سلام دکتر عزیز میتونم لحاب برنج و فرنی ب دخترم بدم خیلی ریزه کم وزنه چهارماهه میشه ماه چهارم براش شروع کنم
وزنش4700
قدش60سانته
فقط شیرخشک میخوره
شیرخشک بیومیل دارم بهش میدم قبلا نان و گیگوز دادم وزن دهی نداشته
پرسش (1402/01/25):
غذا کمکی به نوزاد
661
76
1402/01/25
سوال کننده
0
1402/01/25
سوال کننده

0
1402/01/25
سوال کننده

0
1402/01/25
سوال کننده

0
1402/01/25
Sahar R
من از چهار ماهگی فرنی ارد برنج با اب رو شروع کردم الان سوپ و حریر بادوم و ..میخوره
2
1402/01/25
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
خیلی زوده براش
1
1402/01/25
nafas gare
بیومیل وزن دهیش حوبه ولی بیومیل پلاس میگن بهتره عزیزم
گرونترم هست
بازم خواستی امتحان کن🌺
گرونترم هست
بازم خواستی امتحان کن🌺
0
1402/01/25
سوال کننده
بیومیل ای ار میدم
1
1402/01/25
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
عزیزم الان زوده
غذای کمکی زیر یکسال نباید اونقد زیاد باشه که شیرشو کم کنی
غذای کمکی زیر یکسال نباید اونقد زیاد باشه که شیرشو کم کنی
0
1402/01/25
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
غذای اصلی بچه زیر یکسال شیر هست اون غذا کمکیه خیلی نباید به معده بچه فشار بیاری
0
1402/01/25
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شیرهایی با وزن دهی بالاتر امتحان کن
من سوپرامیل میدم الان بنطرم شیر خوبیه
مولتی ویتامین خوب و آهن خوب بهش بده
من سوپرامیل میدم الان بنطرم شیر خوبیه
مولتی ویتامین خوب و آهن خوب بهش بده
0
1402/01/25
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
طبق نمودار ۱۰۰ گرم وزن کم داره که چیز مهمی نیست
0
1402/01/25
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خیلی خودتو درگیر این عددا نکن از بزرگ شدن فندقت لذت ببر
0
1402/01/25
سوال کننده
نمیخام شیرشو کم کنم ریفلاکس داره
0
1402/01/25
سوال کننده
شیرخشک هم نمیخوره 30تا میخوره الان میره پنج ماه
0
1402/01/25
سوال کننده
دو ساعت یک پیمونه میخوره
0
1402/01/25
سوال کننده
مولتی فقط بهش میدم پدیابست قطره هنوز شروع نکردم
0
1402/01/25
سوال کننده
محدوده کم وزنه
0
1402/01/25
سوال کننده
2700وزن تولدش بود
0
1402/01/25
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من مولتی بی بی جویس میدادم به پسرم هم بهش میساخت هم اشتهاشو خوب میکرد
0
1402/01/25
سوال کننده
اشتها اصلا نداره قطره اهن بدم بهش بهتر میشه بنظرت
0
1402/01/25
مامان ساحل
ببین خودتو درگیر ابن نمودارا نکن. من پدر خودمو دراوردم. بچه من از مال توام کوچولوترین بود تو همه موارد. ولی بعد از یه مدت توی هر سه تاش رشد کرد و چند تا پله اومد بالاتر. هنوزم از خط نرمال فاصله داره ولی مدتهاست که ثابت شده و خب همون نرمالشه 🥰
0
1402/01/25
سوال کننده
انشاالله واسه منم خوب باشه هرکی میبینه میگه چقدر ریزه،
0
1402/01/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دلبندتان داروی رفلاکس دریافت میکند؟ طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید ؟
دلبندتان داروی رفلاکس دریافت میکند؟ طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید ؟
0
1402/01/26
سوال کننده
24ساعت حساب نکردم فقط شربت دلدرد اهورا نی نی بهش میدم هشت ساعت هشت قطره
0
1402/01/26
سوال کننده
3ساعت شاید دو سیسی ولی دو سیسی هم نمیخوره قطره مولتی پدیابست مصرف میکنه
0
1402/01/26
پزشک اوما
محاسبه کنید و بگویید
0
1402/01/26
پزشک اوما
امپرازول و سایر داروهای رفلاکس را چرا نمیدهید؟
0
1402/01/26
سوال کننده
دکتر ندادن بهش
0
1402/01/26
سوال کننده
13پیمانه از ساعت11دیشب خوردن
0
1402/01/26
سوال کننده
شهرما دکتر خوبی ندارن خانم دکتر خودم شیرخشک پسوند ای ار دادم بچه یه زره اروم تر شد قبلا خیلی گریه بی قراری میکرد هم بالا میاورد شبها همش تو گلوش بودن میومدن قورت میداد زبونشو خیلی میجوید اندازه سه چهار ساعت پشت سر هم گریه میکنه
0
1402/01/26
پزشک اوما
عزیزدلم شما خودتان طی یک 24 ساعت لطفا دقیق میزان سی سی را بشمرید و بگویید
0
1402/01/26
سوال کننده
باشه چشم
0
1402/01/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا 💗
0
1402/01/28
سوال کننده
سلام خانم دکتر دخترم در 24ساعت 480میل شیرخشک خورده
0
1402/01/28
سوال کننده
شیرخشک شو عوض کنم بیومیل پلاس بگیرم
0
1402/01/28
پزشک اوما
عزیزم خیلی کم شیر میخورد، شیرخشک با پسوند ar بدهید و حتما در مشاوره اينترنتي از متخصص اطفال دارو بگیرید چون شروع تغذیه تکمیلی نه تنها شرایط را بهتر نمیکند بلکه رفلاکس را چندین برابر خواهد کرد و. زودتر از پایان 4 ماهگی هم نمیتوانید شروع کنید، ،ضمن اینکه جای شیر را نمیگیرد نهایتا شما قرار است روزی چند قاشق بدهید درحالی که دلبندتان باید نزدیک به 700 سی سی شیر بخورد
0
1402/01/28
سوال کننده
خانم دکتر شیرنمیخورد شیرخشک بیومیل پلاس بدم بهش
0
1402/01/28
سوال کننده
همینقدرم شیر بهش تو خواب میدم بیداری اصلا نمیخوره
0
1402/01/28
سوال کننده
وزنش چقدر کمه باید الان چند کیلو میبود وزن تولدش2700بود قدش50سانت
0
1402/01/28
سوال کننده
بنظرتون رفلاکس داره دخترم
0
1402/01/28
سوال کننده
تا چند ماهگی شیرخشک ای ار بدم
0
1402/01/28
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به رفلاکس شیرخشک با پسوند ar بهتر است و بله شواهد به نفع رفلاکس است ، کمبود وزن زیاد نیست اما بهتر است شرایط وزن گیری در حدی بهبود یابد که شیب نمودار به سمت محدوده سبز باشد
0
1402/01/29
سوال کننده
خانم دکتر امروز بردم دخترمو وزن 70گرم کم کرده بود قطره مولتی ویتامین پدیابست میدم وزن اضاف نکرده هیچ کم کرده
0
1402/01/29
پزشک اوما
عزیزم حتما با متخصص گوارش اطفال برای شروع درمان رفلاکس در صورت صلاحدید صحبت کنید
0
1402/01/30
سوال کننده

فقط اینارا داده چطوری استفاده کنم
0
1402/01/30
پزشک اوما
عزیزم این موارد برای اسهال هستند مگر دلبندتان اسهال دارد؟
0
1402/01/30
سوال کننده
بله دیروز اسهال و استفراغ زیاد داشتن
0
1402/01/30
پزشک اوما
عزیزم این درمان مرتبط با مشکل فعلی است انجام دهید ولی درمان رفلاکس مجزا است
0
1402/01/30
پزشک اوما
در مورد نحوه مصرف هم برحسب تجویز پزشک جلو بروید
0
1402/02/07
سوال کننده
سلام خانم دکتر میگم دخترم الان شیرخشک 720تا میخوره شیرخشکشو عوض کردم ادرارشم زیاد شده بنظرتون وزن اضاف میکنن با این روند جلو بره
0
1402/02/07
پزشک اوما
سلام مامان گل
بله و سعی کنید تدریجی میزان شیرخشک را بیشتر هم کنید تا ببینیم در ویزیت بعدی وزن دلبندتان جه تغییری میکند
بله و سعی کنید تدریجی میزان شیرخشک را بیشتر هم کنید تا ببینیم در ویزیت بعدی وزن دلبندتان جه تغییری میکند
0
1402/02/07
سوال کننده
باشه چشم واسه قد و وزن که مراجعه کنم خانه بهداشت
0
1402/02/07
پزشک اوما
به متخصص اطفال مراجعه کنید دقیق تر هست اما میتونین با بهداشت هم جلو برید اگر باز کم بود آنگاه به متخصص اطفال مراجعه کنید 💚
0
1402/02/08
سوال کننده
سلام خانم دکتر شرمنده وقتتونا میگیرم قطره اهن میتونم ب دخترم بدم
0
1402/02/08
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده عزیزم ، چرا آهن بدهید؟
0
1402/02/08
سوال کننده
شاید اشتهاش یه کم بیشتر بشه
0
1402/02/08
سوال کننده
خیلی عرق میکنه قبلا هوا سرد بود الان بیشتر شده
0
1402/02/09
پزشک اوما
ارتباطی ندارد جانم، مولتی ویتامین بدهید و تغدیه را جلو ببرید و تدریجی شیر را بیشتر کنید اگر در نوبت وزن گیری بعدی لازم باشد مکمل حاوی زینک داده خواهد شد
1
1402/02/09
سوال کننده
باشه عزیزجان ممنون
0
1402/02/09
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💕💕
0
1402/02/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/02/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر امروز دخترمو بردم واسه واکسن قد و وزنش خوب نبود
0
1402/02/27
سوال کننده
وزنش5200بود قدش 60 دور سرش 37رو 7بود
0
1402/02/27
سوال کننده
دیروز بهش فرنی دادم تا سه روز دیگه تست حساسیت میگیرم چطوری بفهمم حساسیت داره یا نه
0
1402/02/27
سوال کننده
قطره اهن و مولتی ویتامین بهداشت میخام بدم بهش قطر مولتی ویتامین پدیابست دادم زیاد فرقی رو وزنش نداشته تو دوماه سه روزیک کیلو گرم اضافه وزن داشته قدش اصلا رشد نکرده بود
0
1402/02/27
سوال کننده
به چه دلیلی قدش رشد نکرده
0
1402/02/27
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
باتوجه به صحبت های قبلمان همانطور که گفتم بابت رفلاکس مراجعه کنید تا روند رشدی هم بهتر شود
باتوجه به صحبت های قبلمان همانطور که گفتم بابت رفلاکس مراجعه کنید تا روند رشدی هم بهتر شود
0
1402/02/27
پزشک اوما
سوالات جدید را هم طبق قوانین در تاپیک مجزا طرح کنید 🌸
0
1402/02/27
سوال کننده
الان ببرم فایده داره یا نه چون بالا نمیاره خواب راحتری داره گریه هاش کمتر شده
0
1402/02/28
پزشک اوما
عزیزم وزن دلبندتان کم است باید بهتر شود بنابراین بله فایده دارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




