فک کنم ایمونیس شربت خوبیه
اسماویت
دکتر دخترم برا اشتها و تقویت داد اما خیلی ویتامین ها داره و بزرگسال هم میتونن استفاده کنن
در اصلش برا تقویت سیستم ایمنی هستش

گوش شیطون کر باشه
یعنی دختر من هر ماه مریض بود بخدا از وقتی اینو بهش دادم شکر خدا شکر خدا کلا یه بار سرما خورد در حد اب ریزش بینی زودم خوب شد من یه روز در میون بهش این شربتو دادم یه روز دیگ مولتی بهش میدادم ولی در کل شربط فوق العاده خوبیه
سیما جون چقد میدی؟
منم بگیرم برا ایلدا؟
بعد مصرفش ماهانه اس؟
دکتر ب پسر من ایمونیس داده
من سرچ کردم برای مقاوم کردن بدن در برابر بیماری های تنفسی خوبه
واقعا اثر داشته؟
من پسرم همیشه ک مریض میشه سیستم تنفسی و ریه هاش شدید درگیر میشه...
اگه خوبه تا بگیرم براش
سلام دوست عزیز🌹
این تاپیک خطاب به دوستان بوده اگر قصد دارید که سوالتان را پزشک پاسخ دهد سوال را حذف و بار دیگر خطاب به پزشک ارسال کنید.
سلام عزیزم اسم فارسیش چیه؟