سلام به همه
دوستان کسی بوده تو بارداری بگن کلیه بچش ورم داره
من ماه اخر فهمیدم
و 7 روزگی برمش سونو
گفتن شدیدتر شده
رفتم پیش دکتر گف سریع ختنه کن وآزمایش ادرار نوشت و سیتی اسکن و سفالکسین نوشت هرشب 2 سی سی
راستش داغونم داغون
کسی بوده بچش اینجوری باشه وبا دارو رفع شده باشه؟
پرسش (1402/03/29):
ورم کلیه نوزاد میشه بیایید
339
24
1402/03/29
سوال کننده
0
1402/03/29
سوال کننده
امروز میبریمش ختنش کنیم
0
1402/03/29
سوال کننده
خیلی ناراحتم از طرفی هم گفتن
یه صدای اضافی توی قلبش
اکوی قلب هم نوشتن خیلی ناراحتم
یه صدای اضافی توی قلبش
اکوی قلب هم نوشتن خیلی ناراحتم
0
1402/03/29
فرزانه مامان شازده والا
کلیه بچه دختر خاله من ورم داشت، دلیلش مسدود بودن مجرای ادراریش بود که عمل کرد
احتمالا پسر شما مجراش تنگه که گفتن با ختنه بهتر میشه
احتمالا پسر شما مجراش تنگه که گفتن با ختنه بهتر میشه
0
1402/03/29
samane 🥰🥰
تو بارداری به منم گفتن ورم کلیه داره . بدنبا که اومد رفع شده بود خداروشکر . اون یکی قل هم صدای اضافه تو قلبش داشت . بعد بدنیا اومدن چندبار چکاپ بردم ، خداروشکر مشکلی نبود
0
1402/03/29
samane 🥰🥰
انشالله با ختنه مشکلش حل بشه . واسه صدای اضافه هم ببر متخصص ببینه . اکو میگیره ،خیالت راحت میشه
0
1402/03/29
سوال کننده
آره منم شنیدم که توپسر زودتررفع میشه
اما از طرفی هم یه سری چیزاخوندم خیلی ترسیدم
از طرفی گفتن شدیدتر شده
اما از طرفی هم یه سری چیزاخوندم خیلی ترسیدم
از طرفی گفتن شدیدتر شده
0
1402/03/29
سوال کننده
خداروشکر عزیزدلم
0
1402/03/29
سوال کننده
ایشالا واقعا خیلی ناراحتم
0
1402/03/29
setare ..
من دخترم ورم کلیه داشت.سه ماه هر شب شربت سفالکسین دادیم بعدش سونو شد خداروشکر خوب شده
0
1402/03/29
setare ..
چرا سی تی اسکن؟اخه همون سونو ک نشون میده
0
1402/03/29
setare ..
شربت سفالکسین هم تاریخ مصرفش دو هفته هست ها.جلدشو بخون
0
1402/03/29
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
سفالکسین دادی ضعیف نشد؟
سفالکسین دادی ضعیف نشد؟
0
1402/03/29
سوال کننده
آره منم دوس ندارم اما نوشته
0
1402/04/11
eliiiii 🫡
منم غربالگری دوم رفتم گفتن توکلیه ادراره خفیف منظورتون همون یافرق داره
0
1402/04/12
سوال کننده
اره کلیه برگشت میخوره و باعث ورم کلیه میشه
0
1402/04/12
سوال کننده
منظورم ادرار برگشت میخوره تو کلیه
0
1402/10/29
زهرا حسینی
سلام عزیزم من الان تایپیکتو دیدم اگه هنوز میای
میشه بگی بچت چطوره؟؟خوب شد با دارو رفع شد یا که عمل کردی اخه من نوزادم هیدرونفروز شدید داره اموکسی سیلین میخوره
میشه بگی بچت چطوره؟؟خوب شد با دارو رفع شد یا که عمل کردی اخه من نوزادم هیدرونفروز شدید داره اموکسی سیلین میخوره
0
1402/11/07
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1402/11/07
سوال کننده
از 4 ماهگی به بعد قطع کردم
0
1402/11/07
سوال کننده
پسر منم از روزی که دنیا اومد چرک خشک کن خورد
0
1402/11/07
سوال کننده
دیگه اهرین بار دکترش گف رو به بهبوده و دیگه نیازی نداره
0
1402/11/07
سوال کننده
ما اسکن بردیم عکس رنکی بردیم
ازمایش ادرار سونوگرافی
اووو
دیگه خداروشکرررر رفته رو به بهبود
ازمایش ادرار سونوگرافی
اووو
دیگه خداروشکرررر رفته رو به بهبود
0
1402/11/07
سوال کننده
توم نگرران نباش مث من نترس اصلا مشکل هادی نیست
0
1404/07/23
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
عزیزم شما به چه روشی ختنه کردی؟ پسر من ورمش خفیفه.بعد تولد سونو بردیم ۱میل کمترشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




