عزیزم کشت ادرارش مثبت شده باید دارو مصرف کنه بهترینش امیکاسین و جنتامایسین و بعدش امپیسیلین و.... ب تشخیص پزشک برا دوز و ساعت مصرف استفاده کنه
بقیه مواردش خوبه کم خونی لب مرز داره یکم تقویتش کنی اوکی هست
سلام فریبا جانم
در این آزمایش همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. مقداری کم خون است ، روی تغذیه کار شده و مواد غذایی غنی از آهن بیشتر مصرف شوند.
2. سطح پلاکت ها مقداری بالا است علل مختلفی میتوانند دخیل باشند ، از کم آبی بدن گرفته تا مشکل عفونت ادراری که به تایید رسیده است.
3. عفونت ادراری شدید دارند جهت درمان مراجعه لازم است، مصرف مایعات را هم بیشتر کنند و به دختر خانم آموزش داده شود که هرگز ادرار خود را نگه ندارند 🌷