سلام خانما سلام متخصصین اومایی 😁برای سونو تعیین جنسیت از چند هفتگی دقیق مشخص هه؟؟؟؟ نمیخوام تا انومالی صبر کنم دارم از فضولی میمیرم😂
پرسش (1401/12/13):
زمان سونوی تعیین جنسیت🤰🤷🤱
575
100
1401/12/13
سوال کننده
0
1401/12/13
MAHI💃💚🍭
سلام عزیزم از ۱۶ هفتگی دیگه کاملا مشخصه
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
الان مشخصه
0
1401/12/13
سوال کننده
۱۴هفتع پنج روزم هه مشخص هه
0
1401/12/13
baran .
سلام اول یه تست خونگی با کلم قرمز انجام بده ببین درسته بعد برو سنو
0
1401/12/13
baran .
مال کلم قرمز خیلی ازش تعریف میکنن میگن راسته
0
1401/12/13
فاطمه ⚘️🌻 ❤
من ۱۶ هفته برا درد پهلو رفتم سونو جنسیتشونو گفت . ۱۸ هفته برا انومالی که رفتم گفت چی دوس داری باشه. 😐گفتم گفتی دیگه
0
1401/12/13
مرجان انوری
یه هفته دیگه برین سونو مشخصه
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
اره من با تجربه 4 فرزند دارم میگم الکی نمیگم😂
0
1401/12/13
مرجان انوری
من انجام دادم اشتباه بود
1
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
این حرف وی توی چشم رو تجربه اش رو دارید
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
من 3 تا بچه ام همون 12 هفته بهم گفتن
0
1401/12/13
سوال کننده
کلمش ندارم برم بخرم فردا امتحان کنم ۱۴هفتگی دکتر احتمال داد حالا جاریم مگه نه اشتباه هه اقدر دیشب کنایه سیخ رد مگم بابا من فقط حرف دکتر رو زدم تو چه اصراری داری بگه دختر هه
هی به من گفته عید با مانتو صورتی کیف صورتی مبینمت اولا که فرقی برام ندارع جنسیتش بچه اولم هه سالم باشه بعد آخه صورتی آبی چه صیغه هه😐
هی به من گفته عید با مانتو صورتی کیف صورتی مبینمت اولا که فرقی برام ندارع جنسیتش بچه اولم هه سالم باشه بعد آخه صورتی آبی چه صیغه هه😐
0
1401/12/13
baran .
ان شاءالله صحیح و سالم
اره والا بخر دوس دارم ببینم درسته یا نه بحث سرگمی بعد بیا همینجا اعلام کن
اره والا بخر دوس دارم ببینم درسته یا نه بحث سرگمی بعد بیا همینجا اعلام کن
0
1401/12/13
baran .
تو اینستا یه کلیپ گذاشته بودن خیلی از خانم ها گفته بودن راسته چند نفرم گفته بودن ما انجام دادیم اشتباه بوده ولی خودم خیلی دوس دارم انجامش بدم محض سرگرمی
0
1401/12/13
سوال کننده
منم دوازده هفته گفت شبیه پسر هه ولی گفت نری جار بزنی یا سیسمونی بخری فقط احتمال دادم خاطر همین مگمشاید مطمئن نبوده آیرو کفته
0
1401/12/13
سوال کننده
یعنی ۱۵هفته یه روز که شد وارد هفته شانزدهم شدم دیگه معلومه
0
1401/12/13
baran .
جاری که همیشه خدا حسوده ولش کن بزار برای خودش یگه ان شاءالله حرف دکتر درسته ولی وجدانن اگه رفتی پسر بود پیش جاریت نگو تا موقع زایمان حالشو بگیری
0
1401/12/13
سوال کننده
یعنی اقدر دیشب دلم تو فکر حرفاش بود همه ی شب داشتم خواب سونگرافی مدیدم
یعنی بد مگه دکتر از روی استخوان بندی گفته اینم خودت رفته استخوان بندیش درشته هه آخه بگو استخوان بندی زن چه ربطی به مرد داره
بعدم هی مخواست بگه من چاقم آخه ۵۶کیلو هم بیشتر نیستم یعنی جاری هم جز فامیل محسوب نمیشه
یعنی بد مگه دکتر از روی استخوان بندی گفته اینم خودت رفته استخوان بندیش درشته هه آخه بگو استخوان بندی زن چه ربطی به مرد داره
بعدم هی مخواست بگه من چاقم آخه ۵۶کیلو هم بیشتر نیستم یعنی جاری هم جز فامیل محسوب نمیشه
0
1401/12/13
زهرا رادمنش
من با جاریم خیلی خوبم
ولی از موقعی ای فهمیده باردارم یجوری شده
جاری همیشه جاریه
ولی از موقعی ای فهمیده باردارم یجوری شده
جاری همیشه جاریه
0
1401/12/13
زهرا رادمنش
فهمیدم دو رویه
0
1401/12/13
baran .
ای خواهر به قران یه جاری دارم از بس بهش خوبی کردم مادر خودم بهم گفت داری پرروش میکنی همین فردا نیشت میزنه به حرف مادرم گوش ندادم همین بلا سرم اورد هرروز مادر شوهرم برام میفرست پشت اونا قایم میشه شر اونارو میندازه گردنم منم ۲ ماه قطع رابطه دیشیم کامل حرفایی که به خانواده ش گفته بود به شوهرم گفتم گفت این مارموز بشناسی خداروشکر من اصلا دورو نیستم خیلی به زندگیم حسادت میکنه خیلی حتی به غذا خوردنم
این گفته که بدونی جاری اگه اب زمزم تو حلقش بریزی بازم حسودی و دوس داره عذابت بده
فقط نمونه کمی از جاری ها هستن که خوب که ما شانس نیاوردیم از اونا نصیبمون بشه
این گفته که بدونی جاری اگه اب زمزم تو حلقش بریزی بازم حسودی و دوس داره عذابت بده
فقط نمونه کمی از جاری ها هستن که خوب که ما شانس نیاوردیم از اونا نصیبمون بشه
0
1401/12/13
فرناز فدایی
دفعه بعدی حرفی زد بگو تا چشم تو در بیاد😂😂
1
1401/12/13
baran .
خیلی دو رو هستن خوش زبانم هستن خیلی دوس دارن پیش خانواد شوهر خودشون لوس کنن
من خودم به شخصه ادم لوسی نیستم از ادم لوس یدم میاد 🤣کاش اجازه داشته باشی فقط زبونشون قطع کنی خیالت راحت شه
من خودم به شخصه ادم لوسی نیستم از ادم لوس یدم میاد 🤣کاش اجازه داشته باشی فقط زبونشون قطع کنی خیالت راحت شه
0
1401/12/13
فرناز فدایی
اتفاقا اگه پسر بود که ایشالا هست سونو رو ببره بکوبه توو صورتش تا حالش گرفته بشه بعدم هی توو عید پسرم پسرم کنه تا جون جاریش در بیاد😂😂
0
1401/12/13
سوال کننده
همین والا بگو اولا دختر پسر فرقی نداره بعد فکر مکنه حالا اگه پسر آوردی حالا بر عزیز خانواده بشی
بگو مگه عصر هجر هه
خوبه خودش دوتا پسر هم داره
به قول مادرشوهر ما خو گفتش اکه میخوای بدونی ما دختری هستم مادرشوهر ما یه دونه دختر بیشتر ندارن مکه هی زاییدم دختر بشه پسر شده وگرنه به نیت دختر دست به عمل مشدم😂
بگو مگه عصر هجر هه
خوبه خودش دوتا پسر هم داره
به قول مادرشوهر ما خو گفتش اکه میخوای بدونی ما دختری هستم مادرشوهر ما یه دونه دختر بیشتر ندارن مکه هی زاییدم دختر بشه پسر شده وگرنه به نیت دختر دست به عمل مشدم😂
1
1401/12/13
baran .
اخه میدونی چیه حسادت خیلی بده اونم با چشای شورشون من چون جاری خودم اینطوره براساس این میگم یه روز دعوتشون کردیم شوهرم یه گوسفند گرفت که کباب کنیم خدا شاهده همین که چشمش به گوشت افتاد گفت این همه گرفتین کیلو چند همین حرفو زد چاقو که تازه گرفتم از جلدش در اوردم گذاشتم روز گوشت از وسط نصف شد 😑 بر اساس این میگم جنسیتو نگه اونا که چشم ندارن به جای تبریک حسادت میکنن اون کوچولوم معصوم میترسم چشش بزنه همون بهتر ندونه جنسیتو
0
1401/12/13
baran .
اون میخواد خودش عزیز باشه بگه من پسر زام 🤣🤣🤣ای تف به رو ذات خراب
0
1401/12/13
سوال کننده
همینم هه 😐😐😐
0
1401/12/13
سوال کننده
زدی وسط خال
1
1401/12/13
فرناز فدایی
منم یه ادم چشم شور و حسود توی فامیل شوهرم هست جلوی خودش تا من میرم مادرشوهرم یا زن دایی شوهرم زود نمک میارن میریزن روو سرم و اسفند میارن دود میکنن
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
پس پسره
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
به خدا الان معلومه 😂
0
1401/12/13
elnaz sph
سلام مال منم سونو ان تی مشخص نشد بعد۱۵ هفتگی رفتم بازم تشخیص نداد فقط احتمال داد باز دوباره آنومالی ک رفتم دقیق مشخص شد دختره وروجک
0
1401/12/13
elnaz sph
پسررو زودتر تشخیص میدن دختر دیرتر مشخص میشه
0
1401/12/13
سوال کننده
سه شنبه نوبت مگیرم مرم
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
برو بیا خبر بده 😚
0
1401/12/13
فرناز فدایی
من16م باید برم آنومالی.26م هم میخوام جشن تعیین جنسیت بگیرم.همه میگن پسره.اما پدرم و پدرشوهرم میگن بابا ای کاش دختر بشه.دختر مونس پدر و مادره توو پیری
0
1401/12/13
سوال کننده
والا که هیچ کدومش فرقی نداره
ایشالا سالم باشه
من انومالیم ۷تا۱۴فروردین هه
ایشالا سالم باشه
من انومالیم ۷تا۱۴فروردین هه
0
1401/12/13
سحر بانو
من ۱۴ هفته رفتم سر دخترم گفت و دقیقم بود
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
به سلامتی. هر دو خوبن دختر رحمته پسر نعمت. انشالله سالم و صالح باشه
0
1401/12/13
سوال کننده
خدایا ببخشم خیلی دختر دوست داشتم ولی الان بخاطر این که جاریم این همه مسخرم کرد با اقتدار گفت دختره مخوام پسر باشه
یعنی خونه اومدم نشستم گریه کردم
شوهر هم دلداریم مداد مگه حالا فرقی مکنه
یعنی خونه اومدم نشستم گریه کردم
شوهر هم دلداریم مداد مگه حالا فرقی مکنه
0
1401/12/13
فرناز فدایی
من خودم عاشق پسرم.از اون طرف میگم وای دختر بشه لباسای رنگی رنگی،کش مو،گیره ،یه عالمه جینگیل بینگیل میخرم براش.خواهر شوهرمم ذوق میکنه میگه دختر بشه منم یه عالمه چیزای خوشگل براش میخرم.کل خاندان شوهر دختر دوستن😂😂😂
0
1401/12/13
فرناز فدایی
سالم باشه
0
1401/12/13
baran .
واقعا باید ترسید ازشون خوش بحالت حداقل مادر شوهرت هواتو داره اسفند دود میکنه من مادر شوهرم که خودش از همه بدتره شوهرم میگه واقعا اون داستان های که درمورد مهر مادری خوندیم همه کشک بوده پس چرا مادر من نداره 🤣بیچاره شوهرم و دامادمون از مادر شانس نیاوردن
0
1401/12/13
فرناز فدایی
اقا ما بختیاریا یه کار زشتی انجام میدیم وقتی با یه ادم حسود و چشم شور روبرو میشیم.شرمنده همش باسنمون رو میخارونیم.تعبیرشم اینه که چشمای شورت بره اونجا.البته شرمنده
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
خب تو باید میگفتی خدا از دهنت بشنوه کاش دختر باشه. میدونی چقدر دعا کردم دختر بشه. تا دیگه ساکت میشد
0
1401/12/13
سوال کننده
😂😂جالب بود
0
1401/12/13
baran .
🤣🤣چقدر جالب
0
1401/12/13
سوال کننده
همین غصمه چرا هیچی جوابش ندادم
0
1401/12/13
فرناز فدایی
عزیزم اصلا بهش فکر نکن
0
1401/12/13
فرناز فدایی
ایشالا هرچی میخوای همون بشه
0
1401/12/13
سوال کننده
همین فکر بهش بکنم اعصابم خورد میشه
همین بهتر که نمبینمشون زیاد ماهی یکبار دوماهی یبار
همین بهتر که نمبینمشون زیاد ماهی یکبار دوماهی یبار
0
1401/12/13
فرناز فدایی
این روزها قشنگترین روزهای زندگیته با فکر و حرف آدمای عقده ای خودتو اذیت نکن
0
1401/12/13
فرناز فدایی
زایمانت رو چندم برات زده؟
0
1401/12/13
سوال کننده
۶/۶😁
0
1401/12/13
فرناز فدایی
من17مرداد
0
1401/12/13
فرناز فدایی
تولدمم28مرداده
0
1401/12/13
سوال کننده
ای جان 😍
به سلامتی دل خوش بغلش بگیری
به سلامتی دل خوش بغلش بگیری
0
1401/12/13
Darya 76 k.
عزیزم من چهارده هفته و هفت روز برای طول سرویکس رفتم سونو سریع جنسیتو گفت بهم
0
1401/12/13
فرناز فدایی
من اصلا براش عجله ندارم.تا قبل عید معلوم بشه حله.اخه میخوام هفت سین رو با تم بچه م بچینم
0
1401/12/13
فرناز فدایی
فعلا فقط یه مجسمه خرگوش کوچولو گرفتم بدون جنسیت
0
1401/12/13
فرناز فدایی

1
1401/12/13
ریحانه ع
عزیزم اولا به خودت استرس نده اولا هرچی خدا صلاح میدونه بهت بده که بشه عزیز ت و هم دمت نه بلا جونت بعد اینکه مطمئن شدی هم به هیچ کس نگو که چشم نخوری و بارداری راحتی داشته باشی
بعدم از این چشم تنگا زیادن من تو کل ۹ ماه عمه شوهرم تا میدید میگفت بچت دختره
نکه خودش نوه هاش ۲ قلو پسر بودن از وقتی فهمید چپ رفت و راست اومد گفت من خواب دیدم بچت دختره یا هی به دوقلوهاش میگفت به نظرتون نی نی خاله چیه اونام میگفتن دختر بعد میگفت حرف راست از بچه باید شنید منم محلش نمیدادم و بعد دنیا اومدنش ی جشن خیلی بزرگ گفتیم برای عقیقه کردنش اون موقع دیدنی بود
بعدم از این چشم تنگا زیادن من تو کل ۹ ماه عمه شوهرم تا میدید میگفت بچت دختره
نکه خودش نوه هاش ۲ قلو پسر بودن از وقتی فهمید چپ رفت و راست اومد گفت من خواب دیدم بچت دختره یا هی به دوقلوهاش میگفت به نظرتون نی نی خاله چیه اونام میگفتن دختر بعد میگفت حرف راست از بچه باید شنید منم محلش نمیدادم و بعد دنیا اومدنش ی جشن خیلی بزرگ گفتیم برای عقیقه کردنش اون موقع دیدنی بود
0
1401/12/13
kok_mi
سر دخترم ۱۵ هفتگی مشخص شد عزیزم
0
1401/12/13
آهید اکبری
مگه عکس ان تیشو نداری بده بهت بگم که چیه
0
1401/12/13
فرناز فدایی
اخه چه وضعیه؟سونوگرافیا یا نوبت ندارن یا دکتر مسافرته بعد عید میاد .من باید16م آنومالی میدادم برا20م بهم نوبت داد
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
کدوم شهری، عزیزم
0
1401/12/13
فرناز فدایی
شاهین شهر اصفهان
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
اها گفتم اگه تهران باشی یه جای خوب هست سریع هم وقت میده بهت معرفی کنم😊
0
1401/12/13
Kimiya 💛
اون جاریت چه بیشعوره که دخترو مسخره میکنه
0
1401/12/13
Kimiya 💛
بگو خودتم دختریا
1
1401/12/13
فرناز فدایی
فدات عزیزم مرسی.نوبت گرفتم دیگه.دکترمم اینقدر غر زد گفتم تقضیر من چیه نزدیکه عیده نوبت نمیدن
0
1401/12/13
سوال کننده
چرا الان میفرستم
0
1401/12/13
سوال کننده

اینم از عکس انتی
1
1401/12/13
سوال کننده
فکر نکنم عصر هجر هه دختر پسر فرقی داشته باشه
الان فکر مکنن پسر افتخار هه
الان فکر مکنن پسر افتخار هه
0
1401/12/13
فرناز فدایی
عزیزم فکر کنم پسره
0
1401/12/13
سوال کننده
یکشنبه نوبت گرفتم برای تعیین جنسیت😁
ایشالا که اول سالم باشه بعد هرآنچه صلاح مصلحت خداست
ایشالا که اول سالم باشه بعد هرآنچه صلاح مصلحت خداست
0
1401/12/13
فرناز فدایی
ایشالا که هرچی میخوای باشه
0
1401/12/13
لیلا 🌹🌹🌹
وای خدا چه واضحه
0
1401/12/14
آهید اکبری
قطعا پسر
0
1401/12/14
آهید اکبری
دیگه یکم دیگه صبر کن برو انومالی
0
1401/12/21
سوال کننده
همون پسر بود 😁
0
1401/12/21
لیلا 🌹🌹🌹
الان برو بگو جاریت بگو دختر بود
0
1401/12/21
لیلا 🌹🌹🌹
😃😃😘😘😘
0
1401/12/21
لیلا 🌹🌹🌹
مبارک باشه
0
1401/12/21
لیلا 🌹🌹🌹
ببین چی میگه بگو حق با تو بود دختر بود 😔🤪🤭
0
1401/12/21
آهید اکبری
من که گفتمت قطعا پسره.مبارکه
0
1401/12/22
سوال کننده
مرسی 😁 مادرشوهرم هم همینو گفت والا فرقی ندارن جفتش نه این که بیای طرف رو دست بندازی🤦♀️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




