سلام . پسر من دو ماهشه ، شیر خودم میخوره و گاهی اوقات هم روزی یک یا دوبار ، دو شماره شیر خشک میدم بهش که به محض اینکه شیر خشک میخوره سریع مدفوع میکنه . جدیدا هم از حدود ساعت ۷ بعدازظهر تا حدود ساعت ۳ نیمه شب مدام در حال مکیدن سینه هست و به محض اینکه از دهنش در بیاد بیدار میشه و بهانه میگیره .میخوام بدونم آیا شیرم کمه و سیر نمیشه که اینقدر مک میزنه ؟ و البته اینم بگم که جدیدا خیلی هم علاقه ای به خوردن شیرخشک نداره و انگار از سر مجبوری میخوره . شیرخشک آپتامیل بهش میدم ، به نظرتون عوضش کنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



783
1402/03/06






