اگ رژیمو برعکس کنیم دختر نمیشه؟
هر رژیم رو ۲۰۰ تومن و ۵۰۰ تومن خریدن ها
۳ تا از دوستام بودن شریکی پول میذاشتن و میخریدند از ماما های اینستا
الان نمیدونم میخوان پول بگیرن یا ن ولی اگر کسی خواست شماره میدم با خودشون حرف بزنن
از این ۳ تا دوتاش باردار شد و پسر شدن
یکیش هنوز باردار نشده
فقط ب من گفتن اینجا بزارم برای شماها
ولی اول و آخر خواست خداست فقط
مثلا ما تو طایفه یه پسر هم نداشتیم ولی خدا پسر منو داد بهمون خودمم تک بچم
نمیدونم بخدا امتحان نکردن فکرکنم
من ۱۰ تا مثل تورو میخرم عزیزم
کاسبی هم نیست
مگه من پولی خواستم منو تو اوما میشناسن همه خیالت راحت
خب چرا خودت نگرفتی بفرستی اینجا
اوما ندارن پیام دادید تو ایتا و روبیکا براتون میفرستن درضمن اونا برا ثوابش شاید بدن مگه من یا اونا حرفی از پول زدیم
واقعا برای بعضی ها متاسفم
ببخشید با ادب
اینجا جای پول در اوردن نیست
من روبیکا و ایتا ندارم ک برام بفرستن اونا فقط دوتاچیزو دارن
بله درسته واقعا چون جای الاف هایی مثل توئه فقط
خدا به همه اولاد سالم وصالح بده .من که از سر کنجکاوی اومدم.وگرنه یه دختر دارم .خداهمینو بهم ببخشه کافیه.خوش باشین
آرامش خودتونو حفظ کنین هرکسی خواست شماره میبره هرکی نخواد رد بشه 😊😃