سلام خانمها من چند دورست که دارو مصرف میکنم برای باردار شدن در حین مصرف تاری دید و گرگرفتگی دارم به دکتر گفتم گفت طبیعیه وقتی داروم تموم میشه گرگرفتگی ندارم اما تاری دید همچنان دارم حتی زمانی که دارو مصرف نمیکنم به نظرتون طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307
1399/02/16




