سلام دکتر عزیزم. روزتون بخیر باشه.
اینا آزمایشات تکمیلی سقط مکررم هست
لطف میکنید بررسی کنید نظرتون رو بفرمایید؟
ممنونم🌸💜
پرسش (1401/05/01):
تفسیر آزمایشات سقط مکرر
1241
46
1401/05/01
سوال کننده
0
1401/05/01
سوال کننده

0
1401/05/01
سوال کننده

0
1401/05/01
سوال کننده

0
1401/05/01
سوال کننده

0
1401/05/01
سوال کننده

0
1401/05/01
سوال کننده

0
1401/05/01
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
سلام
عزیزم اینا همش آزمایش خون هس
عزیزم اینا همش آزمایش خون هس
0
1401/05/01
ماه 💙
سلام عزیزم خوبی
0
1401/05/01
سوال کننده
سلام عزیزم. آره همشون آزمایش خون هست
0
1401/05/01
سوال کننده
سلام یلداجان خوبم شکرخدا
تو خوبی؟ روبراهی؟
تو خوبی؟ روبراهی؟
0
1401/05/02
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
هزینه ات چقدر شد
0
1401/05/02
ماه 💙
قربونت برم من منم بد نیستم
0
1401/05/02
ماه 💙
اینا چ نوع ازمایشیه چون دکتر برای منم نوشته باید برم بدم
0
1401/05/02
سوال کننده
همه آزمایشام روی هم نزدیک ۴ تومن.
با بیمه.
با بیمه.
0
1401/05/02
سوال کننده
خوب باشی عزیزدلم ❤
0
1401/05/02
سوال کننده
آزمایشای ایمنی انعقادیه یلدا.
نصف اصلیشو قبلا دادم. اینارو دکتر به اصرار خودم نوشت. سی دی مارکرا و اینا هستن.
آزمایش خون بود.
نصف اصلیشو قبلا دادم. اینارو دکتر به اصرار خودم نوشت. سی دی مارکرا و اینا هستن.
آزمایش خون بود.
0
1401/05/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
عذرخواهی میکنم پیامتون جا مانده بود 💜
عزیزم اجازه دهید من نتایج را برای همکار متخصص ژنتیک ارسال کنم تا نظر دهند
عذرخواهی میکنم پیامتون جا مانده بود 💜
عزیزم اجازه دهید من نتایج را برای همکار متخصص ژنتیک ارسال کنم تا نظر دهند
0
1401/05/02
پزشک اوما
عزیزم در بررسی شما اگرچه چند جهش ژنی دیده شده اما در وقوع سقط مکرر دخیل نبوده و در واقع بی اهمیت هستند. فقط یک مساله انعقادی دیده شده که باید تحت نظر متخصص زنان باشید، مورد دیگری نیست💜
1
1401/05/02
سوال کننده
متشکرم دکتر عزیزم🌼
0
1401/05/02
دختر بهمن ماهی 🥰
سلام خورشید جان خوبین
0
1401/05/02
دختر بهمن ماهی 🥰
منم میخوام برم تهران ابن سینا اینارو برام مینویسن میخوام چکاب کامل بشم
0
1401/05/02
دختر بهمن ماهی 🥰
بعد ببخشید عزیزم شما بیمتون چی هست
1
1401/05/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
1
1401/05/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/05/02
سوال کننده
سلام عزیزم خداروشکر خوبم خودت خوبی؟
0
1401/05/02
سوال کننده
ان شاءالله برات خیر باشه عزیزم..
من نتونستم برم تهران. همین شیراز دادم آزمایشارو..
شما سقط داشتی؟
من نتونستم برم تهران. همین شیراز دادم آزمایشارو..
شما سقط داشتی؟
0
1401/05/02
سوال کننده
نیروهای مسلح عزیزم
1
1401/05/02
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر یه سوالی فقط..
این سیتومگالوویروسم که IgG مثبت شده، چیه؟
این سیتومگالوویروسم که IgG مثبت شده، چیه؟
0
1401/05/02
پزشک اوما
گل من نشانه ابتلای قبلی و ایمن بودن فعلی بدن در برابر سایتومگالوویروس هست که بسیار خوب است یعنی بدنتان در برابر این بیماری ایمنی دارد 🌸
1
1401/05/03
سوال کننده
خب خداروشکر..
ممنونم خیلی زیاد🌈💗
ممنونم خیلی زیاد🌈💗
0
1401/05/03
پزشک اوما
سلام به مهربان جانم❤️❤️❤️
0
1401/05/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
0
1401/05/04
ماه 💙
فدات گلم
0
1401/05/04
ماه 💙
چ خوب عزیزم
منم باید برم بدم مجبوری تو شهر خودمون ببینم مشکل اصلی چیه
کی اقدام میکنی عزیزم؟
منم باید برم بدم مجبوری تو شهر خودمون ببینم مشکل اصلی چیه
کی اقدام میکنی عزیزم؟
0
1401/05/05
سوال کننده
ان شاءالله خیر باشه برات عزیزدلم💙
من دیگه آسپرین رو شروع کنم احتمالا از ماه دیگه اگر خدا بخواد شروع کنم..
من دیگه آسپرین رو شروع کنم احتمالا از ماه دیگه اگر خدا بخواد شروع کنم..
0
1401/05/05
سوال کننده
پیگیر سقطات باش. به دکترتم اعتماد کن
ان شاءالله این دفعه مامان میشیم جفتمون😍💕
ان شاءالله این دفعه مامان میشیم جفتمون😍💕
0
1401/05/06
ماه 💙
ان شاالله فدات جانم
بسلامتی عزیزم
من بدون ازمایش دکترم اسپرین رو گفت بخورم بنظرت تاثیری رو ازمایشم نداره؟
بسلامتی عزیزم
من بدون ازمایش دکترم اسپرین رو گفت بخورم بنظرت تاثیری رو ازمایشم نداره؟
0
1401/05/06
ماه 💙
پیگیرم خیلی این چند روز بدجوری دلم گرفته بود یه دل سیر گریه کردم اما اروم نشدم هنوز
ان شاالله عزیزم♥️😍
ان شاالله عزیزم♥️😍
0
1401/05/06
سوال کننده
سلامت باشی عزیزدلم🌱🌸
چرا فکرکنم روی انعقادی اثر داره
از دکترت بپرس چندوقت قبل از آزمایش آسپرین رو قطع کنی..
چون من رفتم آزمایش بدم پرسیدن آسپرین نمیخوری؟
چرا فکرکنم روی انعقادی اثر داره
از دکترت بپرس چندوقت قبل از آزمایش آسپرین رو قطع کنی..
چون من رفتم آزمایش بدم پرسیدن آسپرین نمیخوری؟
0
1401/05/06
سوال کننده
الهی بگردممممم💔
درکت میکنم عزیزم.
منم روزای سختی رو میگذرونم. ولی تنها امیدم به خداست. سعی میکنم نذارم ترس و غم بمونه توی دلم چون مطمئنم از طرف شیطونه این حسای منفی
درکت میکنم عزیزم.
منم روزای سختی رو میگذرونم. ولی تنها امیدم به خداست. سعی میکنم نذارم ترس و غم بمونه توی دلم چون مطمئنم از طرف شیطونه این حسای منفی
0
1401/05/06
سوال کننده
مطمئنم ماهم بالاخره با لطف خدا و داروهایی که دکترا میدن، مامان میشیم 😍😍💕💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




