سلام. خدا قوت، خانم دکتر، در سونو گرافی قلب هماتوم نشون نداده، ولی در سونو nt نشان داده! چرا؟ من الان شیاف پروژسترون روزی ۲ تا، انوکساپارین، آسپرین، دوفاستون روزی ۱ استفاده میکنم، در هفته ۶ تا ۸ هم لکه بینی خفیف داشتم که الان قطع شده.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445
1402/01/10




