اما بازم بهت میگن ان تی رفتی منم اونجا دقیق گفت
توی سونو ان تی بهت نگفتن جنسیت رو ؟؟؟
سلام تو سونوی انتی ۸۰ درصد درست میگن
آره عزیزم یه جای خوب برو
منم ۱۵ هفته جنسیت دخترمو صددرصد متوجه شدم
صبر کن با سونوی آنومالی دیگه یه دفعه ای جنسیت هم مشخص میشه
منم حس میکنم تا انومالی سختمه صبر کنم
توی پونزده هفته دیگه قطعی معلوم میشه
نه عزیزم بذار 16 هفتگی من دقیقا روزی که 16 هفتم پر میشد رفتم بهم گفت
البته احتمالا الانم معلوم میشه ولی چند روز صبر کن که هزینه ای که میدی حیف نشه
16هفته رفتم مشخص نشد 15هفته یک روز سونو سن بارداری زد
ولی انومالی صدرصد معلوم میشه
آره عزیزم منم ۱۵ هفته جنسیت بچه هام مشخص شد،
خخخ کلا خیلی سخته صبر هر روزم هر کس یه حدسی میزنه البته منو هرکی دید گفت دختره😅 نفهمیدم چرا
من ۱۵ هفتگی رفتم گفت معلوم نیست، ۱۸ هفتگی صد درصد گفت
اره عزیزم مشخص میشه من 14هفته و شش روز رفتم مشخص شد
البته ان تی 90 درصد گفت پسره ک باز سونو رفتم گفت پسره
الان ان تی هم ۹۰ درصد درست میگه
من هم ۱۵هفته و یک روز رفتم مشخص شد
سلام عزیز جانم
از هفته 16 به بعد تعیین جنسیت ممکن است اما بهترین و دقیق ترین زمان سونوگرافی آنومالی اسکن در هفته 18 بارداری است🌹🌹