ماه درد حالت اینکه میگیره ول میکنه . مثل پریود میشی تقریبا
و بعد چند دقیقه قطع باز شروع میشع
بعدم الان ماه درد زودته فقط ورزش کن
سلام عزیزم من از الان دارم اما خیلی کم مثلاً دو روزی یکی دوبار ، مثل پریودی میگیره زیر دلت سفت میشه و برا من یه درد ریزی هم داره ولی بعد چند ثانیه تموم میشه. و ریتمش منظم نیست تو یه روز ممکنه دو سه بار اینجوری بشی یه روزم اصلا خبری نیست
از همون ۳۱ هفته اینا شروع میشه ، ولی عموما نباید درد زیاد داشته باشه، فقط حس میکنی یهو سفت میشه زیر دلت یا کمرت میگیره اونم برای چند ثانیه کوتاه ،
سلام نازنینم به روی ماهتون
اگر دردهایتان با گذشت زمان شدت پیدا نکرده و با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند یعنی در حال تجربه انقباضات کاذب یا همان براکستون هیکس یا به اصطلاح ماه درد هستید اما اگر دردها با گذشت زمان بیشتر شده و الگوی منظم به خود بگیرند باید مراجعه کنید تا مطمئن شویم که در معرض خطر زایمان زودرس نیستید ❤️
دراز میکشم یا استراحت میکنم بهتر میشه
اگر سایر مشخصاتی که گفتم را هم دارد کاذب است اگر نمیتوانید تشخیص دهید مراجعه کنید