سلام خانم ها خوبین ، من بعد اینهمه هاله ی بی بی چک رفتم آزمایش دادم و منفی بود ازمایشم ، میخواستم بپرسم عقب انداختنم احتمال داره مال پودر اینوفولیک باشه ؟؟ اخه تا الان اینقدر عقب ننداختم ، و اولین بارم هستش استفاده میکنم
0
1402/04/01
Zahra7667 ...
سلام،چند وقته عقب انداختی؟آزمایشگاه معتبر رفتی؟
0
1402/04/01
سوال کننده
اره ازمایشگاه خصوصی ک همیشه میرم و واقعا معتبره
0
1402/04/01
سوال کننده
همیشه ۲۸ الی ۳۰ روزه بوده سیکلم ولی امروز ۳۲ روز شده
0
1402/04/01
سوال کننده
و بی بی چک های مسخره 😞😞
0
1402/04/01
Zahra7667 ...
آخه ینی همه بی بی چکها خراب بودن؟میخواستی مارکای مختلف امتحان کنی
0
1402/04/01
fateme goli
بازم صبر کن بخوای پریود بشی میشی . اگه باردارم باشه بازم خودشو نشونمیده
0
1402/04/01
fateme goli
من ده روز از موعدم گذشت آز دادم بتام بود ۲ روز ۱۸ بعد موعد شد ۳۰ یه هفته بعد شد ۱۲۰۰ . پس صبر کن بزار خودش باز به پریودیت
0
1402/04/01
سوال کننده
همه مارکهای مختلف بودن
0
1402/04/01
سوال کننده
خیلی خیلی حالم بده
0
1402/04/01
سوال کننده
اول از دور عدد ۱۰۰ رو دیدم چنان ذوق کردم بعد ک نگاه کردم دیدم ۰٫۱۰۰ اشکم بند نیومد
0
1402/04/01
سوال کننده
توکل بر خدا 😞😞
1
1402/04/01
ریحانه ع
توکل کن به خدا منم سر پسرم ۱۰ روز بعد موعد ۲۴ بود بی بی چکمم اصلا. تا هفته ۸ نشون نمیداد و منفی بود ماشالله الان داره کنارم راه میره
1
1402/04/01
ریحانه ع
توکل کن به خدا
0
1402/04/01
وندا ❤️
سلام اينو فولیک منم قبلآ خوردم رو پریودیم تاثیر نداشت
0
1402/04/01
سوال کننده
توکل ام ب خداست
0
1402/04/01
سوال کننده
عه پس همچنان بخورم؟؟
0
1402/04/01
سوال کننده
توکل بر خدا
0
1402/04/01
وندا ❤️
نمی دونم هر چی دکترتون گفته
0
1402/04/01
سوال کننده

0
1402/04/01
سوال کننده
آزمایشم با کلی ناامبدی
2
1402/04/01
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم صبر کن اگر خبری نشد تا ده روز دیگه باز آزمایش بده اگر خدای نکرده باز منفی شد حتما یه چکاب برو پیش پزشک زنان چون وقتی منتظری یا در حال اقدام ناخودآگاه یکم پریود جابه جا میشه تا ده روز هم کاملا طبیعیه ولی بیشتر از ده روز میتونه هزار و یک دلیل داشته باشه از تغذیه و تغییرات آب و هوا و استرس گرفته تا دور از جونت مشکلات فیزیکی
0
1402/04/01
لی لی (مامان سلین) .
امیدت به خدا باشه،قشنگ میفهممت من از ماه اول بعد از اقدام هر بار پریودم عقب می افتاد کلی ذوق میکردم و تا پریود میشدم کلی گریه و نا امیدی
درست همون زمانی که فکرشو نمیکنی غافلگیرت میکنه
من رو حساب این که این ماه هم مثل بقیه ماه هاست کل ماه رمضون رو روزه گرفتم و ذوق داشتم که به خاطر عقب افتادن پریود بدهکاری روزه ندارم نگو که یه جوونه تو دلم سبز شده بود😊بماند که به خاطر ضعف بدنی همون روزه ها هنوزم استراحت مطلقم😉اما الهی شکر
درست همون زمانی که فکرشو نمیکنی غافلگیرت میکنه
من رو حساب این که این ماه هم مثل بقیه ماه هاست کل ماه رمضون رو روزه گرفتم و ذوق داشتم که به خاطر عقب افتادن پریود بدهکاری روزه ندارم نگو که یه جوونه تو دلم سبز شده بود😊بماند که به خاطر ضعف بدنی همون روزه ها هنوزم استراحت مطلقم😉اما الهی شکر
0
1402/04/01
سوال کننده
الله تو دلیت رو حفظ کنه و ب سلامتی بغل بگیری
درست میگین ولی اصلا نمیدونم چطور فکرمو درگیرش نکنم ، نمیدونم خودمو تو شهر غریب چطور سرگرم کنم 😞
درست میگین ولی اصلا نمیدونم چطور فکرمو درگیرش نکنم ، نمیدونم خودمو تو شهر غریب چطور سرگرم کنم 😞
0
1402/04/01
🤱maryam flh
نمیدونم منم ماهای اول اقدام خیلی اذیت میشدم به همه ی علائم دقت میکردم هربار پریود میشم از خودم بدم میاد و میگم حتما لیاقت مادر شدن ندارم ولی الان یک ماهی هست بیخیال تر شدم چون میدونم پریود میشم میگم هرچی صلاحه همون بشه چه میدونم والا
0
1402/04/01
یاسمن بانو
من فک میکنم خطای ازمایشگاهی امکانش هست چون این عدد خیلی کمه،من حالتایی که باردار نبودم ازمایش بتا به دلایل دیگه دادم حداقل ۲ و اینا بوده
0
1402/04/01
یاسمن بانو
دقیقا وقتی مشکل خاصی نباشه مهمترین علت نگرفتن نتیجه از اقدامه همینه که روش زوم میکنید،اصلا بهش فکر نکنید و از بدون محدودیت بودن رابطه لذت ببرید
0
1402/04/01
سوال کننده
میخواد بگهمنفی در حد فحش، دیکه دست بردار😥
0
1402/04/01
یاسمن بانو
منظور بدی نداشتم
0
1402/04/01
سوال کننده
کاش میتونستم خودمو سرگرم کنم
0
1402/04/01
سوال کننده
نه گلم ب شوخی گفتم میدونم 😘😘😘😘
0
1402/04/01
یاسمن بانو
فقط بیخیال باش،برو پیاده روی،خیاطی بافتنی کن،کتاب بخون،رو گوشیت بازی نصب کن بازی رویال مچ معرکه اس
1
1402/04/01
سوال کننده
منظورم اینه ک آزمایشم داره بهم میگه دست از سر بی بی چک و ازمایش بردار 🤭🤭
0
1402/04/01
یاسمن بانو
من مشکلات روانی ناشی از اضطراب پیدا کرده بودم به خاطر بیماری بچه ام،با این بازی خیلی حالم بهتره چون غرقش میشم دیگه فکر نمیکنم
0
1402/04/01
سوال کننده
باید یه جوری برم بیرون وقت بزارم
0
1402/04/01
یاسمن بانو
از وقتی بیخیالتر شدم بچه ام هم خوب شده
0
1402/04/01
یاسمن بانو
اره برو بازار بگرد حتی اگر خرید نداری،از تایمی که بچه نداری استفاده کن،بخدا من تا سر کوچه میخوام برم دوتا بچه دنبالم باید ببرم،😁
0
1402/04/01
سوال کننده
الهی الحمدلله
1
1402/04/01
سوال کننده
باید برم یه کلاس، مثل خیاطی یا بافتنی
0
1402/04/01
سوال کننده
توکل برخدا
1
1402/04/01
یاسمن بانو
حتما برو و خودت را سرگرم کن ،ولی کاری که برات لذت بخشه
0
1402/04/01
سوال کننده
اگه شهر خودم بودم اینقدر دوست و رفیق دارم ک نمیدونم چطور وقت میگذره
ولب اینحا شهر غریبه فقط باید واسه خودم یه کلاس برم
ولب اینحا شهر غریبه فقط باید واسه خودم یه کلاس برم
0
1402/04/01
محمد مهراد
مثبت کاذب بوده پس از اثر دارویی چیزی
ک بازم من محاال میددنمم
ک بازم من محاال میددنمم
0
1402/04/01
سوال کننده
دارویی نخوردم جز تقویتی و اینو فولیک
0
1402/04/02
💞مریم 💞
عزیزم من ماهی که اینو فولیک خوردم ۸ روز عقب انداختم
اما خداروشکر ماه بعدش باردار شدم
اما خداروشکر ماه بعدش باردار شدم
0
1402/04/02
سوال کننده
جدی؟ خدا برات تو دلیت رو حفظ کنه
توکل بر خدا ببینم خدا چی میخواد برام
توکل بر خدا ببینم خدا چی میخواد برام
0
1402/04/02
pink girll s
سلام خوبی
0
1402/04/02
pink girll s
ببینم بی بی چک تو
0
1402/04/02
pink girll s
مثل من شدی😁😁
0
1402/04/02
pink girll s
اکه یادت باشه منم بی بی هام مثبت بودن ازم منفی ولی بعد چند روز تاخیر لوکی شد
0
1402/04/02
سوال کننده
اره عزیزم ولی مناسفانه امروز پریود شدم
0
1402/04/02
💞مریم 💞
ایشالا این اخرین پریودیه تا ۹ ماه دیگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



670

