سلام من خیلی بدمریضم تو عرض همین دوماه پیش یعنی بچم الان دو ماهه سرما خورده هی کم و زیاد میشه ولی همش مریضه خودمم اسهال استفراغ و خوب شد باز سرما خوردم باز خوب شدم باز پریود شدم باز دوسه روز خوب بودم باز سرمای شدید خوردم گوش بچه رو هم دکتر نگاه کرد گفت چرک کرده .
دیشب یه سرم و آمپول توش زدن یه امپولم به خودم زدن کلی قرص و دارو دیگ خسته شدم بدنم ضعیفه خیلی .
شما چی پیشنهاد میدین برای تقویت بدن و سیستم ایمنی ؟
و اینکه میخام واکسن آنفولانزا بزنم هرکی اطلاعاتی داره بگه تو حاملگیم زدم اصلا تا یه سال سرما نخوردم برا بچه هم میشه واکسنو بزنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



335
1402/02/23




