سلام دکترعزیزوخانمای محترم دخترخواهرشوهرم ۶ماهشه وشکمش ازدیروزه کارنکردن ویک بندامروز ازصبحه زورمیزنه وگریه میکنه شکمشم چرب کرده و ورزشش داده امافایده نداشته قبلاهم اینجوری شده بهش شربت میداداماالان یادش رفته هرچندساعت بودعکس شربت رومیفرستم لطفااگه کسی اطلاعاتی داره بگه ممنون میشم
0
1401/12/17
سوال کننده

0
1401/12/17
setare ..
شیاف یا روغن گلیسیرین بزنه.درجا دسشویی میکنه.گناه داره طفلی
0
1401/12/17
setare ..
با شیاف یا ی سی سی روغن گلیسیرین با سرنگ بزنه به معقدش. نیم ساعته دسشویی میکنه
0
1401/12/17
سوال کننده
ضررنداره گلم
0
1401/12/17
سوال کننده
اره بچه همش زورمیزنه خیلی ببخشیدپی پی تاجلومقعدمیادامابعدنمیتونه دفع کنه جیغ میزنه گریه میکنه
0
1401/12/17
😍 ❤
طفلی گناه داره براش شیاف گلیسیرین بزاره خیلی زود راحت میشه.
0
1401/12/17
سوال کننده
ازعطاری بایدبخره یاداروخانه؟
0
1401/12/17
Parisa. h
دکتر به پسرمن داد گفت روزی ی سی سی
من دو روز دادم دیگه راه افتاد خودش خیلی خوبه این
من دو روز دادم دیگه راه افتاد خودش خیلی خوبه این
0
1401/12/17
Parisa. h
دکتر بپسر منم شیاف گلیسیرین داد ولی گفت اگه ۷روز دفع نداشت بزن در کل نزنی بهتره
0
1401/12/17
سوال کننده
عزیزم چقداب بایدبهش اضافه کنی
0
1401/12/17
Parisa. h
آب اضافه نکردم
0
1401/12/17
سوال کننده
پس دکتری ک بهش داده گفته اب بایداضافه کنی
0
1401/12/17
Parisa. h
نه به من نگفت من همونطور غلیظ بهش دادم خیلی خوب بود
پسرمو الان نزدیک دوماهه راه انداخته روزی یکبار دفع داره قبلا هفته ای ب زور و تحریک ی بار
پسرمو الان نزدیک دوماهه راه انداخته روزی یکبار دفع داره قبلا هفته ای ب زور و تحریک ی بار
0
1401/12/17
سوال کننده
اهان پس بدون اب بهتره ..خب خداروشکر
0
1401/12/17
setare ..
نباید همیشه استفاده کرد فقط مواقع ضروری.ک الانم وضعیش ضروری هست.
0
1401/12/17
setare ..
بزنه بهتره .زیاد زور بزنه خدا نکرده بواسیر میشه. و بیرون زدگی معقد پیدا میکنه
0
1401/12/17
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم ازراهنمایت
0
1401/12/17
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/12/17
سوال کننده
باشه گلم ازشماهم ممنونم
0
1401/12/17
مامان دخملی
شیاف نزنید.شربت peg. چهل درصد از داروخانه براش بگیرید بهش بدید
0
1401/12/17
سوال کننده
عزیزم داروخانه بایدبره بخره؟
0
1401/12/17
سوال کننده
برانوزاد۶ماهه خوبه؟
0
1401/12/17
مامان دخملی
اره هیچ مشکلی نداره
0
1401/12/17
مامان دخملی
من دخترمو برای یبوست بهترین متخصصهای گوارش بردم
0
1401/12/17
مامان دخملی
همینو میدن فقط
0
1401/12/17
سوال کننده
باشه ممنون من به مامانش میگم
0
1401/12/17
سوال کننده
بدون نسخه میده داروخونه؟
0
1401/12/17
مامان دخملی
اره عزیزم.عوارضم نداره فقط شکمرو یکم شل میکنه راحت دفع کنه
0
1401/12/17
سوال کننده
خوبه پس ممنون عزیزم
0
1401/12/17
shima2348 ❤
آب سیب زرد بهش بده شکمش کار میکنه
0
1401/12/17
سوال کننده
چقد بده دوتاقاشق کافیه؟
0
1401/12/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
فعلا کمی شیاف گلیسیرین استفاده کنند تا دفع صورت گیرد و باتوجه به تکرار این مساله به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنند تا درمان مناسب صورت گیرد، همچنین، روزانه آب 30 تا 60 سی سی بدهند ،اگر تغذیه تکمیلی شروع شده روغن زیتون یا کره داخل غذاها بریزند 🌷
فعلا کمی شیاف گلیسیرین استفاده کنند تا دفع صورت گیرد و باتوجه به تکرار این مساله به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنند تا درمان مناسب صورت گیرد، همچنین، روزانه آب 30 تا 60 سی سی بدهند ،اگر تغذیه تکمیلی شروع شده روغن زیتون یا کره داخل غذاها بریزند 🌷
1
1401/12/17
سوال کننده
سلام ممنون دکترعزیز
0
1401/12/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💗💜
0
1401/12/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/12/18
marziyeh bazargan
فقط روغن زیتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1531

