امیدوارم اون دفع بشه ، چیز دیگه ای نباشه🤲
نگران نباش عزیزم برو پیش دکتر شیاف تجویز کنه برای لکه بینی
من لک داشتم از سرویکسم بود بعددش رفتم ان تی گفت سرکلاژ بایو بکنی
یه نشاسته گندم رو با آب سرد قاطی کن ناشتا بخور،،خیلی خوبه
یک قاشق شیره انگور رو هم با آب ولرم قاطی کن دو بار در روز بخور،،برا هماتوم عالیه
سلام به روی ماهتون مامان جان
داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
سلام خانوم دکتر مهربون
قبلا ده روز شیاف گذاشته بودم. امروز دوباره دکتر گفت ده تا دگ بزارم
ترشح ام بند اومده ولی کمرم خیلی درد میکنه
عزیزم آمپول دریافت نمیکنید؟
نه تا حالا برام تجویز نشده
فعلا شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و استراحت رو به مطلق داشته باشید. رابطه جنسی چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود. از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید. اگر لکه بینی و حس گرفتگی برطرف شد فعلا تا سونوگرافی ان تی به همین ترتیب جلو بروید اگر ادامه داشت سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
چشم حتما
ممنونم خانوم دکتر عزیز
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و خواهش میکنم 🌸❤️🌸