عزیزم عجله نکن منم خیلی دوست داشتم زود تر بفهمم یکی از بهترین مراکز سونو تهران رفتم برای ان تی گفتن ۸۰ درصد دختره ولی تو انومالی معلوم شد پسره اصل جنسیت انومالی مشخص میشه تو ان تی هنوز دستگاه تناسلی کامل نشده
سلام گلم ۴ بعدی درصورت نیاز انجام میدن چون رو جنین تاثیر دارت چه عجله ای ان تی اکثرا حدسش درسته
برامن بچه اولم گفت ۷۰% پسره بعد انومالی هم پسر بود بچه دومم هم ۶۰% درصدپسره انومالی هم گفت پسره درصد خطا کمه بادستگاههای پیشرفته
البته از جمجمه واینا حدس میزنن
دکتر وقتی حاذق وباتجربه باشه میتونه بگه
من دوازده هفته و دو روز رفتم با انی تی 3بعدی هم انجام دادم گفت 90درصد پسر 15 هفته هم باز رفتم گفت پسر
شنیدم که سونوی سه بعدی مایع امونیوتیک دور بچه داغ میشه که برای بچه ضرر داره در صورت نیاز میفرستن
اگر تهرانی برو پیش دکتر گیتی بیمارستان صارم جنسیت رو میگه توی ان تی البته حدس میزنه ولی حدس درسته
نمیدونم بخدا دوس دارم 4 بعدی یبینه که 100 درصدی بگه
مشکلی نداشت 3 بعدی کامل دیدیش؟؟
جنسیت و تو سه بعدی گف بهت؟
ن عزیزم چ مشکلی
بله جنسیت وتوی س بعدی گفت
پس منم میرم آخه خیلیا میگن واسه جنین خطرناکه