سلام من رفتم پیش متخصص بهم گفت رحمت پارگی داره برای دردش هیچ کاری نمیشه کرد بایدتحملش کنی تااخرعمرت بعدش گفت زخمم داری عفونت داری فقط پماد .بعدش هم بهم گفت که رحمت هم افتادگی داره نه دران حدکه عمل بخواد.گفت حالا تا۶ماهه بشه زایمانت برگردیعنی یماه دیگه .کسی اینجوری شده میشه بهم بگین چکاربکنم .والا دکترای الان هم بزور جواب میدن .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



793
1402/04/04






