تو علائم خطرات بارداری
تاری دید و سردرد هم شامل میشه
سوالتو اورژانسی کن دکتر اوما بیاد جواب بده اگ نیاز باشه بری دکتر سریع
سلام عزیزم به خاطر فشار بالاست حتما فشارتو بگیر بعد به دکترت اطلاع بده
ممکنه مسمومیت بارداری باشه عزیزم برو اورژانس
نرمال نیس فشارتو حتما چک کن اگ بالا باشه مسمومیت بارداری هستش چون علائمش همیناس
فورا برو اورژانس بیمارستان عزیزم . فشارت چک بشه و تحت نظر باشی همین الان برو نگران نباش
احتمالا فشارت رفته بالا
بهتره بری بیمارستان
سلام مامان جان به روی قشنگتون
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
احتمال بالا بودن فشار خون و مشکلات جدی تر همچون پره اکلامپسی وجود دارد، الان حالتان چطور است ؟ به بیمارستان مراجعه کردید؟
بله به بیمارستان رفتم فشارمپایین اومده بود ۸.۵ بود حال خود جنین خوب بود ضربان قلب و حرکاتاش خوب بود یه بارم آزمایش خون ازم گرفتن نرمال بود دو ساعت اینا تو بیمارستان بودم فشارم ۱۱.۵ شد اجازه دادن برگردم خونه
خداروشکر مامان گل ❤️حتما آزمایش دفع پروتئین در ادرار انجام گردد و منظم فشار خون را کنترل کنید