دختر منم همینه . حتی داره شیشه میخوره دستاش رو میخواد از بغل سرشیشه بخوره 😄😄
سلام دخترمنم همینه
دیشب بردم هئیت ابرومو برد هی کی میدید میگفت شیرش بده میگفتم بخدا سیره تازه شیرخورده😂
دختر منم میخوره ولی ن زیاد . انگشت شستش رو میبره تو دهنش تو قسمت لثه هی میخوره . میک نمیزنه ها . فقط تو قسمت لثه های پشت میبره و هی مثلا گاز میگییره میک نمیزنه
پستونک بهش بده بهتر از اینه که دستشو بخوره
اخ دختر منم مشت میکنه دستاشو میخوره پستونک عق میزنه
وای دختر منم اونطوری بود یعنی انگشت شصتشو میزاشت دهنش همچین میک میزد ینی تو خاب هم انگشتش دهنش بود
تا دهنش نمیزاشت خابش نمیبرد
طبیعیه گلم اکثر بچه ها همین کار انجام میدن تا یه کار جدید یاد میگیرن این یادشون میره دختر منم دو تا دستش مشت میکرد میخورد یه صدا خوشمزه ایی هم میداد 😍
ن هنوز . منتظرم ۵ ماه و نیمه بشه و بعدش یواش یواش شروع کنم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم این یک حرکت غریزی است و ارتباطی با گرسنگی ندارد، اما تلاش کنید تا راهکارهایی همچون دستکش دست کردن، دادن اسباب بازی های دندانی و مناسب که اجزای ریز و جداشونده ندارند و همچنین پرت کردن حواس دلبندتان مانع شوید، یادتان باشد که حتما اسباب بازی ها را قبل و بعد دادن به فرزندتان بشویید تا بدليل آلودگی خدای نکرده دچار برفک و اسهال نشود 🌹