اعظم جان خودت یه سرچ ساده کنی همه سوالاتت درباره ان تی و آزمایشاش و میتونی جواب بدی نگرانی نداره ک!
سرچ کردم عزیزم، اونجا نوشته ۲.۵ . امشب دکترم خیلی بد برخورد کرد. کلا بهم ریختم. عدد من زیر ۲ هست.
دکترم اصلا نگذاشت حرف بزنم. سریع ی سری دارو نوشت. برگه داد دستم که برم🥺
ازمایش غربالگری مرحله اولشو ک همه باید انجام بدن
مرحله دوم هم دکتر تشخیص میده ک انجام بدی یا ن
بعضی از دکترا وقتی جواب غربالگری اول خوب باشه دیگه دومی رو نمینویسن
بعضیام مینویسن
سلام جان دلم
تفسیر سونوگرافی واقعا موردی نیست که من در چند خط توضیح دهم، چون یک جلسه آموزشی چندین ساعته لازم دارد که من واقعا نمیتوانم چندین ساعت تایپ کنم. مهم نسبت ان تی به Crl است و باید سطح mom را در غربالگری دید اما اصولا NT بالای 3 یکی از مواردی است که توصیه به آمنیوسنتز میشود. شما عکس گزارش سونوگرافی و بخش خون غربالگری را ارسال کنید تا بتوانم برایتان توضیح دهم.
آزمایش خون غربالگری جهت ارزیابی اختلالات ژنتیکی رایج از جمله سندرم داون درخواست میشود زیرا این بیماری ها درمان پذیر نیستند و تمام مادران باید مرحله اول را انجام دهند برحسب نتیجه این مرحله در مورد لزوم غربالگری مرحله دوم تصمیم گیری خواهد شد 🌹
سلام. ممنونم از شما. نتیجه آزمایش که آماده شد حتما براتون ارسال میکنم.
متشکرم🙏
فقط میشه راهنماییم کنید کجا و چطوری براتون ارسال کنم؟ از طریق همین پرسش و پاسخ؟
خواهش میکنم جان دلم و بله از همین طریق ارسال کنید مامان گل💓