میشه؟؟
0
1399/06/16
s kh
نه گلم سختترنمیشه باداروحل میشه تنبلی
0
1399/06/16
سوال کننده
😞
0
1399/06/16
سوال کننده
بچها پری شدم
0
1399/06/16
سوال کننده
😅😅🤤🤤🤤
0
1399/06/16
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
باز خداروشکر تلکیفت مشخص شد😐
0
1399/06/16
سوال کننده
اره بخدا نمیدونی چقد خوشحال شدم خخ فک میکردم پری شم ناراحت بشم ولی خدایی خوشحلل شدم اینفه
0
1399/06/16
سوال کننده
احتمالا بخاطر اقدام دوسه روز عقب انداختم
0
1399/06/16
سوال کننده
بزارم پری تموم شد برم دکتر واسه سونو و اینحرفا؟؟
0
1399/06/17
پزشک اوما
سلام بهتره سونو بدهید ممکنه کیست و یا فیبروم هم باشه و یا تنبلی تخمدان باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




