سلام خدمت پزشک محترم و اومایی های عزیز، خانم دکتر من چند روز پیش که گفتین پسرم وبرای چکاپ یک ماهگی ببرم بردم،دکتر بهش یه شربت و یه قطره داد،حالا شکمش دیروز فقط یه بار کارکرده،اونم یه ساعت گریه کرد بعد کار کرد، امروزم هیچ کار نکرده و شیرم احساس میکنم خوب نمیخوره ،به نظرتون بخاطر این دارو هاس که میدم بهش؟عکسشو همراه با دستور میذارم ،لطفا راهنمایی کنید ممنونم
0
1401/12/15
سوال کننده

هر ۸ساعت ۵ سی سی ،به نظرتون برای نوزاد ۳۵ روزه زیاد نیست؟
0
1401/12/15
سوال کننده

اینم هر۱۲ ساعت ۱۰ قطره
0
1401/12/15
🆔Faaati .H🆔
فکر کنم نیم سیسی منظورشه
0
1401/12/15
🆔Faaati .H🆔
پسر من قطره کولیف داده دکتر بهش
هر هشت ساعت هشت قطره
هر هشت ساعت هشت قطره
0
1401/12/15
سوال کننده
آخه ممیز نذاشته
0
1401/12/15
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیزم دختر من تا ۴ ماهگی قطره بایولکت خورد و کولیک هم نگرفت
0
1401/12/15
فهیمه مامانِ هانا ❤️
شکمشم خوب کار میکرد. فکر نمیکنم از بایولکت باشه، خودش پروبیوتیکه
0
1401/12/15
سوال کننده
آها ممنون عزیزم
0
1401/12/16
Zahra Nasiri
چون خوب شیرنمیخوره مدفوعم نداره سعی کن بیشتربهش شیربدی
0
1401/12/16
سوال کننده
آره دیروز خوب نخورد
0
1401/12/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این قطره ها باعث کم اشتهایی نمیشوند، اما هر 8 ساعت 5 سی سیار باریج زیاد است هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید الان شرایط چطور است؟ قوام دفع چطور بوده ؟
این قطره ها باعث کم اشتهایی نمیشوند، اما هر 8 ساعت 5 سی سیار باریج زیاد است هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید الان شرایط چطور است؟ قوام دفع چطور بوده ؟
0
1401/12/16
سوال کننده
سلام دکتر عزیز،دیشب ساعت ۱۲ شکمش کار کرد،ولی مدفوعش شل شده مثل قبل نبود
0
1401/12/16
سوال کننده
آخه داخل بروشورشم نوشته برای نوزادان یک ماه تا۶ ماه ۵ سی سی
0
1401/12/16
سوال کننده
من کلا دیگه داروشو ندادم فعلا تا ببینم چطور میشه
0
1401/12/16
پزشک اوما
نازنینم معمولا در مورد داروهای مرتبط با کولیک ترجیح بر این است که با دوز کم جلو بروید بعد برحسب شرایط دلبندتان اگر نیاز بود دوز را افزایش دهید، چون گفتید سطح اشتها هم تحت تاثیر قرار گرفته من توصیه کردم دوز را کم کنید. میتوانید برای شروع مجموعا روزی 5 سی سی به صورت تقسیم شده بدهید بعد اگر نیاز بود افزایش دهید. در مورد دفع هم جای نگرانی نیست ولی اگر دلبندتان اذیت شد بی بی کر را جایگزین کنید
1
1401/12/16
سوال کننده
سپاس فراوان از راهنماییتون ❤️❤️❤️
1
1401/12/16
سوال کننده
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/12/16
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💗💗💗
0
1401/12/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
0
1401/12/17
سوال کننده
سلام ببخشید خانم دکتر پسرم از دیروز شکمش کار نکرده بود،امروز عذر میخوام خییییلی زیاد کار کرد طوری که پوشکش کلا پر شد لباساشم کثیف کرد و شل بود مدفوعش،علتش چی میتونه باشه،برای نوزاد دفع اینطوری زیاد برای یکبار طبیعیه؟
0
1401/12/18
پزشک اوما
سلام مامان جان
فعلا صبوری کنید اگر باز تکرار شد و. دفع قوام اسهالی داشت باید بررسی گردد
فعلا صبوری کنید اگر باز تکرار شد و. دفع قوام اسهالی داشت باید بررسی گردد
0
1401/12/18
سوال کننده
چشم ممنون دکتر مهربان
0
1401/12/18
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر امروز باز شکم پسرم شل بود اسنگار اسعاله از صبح دوبار شکمش شل کارکرده،چیکار کنم؟
0
1401/12/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 💗عکس بگیرید قوام دفع را ببیینم
0
1401/12/18
سوال کننده
ندونستم عکس بگیرم ،پوشکشو انداختم رفت، عصرم شکمش کم کار کرد ولی رنگش سبز بود عصری،از چی میتونن باشه؟
0
1401/12/18
سوال کننده
خانم دکتر عذر میخوام من زیاد سوال میکنم،چای ماسالا در شیردهی میتونیم بخوریم؟
0
1401/12/18
سوال کننده
یه سوال دیگه هم اینه که پسر من وزن تولدش ۲۲۰۰ بود قدش ۴۹،زردی هم داشت یه روز بستری شد،حالا وزنش خداروشکر بهترشدن،۳۹۰۰ شده ،من میتونم ختنه ش کنم یا زوده؟
0
1401/12/19
پزشک اوما
فردا عکس بگیرید تا ببینم عزیزم بعد نظر دهم🌷
در مورد سوال های بعدی هم خواهش میکنم لطفا طبق قوانین وقتی سوالی متفاوت از تاپیک اولیه طرح میشود در تاپیک جدید طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم ❤️❤️
در مورد سوال های بعدی هم خواهش میکنم لطفا طبق قوانین وقتی سوالی متفاوت از تاپیک اولیه طرح میشود در تاپیک جدید طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم ❤️❤️
1
1401/12/19
سوال کننده
چشم ،عذر میخوام تازه واردم نمیدونستم
0
1401/12/19
سوال کننده

باعرض معذرت
0
1401/12/19
سوال کننده

0
1401/12/19
سوال کننده
خانم دکتر دیروز شل تر ازاین بود
0
1401/12/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم. هیچ نیازی به عذرخواهی نیست من برای آشنایی با قوانین به شما گفتم نسرین عزیزم💓💓
مامان گل این قوام دفع طبیعی است در شیرخواران نباید مدفوع سفت باشد ولی کمی بنظر مخاطی است اگر شیر خودتان را میدهید به مواد غذایی مصرفی همچون لبنیات دقت کنید
مامان گل این قوام دفع طبیعی است در شیرخواران نباید مدفوع سفت باشد ولی کمی بنظر مخاطی است اگر شیر خودتان را میدهید به مواد غذایی مصرفی همچون لبنیات دقت کنید
0
1401/12/19
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر مهربان🌹
یعنی لبنیات مصرف نکنم؟
یعنی لبنیات مصرف نکنم؟
0
1401/12/19
سوال کننده

عذر میخوام خانم دکتر ،مدفوعش خیلی مخاطی شده امروز،چیکار باید بکنم؟
0
1401/12/19
سوال کننده
خیلیم بو میده
0
1401/12/19
پزشک اوما
عزیزم لبنیات گاوی و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را قطع کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
1
1401/12/20
سوال کننده
چشم، سپاس گذارم از پیگیریتون
1
1401/12/20
سوال کننده
stk: |~|11|~|114_col
0
1401/12/20
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💓💓
0
1401/12/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|112_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شربت ستادین دی برای کودکان
- مادران گرامی میاین راهنمایی لطفااا
- میتونم شربت سالبوتامول مصرف کنم
- استفاده از شربت یا قرص برای سرفه که در بارداری ضرر نداشته باشد؟
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- شربت آدی ژل اس
- مصرف شربت گریپ میکسچر
- خوردن قرص یا شربت انگل
- خوردن قرص یا شربت انگل در بارداری
- شربت گریپ میکسچر خارجی



497

