لطفا اگر کسی میدونه بگه
352
49
1401/11/24
سوال کننده
0
1401/11/24
سوال کننده
کسی شماره نسیم جان نداره؟داشتم پاک شده
0
1401/11/24
فاطمه gh
بفرست حالا شاید فهمیدیم
0
1401/11/24
سوال کننده
عزیزم آز ژنتیک بچه هس از المان فرستادن بلدین شما؟؟؟
0
1401/11/24
فاطمه gh
من خودمم همچین آزمایشی داشتم مترجم گوگل بهت کمک میکنه
0
1401/11/24
سوال کننده
فقط معنی کرد برامون اما بازم متوجه نشدم جواب مثبته یانه
0
1401/11/24
نسیم م
سلام شیدا
0
1401/11/24
نسیم م
آلمانی باشه نمیتونم عزیزم
0
1401/11/24
نسیم م
فکر کنم مم شماره ات رو دارم، صبر کن
0
1401/11/24
فاطمه gh
عع خوب معنیش چی بود
0
1401/11/24
سوال کننده
ن فارسیه نسیم
0
1401/11/24
سوال کننده
همین نمیدونم هم مشاهده شده هم نشده برا پسر ابجیم هس
0
1401/11/24
Azi 💖 ...
شیدا خو عکسشو بزار دختر
0
1401/11/24
سوال کننده
نسیم بهم پ بده لطفا تا ی برنامه نصب کنم بفرستم
0
1401/11/24
سوال کننده
برداشتم
0
1401/11/24
سوال کننده
کجا پ بدم بفرستم
0
1401/11/24
نسیم م
وات
تل
تل
0
1401/11/24
سوال کننده
باشه فقط صبرکن
0
1401/11/24
نسیم م
داری؟
0
1401/11/24
سوال کننده
اوکی وات دارم الان پ میدم
0
1401/11/24
نسیم م
باشه عزیزم من دم زندان رجایی شهرم، نت ضعیفه
0
1401/11/24
نسیم م
دو دقیقه دیگه میرسم خونه
0
1401/11/24
سوال کننده
باشه
0
1401/11/24
سوال کننده
الان پ میدم وصل بشم فیلترشکن
0
1401/11/24
نسیم م
من واتساپ هستم، بیا
0
1401/11/24
نسیم م
آهان باشه عزیزم
0
1401/11/24
نسیم م
خیره
0
1401/11/24
خانم گل .
شیدا سینا کوچولو چطوره
این ازمایش چیه مگه
این ازمایش چیه مگه
0
1401/11/24
سوال کننده
😭😭سینا چی بگم
این همین ج ازمایش سینا هس ی بیماریه نادر ژنتیکی داره ای خداااا
این همین ج ازمایش سینا هس ی بیماریه نادر ژنتیکی داره ای خداااا
0
1401/11/24
سوال کننده
😭
0
1401/11/24
فاطمه gh
اسمش چیه؟
1
1401/11/24
بانو آسو .
ینی چی
چجوریه مگخ
چجوریه مگخ
0
1401/11/24
سوال کننده
mps
0
1401/11/24
سوال کننده
خیلی بدههههه درمانشم اصلا معلوم نیس باشه یانه خیلیم هزینه بره خیلی
0
1401/11/24
فاطمه gh
چقدر سخت😕🥺تو غربالگری اینا مشخص نشده بوده
0
1401/11/24
سوال کننده
نه از چندماه بعد تولد مشخص شده😭😔
0
1401/11/24
سوال کننده
غربال گری ان تی همه سالم بود جوابش
0
1401/11/24
فاطمه gh
🥺خدا قسمت هیچکسی نکن همچین چیزی انشالله خدا بهشون توان و صبر مقابله بده
0
1401/11/24
سوال کننده
پناه برخدا چی بگم😭😔چندماهه همش دکتراش متخصص مختلف همش یا بیمارستان حالا اولشه
0
1401/11/24
فاطمه gh
عزیزم بچه من که سقط شد آزمایشگاه گفت مشکل کروموزومی داشته الان چند ماهه فکر و ذکر ما رو مشغول کرده حالا خدارو شکر سقط شد اینطوری پریشون هستیم واقعا سخته خدا کار هیچکسو ننداره تو راه دکترا
1
1401/11/24
خانم گل .
خدای من😔😔
واقعا انصاف نیست بچه ی بی گناه اینقدر عذاب بکشه
انشالله خدا ب آبروی حضرت زهرا شفاش بده 🤲🏻
واقعا انصاف نیست بچه ی بی گناه اینقدر عذاب بکشه
انشالله خدا ب آبروی حضرت زهرا شفاش بده 🤲🏻
0
1401/11/24
نسیم م
هیچ کاری برای خدا سخت نیست.
از سرشب ی سردردی گرفتم خدا میدونه
قلبم شکست برای خواهرت
خدای بزرگ پشت و پناه بچه
از سرشب ی سردردی گرفتم خدا میدونه
قلبم شکست برای خواهرت
خدای بزرگ پشت و پناه بچه
1
1401/11/24
سوال کننده
خداروشکر واقعا توکار خدا حکمتی هس ولی نمیدونم اونموقع ک باردار بود اصلا نگفتن مشکل داره
0
1401/11/24
سوال کننده
فدات انشاالله نمیدونم😭😔اصلا حرفم نمیاد بخدا
0
1401/11/24
سوال کننده
نسیم ممنونم ازت 😭😔حال خودمم کفتنی نیس همه امیدش ب همین بود ک این امیدشم ناامید شد،چقدر یواشکی اشک میریزه و گریه میکنه چقدر از حرفا میرنجه و قلبش میشکنه و زبون نداره دفاعی کنه چون نمیشه چون بچش مریض هس😭😔😔چقدر مامانم میگه داره ظرف میشوره و گریه میکنه جارو میکنه و گریه میکنه اه بمیرم برای دلش
خدا خودت صبرو توان بهش بده😭
خدا خودت صبرو توان بهش بده😭
0
1401/11/25
نسیم م
😓به لطف خدا امیدوارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هزینه بیمارستان سینا و موسی بن جعفر مشهد
- به نظر تون چقدر درسته؟؟؟؟تعیین جنسیت
- هزینه سزارین بیمارستان قدس و سینااراک
- بچه ها ازشما التماس دعا دارم برای پسرآبجیم😭😭😔
- حدیث جان الان بارداری و یه پسر شش ساله داری میشه بیای
- سلام دکتر جان و دوستان،دکتر فریده نجات جراح متخصص مغز و اعصاب کودکان هست،درتهران
- پرستو مامان پارمیس میشه بیای کارت دارم
- دوستان مشهدی لطفاً بیاین
- وام فرزند در اصفهان چه بانکی بهتره و راحتتر است؟




