سلام خانوم دکتره مهربونم و دوستای گلم امروز جواب آزمایشای سقط مکرر رو آوردم مال خودمو شوهرم هست میشه بگین جوابش چیه دل تو دلم نیس
0
1402/03/02
سوال کننده

0
1402/03/02
سوال کننده

0
1402/03/02
سوال کننده

0
1402/03/02
سوال کننده

0
1402/03/02
سوال کننده

0
1402/03/02
سوال کننده

0
1402/03/02
سوال کننده
چرا کسی نیس 😭😭
0
1402/03/02
نرگس جهانی
دکتر معمولا شبا جواب میده نگران نباش
0
1402/03/02
فاطمه 💕
سلام عزیزم خوبی ان شاالله که نتیجه اش خوبه سوالات ژنتیک و زیاد متوجه نمیشم ولی با گوگل ترجمه کردم برات میفرستم از ترجمه بنظر میاد مشکلی نیست
0
1402/03/02
فاطمه 💕

0
1402/03/02
فاطمه 💕

0
1402/03/02
فاطمه 💕

0
1402/03/02
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنونم ازت ولی هیچی نفهمیدم 😂😂😂
0
1402/03/02
سوال کننده
این خیلی منو میترسونه چیزای عجیبی نوشته انگار کاش کسی که بلده بیاد بگه که چیه
0
1402/03/02
مهشید .
کروموزوماتون نرمال تا جایی که من متوحه شدم
0
1402/03/02
فاطمه gh
سلام عزیزم کاریوتایپ مشکلی ندارع ولی فک کنم آزمایش انعقادی جهش داری از نوع هموزیگوت🤔بزار دکتر باز دقیق تر جوابتو بده
0
1402/03/02
فاطمه gh
منم همین دو تا انعقادی رو دادم با این تفاوت که جهش من هتروزیگوت بود
0
1402/03/02
فاطمه gh
خیلی شلوغ نوشته پیچونده
0
1402/03/02
فاطمه 💕
ژنتیک نرماله ولی اون جدول دیگه دکتر توضیح میده منم سر در نمیارم
0
1402/03/02
سوال کننده
وای این یعنی چی تورو خدا
0
1402/03/02
سوال کننده
فاطمه جان تورو خدا این یعنی چی خیلی بده
0
1402/03/02
فاطمه gh
والا منم دقیق سر در نیاوردم ولی تو نتیجه همه این فاکتور های انعقادی نوشته هموزیگوت حداقل که اینطور به نظر میرسه باز دکتر بیاد ببینیم چی میگه منم کنجکاوم بدونم چه مدلیع
0
1402/03/02
فاطمه gh
چیز زیاد بدی نیست که آسپرین و آمپول دور ناف بخاطر همین میدن اگه جواب اینی که من میگم باشه
0
1402/03/02
سوال کننده
دارم میمیرم از ترس
0
1402/03/02
فاطمه gh
تو همین اوما خیلیا جهش هموزیگوت دارن
برا منم هتروزیگوت بود
برا منم هتروزیگوت بود
0
1402/03/02
سوال کننده
فشارم افتاده از شدت ترس
0
1402/03/02
فاطمه gh
چنتا سقط کردی؟
0
1402/03/02
سوال کننده
واس شما یعنی چی دکتر بهتون گف
0
1402/03/02
سوال کننده
یکی خارج رحمی یکی هم ایست قلبی تو 10هفته
0
1402/03/02
فاطمه gh
نه بابا نترس به من دکتر گفت باید طول بارداری آسپرین و آمپول دور ناف بزنم البته برا من نوع ضعیف جهش بود
0
1402/03/02
سوال کننده
قبلش لازم نیس داروی خاصی مصرف شه یعنی
0
1402/03/02
فاطمه gh
البته همسرمم واریکوسل داشته و نمیدونستیم اونم بی تاثیر نبوده
0
1402/03/02
سوال کننده
من فردام عکس رنگی دارم
0
1402/03/02
فاطمه gh
چرا من الان دارم آسپرین و اسید فولیک ۵ مصرف میکنم
0
1402/03/02
فاطمه gh
چون خارج رحمی داشتی حتما عکس رنگی بده
0
1402/03/02
سوال کننده
اره میدم
0
1402/03/02
فاطمه gh
انشالله که چیزی نیست
0
1402/03/02
سوال کننده
یعنی ممکنه این ایست قلبی بخاطر همین بوده باشه
0
1402/03/02
فاطمه gh
آره احتمال داره
0
1402/03/02
سوال کننده
اصن این هموزیگوت یعنی چی
0
1402/03/02
سوال کننده
خانوم دکتر تورو خدا کجایی
0
1402/03/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
کاریوتایپ هم شما هم همسرتان طبیعی است و. مشکلی ندارد اما در مورد بخش دیگر بررسی همکار ژنتیکمان باید پاسخ دهند برای ایشان ارسال کردم احتمالا فردا حوالی عصر جواب را ارسال میکنند
کاریوتایپ هم شما هم همسرتان طبیعی است و. مشکلی ندارد اما در مورد بخش دیگر بررسی همکار ژنتیکمان باید پاسخ دهند برای ایشان ارسال کردم احتمالا فردا حوالی عصر جواب را ارسال میکنند
0
1402/03/03
پزشک اوما
فقط دو برگه دارای جدول برای شما و یک برگه واحد هستند که دو بار عکس فرستادید یا یکی برای شما و یکی برای همسرتان است؟ این را مشخص کنید
0
1402/03/03
سوال کننده
سلام دکتر جان
0
1402/03/03
سوال کننده
نه فقط یه برگه واسه خودم هست
0
1402/03/03
سوال کننده
دوبار فرستادم مال خودمو ببخشید
0
1402/03/03
پزشک اوما
سلام مجدد عزیزم
فدای سرتون َ🌸 برای همکار ژنتیک ارسال کردم و منتظر جواب ایشان هستم
فدای سرتون َ🌸 برای همکار ژنتیک ارسال کردم و منتظر جواب ایشان هستم
0
1402/03/03
سوال کننده
خانوم دکتر خیلی میترسم ممکنه خطرناک باشه
0
1402/03/03
پزشک اوما
عزیزم نگران نباشید همکارمان گفتند مشکلی نیست فقط باید تحت نظر متخصص پریناتولوژیست باشید و فقط اگر تالاسمی دارید دوز بالای اسیدفولیک مصرف شود
0
1402/03/03
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتره مهربون یعنی تالاسمی دارم😭😭
0
1402/03/03
سوال کننده
خانوم دکتر نه تالاسمی ندارم اگه سوالی بود حرفتون بارها چکاب دادم مشکلی نداشتم از این بابت
0
1402/03/04
پزشک اوما
عزیزم من کجا گفتم تالاسمی دارید، گفتم اگر دارید دوز بالای فولیک اسید لازم است چون منکه به شرح حال شما دسترسی ندارم، وقتی ندارید مشکلی هم نیست
0
1402/03/28
فاطمه ****
سلام عزیزم ببخشید مزاحم شدم میخواستم بپرس آزمایش چه تایمی میگیرن کدوماش تو پریودی یا روز خاصی بعد پریودی کدومش ناشتا؟
0
1402/03/28
سوال کننده
فدات ازمایشو منو شوهرم غروب انجام دادیم تایم خاصی لازم نیس بری ولی عکس رنگی رو یه رو یا دوروز بعد پریودی باید بری
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1179

