رقیه بیا ببینم
0
1401/12/10
سوال کننده

0
1401/12/10
سوال کننده

0
1401/12/10
سوال کننده

0
1401/12/10
سوال کننده

بچه ها گفت برو تو این سایت فیلم بچه هست ولی هرچی میزنیم نمیاد کسی میدونه
0
1401/12/10
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
من کا سر در نمیارم انشاا... سالم و سلامت باشه عزیزم
0
1401/12/10
سوال کننده
متاسفانه بچه رو شکم افتاده بود مث اینکه ب خودم رفته تنبله😂
0
1401/12/10
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/12/10
Lnaaz 🌸
برو تو سایت ک ادرسشو گذاشته
بعد قسمت جواب
این کادر رو اسکن کن
میاره
بعد قسمت جواب
این کادر رو اسکن کن
میاره
0
1401/12/10
مهشید .
چقدر کوچولوعه
0
1401/12/10
سوال کننده
وای خیلی ممنون
4
1401/12/10
👑فاطمه سادات👑 .
من میگم دختر😍
0
1401/12/10
سوال کننده
خیلی🥺🥺🥺
چیزیم نخوردم قهر کرده بود افتاده رو شکم جون نداشت
چیزیم نخوردم قهر کرده بود افتاده رو شکم جون نداشت
0
1401/12/10
saba 🍭
آخی عزیزم 😍.
ژستش بده معلوم نیست 😂
ژستش بده معلوم نیست 😂
0
1401/12/10
maya t
سلام عزیزم اون کد رو اسکن کن
0
1401/12/10
maya t
اون کد مربعی که کنار سایت گذاشته رو ، دوربین گوشیتو باز کن بگیر جلوی اون مربع خودش میاره بالا برات
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
فکر کنم پسره اما مدلش یه جوری ادم تشخصی نمیده
1
1401/12/10
Kimiya 💛
عزیزممممم😍😍😍 حسم میگه دخمله😍😍😘😘
0
1401/12/10
مهربانو ❤️
تا حالا ندیدم بچه دمر بخوابه😅😅😅😅😅😅
0
1401/12/10
mom(N) 😌😌
حس کردم دختره😍
0
1401/12/10
سوال کننده
با دوربین خود گوشی؟
0
1401/12/10
سوال کننده
چطوری اسکنش کنیم تو رو خدا بگین
0
1401/12/10
mom(N) 😌😌
بارکد بزن تو گوگل میاره
0
1401/12/10
mom(N) 😌😌
اینو بزن
0
1401/12/10
mom(N) 😌😌

0
1401/12/10
mom(N) 😌😌

0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
حالا بگو دختره یا پسر
0
1401/12/10
mom(N) 😌😌
این میاد بزارش روش اسکن میشه
0
1401/12/10
همتا ~♥~
بنظر من دختره😍
0
1401/12/10
سوال کننده

اینمیاد نگار
0
1401/12/10
سوال کننده
احتمال پسر داد
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
اوههههه فقط من درست جواببب دادمممم هورااا
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
😍😍😍🤣🤣
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
زدم تو کار جنسیت همه رو هم درست گفتم🤣🤣🤣
0
1401/12/10
سوال کننده
اره😂😂😂😂
0
1401/12/10
سوال کننده
حالا تا انومالی ببینیم چی میشه
0
1401/12/10
سوال کننده
حالا تا انومالی ببینیم چی میشه
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
نگفت چند هفته ای الان فرشته
0
1401/12/10
سوال کننده
۱۲ هفته و ۵روز
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
ن دیگ همون پسره تغییر نمیکنه
0
1401/12/10
✨کوثَر✨ .
سالم باشه فرشته جون ♥️
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
پس درست کن اوماتو یه هفته جلوتره اومات
0
1401/12/10
سوال کننده
اره بخدا نمیدونین چ استرسی کشیدم بخدا گفتم ضربان قلبم رو هزاره
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
وایی درکت میکنم من از الان برا شنبه که میخام برم استرس دارج
0
1401/12/10
hana ۱۳۸۰
اینجا کاملا معلومه پسره
0
1401/12/10
♥Yasin♥ ❤
دختره
0
1401/12/10
سوال کننده
خیلی سخته هرچی خودتو دلداری بدی فایده نداره
1
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
اره دقیقا فقط میخام هممون ب سلامتی زایمان کنیم و خدا ب هممون بچه سالم و صالح بده
0
1401/12/10
سوال کننده
بچه ها من اخر نتونستم برم تو سایت
0
1401/12/10
سوال کننده

میگ کد پذیرش اشتباهه
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
باید اون کد که نوشته کد امنیتی رو بزنی
0
1401/12/10
ناهد z
سرش گرده دختره عزيزم
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
گفتش که پسره دکتر گفته پسره
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
فرشته اون کد بالا رو بنویس پایین اونی که نوشتی اشتباه بنویس ۹۵۳۶۹
0
1401/12/10
ارزو مامان اردلان و نیکان
من میگم پسره
0
1401/12/10
ارزو مامان اردلان و نیکان
عه پس درس حدس زدم
0
1401/12/10
NAZANIN 💛
کد اشتباه دادن بهتون
0
1401/12/10
سوال کننده
میزنم هی میزنه اشتباه و کد جدید میاره
0
1401/12/10
سوال کننده
کدوم کد؟
میشه بریم بگیم بهشون
میشه بریم بگیم بهشون
0
1401/12/10
😍zahra😍 😍😌
فکر کنم اون کد که بهت دادن رو باید کادر بالا بنویسی تو کادر پایین اون کد امنیتی
0
1401/12/10
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
عه شما رامهرمز هستین😍😍
0
1401/12/10
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
دکتر خرم انتی ب من گفت دختره
و الان دارم پسرمو شیر میدم
و الان دارم پسرمو شیر میدم
0
1401/12/10
سوال کننده
منم همینکارو میکنم
ببینم شوهرم بعدظهر نمیبرش سونو بگه درستش کنن
ببینم شوهرم بعدظهر نمیبرش سونو بگه درستش کنن
0
1401/12/10
سوال کننده
اره
0
1401/12/10
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
من حتی میگن دو هفته دیگه برو واسه تعیین جنسیت گفتم واسم مهم نیس هرچی باشه نمیدونین وقتی تو مانتیور بود چجوری شدم اصلا کاری ب دختر پسر ندارم فقط میگفتم سالم باشه
من حتی میگن دو هفته دیگه برو واسه تعیین جنسیت گفتم واسم مهم نیس هرچی باشه نمیدونین وقتی تو مانتیور بود چجوری شدم اصلا کاری ب دختر پسر ندارم فقط میگفتم سالم باشه
0
1401/12/10
مهربانو جان
عزیزم به سلامتی
سالم باشه ایشالا
سالم باشه ایشالا
0
1401/12/10
مهربانو جان
منم یه دو ساعت دیگه باید برم سونو
0
1401/12/10
مهربانو جان
ایشالا سالم باشه
0
1401/12/10
سوال کننده
انشالله صحیح و سالمه عزیزم
0
1401/12/10
فرناز فدایی
عزیزم برنامه بارکدخوان رو باید روی گوشیت داشته باشی
0
1401/12/10
سوال کننده
چجوریه کجا دانلودش کنم عزیزم
0
1401/12/10
Lnaaz 🌸
تونستی بالاخره؟😂
0
1401/12/11
سوال کننده
اره دیدم تازه خودش اومد بالای صحفه دیدم عکس بودن فیلم نبود☹☹
0
1401/12/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شکل سرش مث پسراش
ولی قرتی یودنش ک اینجور خوابیده مث دخترا
ولی قرتی یودنش ک اینجور خوابیده مث دخترا
0
1401/12/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فری حس میکنم پسر دوس داشتی ،هرچی باشه الهی سالم باشه عزیزم
0
1401/12/11
سوال کننده
دقیقا
0
1401/12/11
سوال کننده
رقیه ی روزی میگفتم اگ بگن بچت پسره خیییییلی خوشحال میشم ولی واقعا واکنشی نشون ندادم همون اول ک گفت سالمه دیگ همه چی واسم تموم شد بخدا
0
1402/01/15
سوال کننده
فاطمه هستی؟؟
دیروز انومالی بودم بازم گفت پسره
دیروز انومالی بودم بازم گفت پسره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



951

