منم مولتی سانستول. و چند نوع زینک دیگ دادم به دخترم.ولی توهمشون نئو زینک فقط تاثیر داشت،
عزیزم پسر منم الان همین جوریه انگاری این ویروس اشتهارو کورمیکنه
سلام عزیزم. وقتی مریضه اشتها نداره اصرار نکن بهش. براش نئوزینک بخر اشتها پیدا میکنه.
براش آش و سوپ و چیزای آبکی بپز که راحت قورت بده نخواد بجوه چون دماغش گرفته. توی سوپش پودر مغزیجات و پودر جوانه گندم و عدس و اینا بریز
اره باید براش سوپ درست کنم دیگه چاره ی دیگه ندارم الان دو
الان دو هفته میشه فقط دماغش کیپه نفس کشیدن براش سخت اصلا اشتها هم نداره
سلام مامان گل
عزیزم بابت سرماخوردگی درمان شروع شده؟
بله تب نکرده خدا رو شکر فقط بینیش گرفته دکتر قطره داده خوب نشده
نزدیک به دو هفتس بخاطر بینیش بچم نفس نداره تا خوب غذا بخوره چیکار کنم خانوم دکتر
جان دلم چه قطره ای دادند؟ خداروشکر که دلبندمان تب ندارد
جان دلم قطره بتامتازون برای یک روز استفاده کرده و نتیجه را گزارش دهید