روز به روز تکونای بچم داره کمتر و کمتر میشه تقریبا داره به صفر میرسه
بین ۲۱هفته تا۲۵هفته تکوناش بدک نبود
تو ۲۵هفته بودم که دو روز تکون نداشت ولی بعدش تکون خورد اما نه مثل قبل هی کم میشد و همینطور آروم تر
الان یه هفته ای میشه که اصلا تکون نمیخوره دیروز رفتم بیمارستان نوار قلب بگیرن به زور آبمیوه و شیر موز در حین nst سه چهار تا لگد خیلی ریز شبیه نبض داشت دیگه از اون موقع حرکت نداشت تا امروز صبح که نگاه شکمم کردم در حد یه موج خیلی کوچیک دیدم رو شکمم
دیگه هیچی
نوار قلب هم بار اول گرفتن خوب نبود
بار دوم گفت خوبه
سونو نوشت گفت انجام بده بیوفیزیکال
میدونم باز سونو هم میگه حرکت نداره
آخه مگه میشه الان دیگه من تو ۲۹هفته ام خبر مرگم چرا خدا این کارو با من میکنه
دیگه کم اوردم طاقت ندارم شب و روز دعا میکنم بمیرم
اگه از ترس این نبود که بچم بمیره ولی خودم نمیرم تا حالا ده بار خودکشی کرده بودم
چقد تحمل کنم
چقد هی بگم خوب میشه
چقد فکر منفی نکنم
چقد گریه نکنم
خدایا خسته ام دیگه
هیشکی مثل من نیست بخدا
همه نهایت یکی دو روز تکونای بچشون کم بشه ولی من بدبخت بچم اصلا تکون نمیخوره
پرسش (1401/11/16):
خانوما بیایید تو روخدا بگید من چه غلطی بکنم
1222
154
1401/11/16
سوال کننده
0
1401/11/16
سوال کننده
اصلا امیدی ندارم که بچم سالم بدنیا بیاد
1
1401/11/16
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب با این سونو دکترت نظرش چیه
0
1401/11/16
سوال کننده
۲۶هفته که بیوفیزیکال دادم حرکت نداشت
دکتر گفت هفته ات پایینه نمیشه کاری کرد
فقط همینو گفت
یعنی چی آخه
دکتر گفت هفته ات پایینه نمیشه کاری کرد
فقط همینو گفت
یعنی چی آخه
0
1401/11/16
سوال کننده
کی باید دلیلش رو بفهمه
0
1401/11/16
سوال کننده
اگه بچه تنبلی بود از اول باید اینجوری میبود
0
1401/11/16
سوال کننده
مطمئنم یه چیزیش هست ولی این دکترای خر سر در نمیارن
2
1401/11/16
الهام الییی
خب مونده به بچه . من دخترم تو ۲۳ هفته تا ۲۸ یا ۲۹ اینا خوب حرکت میکرد و از رو شکم مشخص میشه و میگفتم واویلا اخر حاملگی قراره شکمم رو اینور اونور کنه با حرکتاش
ولی از ۳۰ هفته به بعد خیلی کم حرکت میکرد و اکثرا بعد هروعده سکسه میکرد و از بعد ۳۳ هم کلا حرکتش یا سکسه بود یا خودشو جمع میکرد سمت راست شکمم . اروم بود خیلی .
ولی از ۳۰ هفته به بعد خیلی کم حرکت میکرد و اکثرا بعد هروعده سکسه میکرد و از بعد ۳۳ هم کلا حرکتش یا سکسه بود یا خودشو جمع میکرد سمت راست شکمم . اروم بود خیلی .
5
1401/11/16
🌼پینار 🌼
چرا فال بد میزنی عزیزم
بسپار به خدایی که بهت داده
اینقدر انرژی منفی چرا
بسپار به خدایی که بهت داده
اینقدر انرژی منفی چرا
0
1401/11/16
عاطفه موسوی
خاهرمن ماه آخره این مشکل براش پیش اومد اون چند روز قبلش کار خونه زیاد مرد خسته شده بود یه چند روزی هم بستری بود فعلا همه چی خوبه هفته بعد زایمانشه
0
1401/11/16
عاطفه موسوی
حتما سونو داپلر بده وضعیت خونرسانی بررسی شه چون برای من خونرسانی ضعیف شده بود
0
1401/11/16
خانم گل .
مایع دورش خوب بود؟
0
1401/11/16
سوال کننده
اره نرمال بود
0
1401/11/16
سوال کننده
خودم برم سونو آزاد انجام میدن؟
0
1401/11/16
سوال کننده
اگه خونرسانی ضعیف باشه باید چیکار کنم؟
0
1401/11/16
Fatemeh you
عزیزم الان که ۲۹هستی برو سونو فیزیکال بده لازم شد داپلر هم بده باید دلیلش مشخص بشه
0
1401/11/16
Fatemeh you
آره
0
1401/11/16
Fatemeh you
آسپرین و هپارین میده بهت دکترت
0
1401/11/16
سوال کننده
واسه من خودم حس میکنم از وقتی شیاف پروژسترون رو قطع کردم اینجوری شد حرکاتش
آخه از اول بارداری تا همین حدودا یه ماه پیش شیاف میذاشتم بعد دکتر یهو گفت قطع کن
میگم شاید تاثیر داشته
آخه از اول بارداری تا همین حدودا یه ماه پیش شیاف میذاشتم بعد دکتر یهو گفت قطع کن
میگم شاید تاثیر داشته
0
1401/11/16
سوال کننده
آسپرین که از اول میخوردم چون هموگلوبین خونم بالا بود یکم
0
1401/11/16
سوال کننده
مگه یه آدم چقد میتونه صبر و تحمل داشته باشه که خدا داره اینهمه منو امتحان میکنه 😭😭بخدا نمیتونم دیگه کم اوردم
0
1401/11/16
سوال کننده
منم رو شکمم معلوم بود یا قشنگ زیر دستم حسش میکردم ولی الان افسوس😭
0
1401/11/16
سوال کننده
چجوری متوجه جمع شدنش میشدین؟
خودتون حس میکردین یا نگا شکمتون میکردین؟
من بعضی وقتا یه طرف شکمم سفت و قلمبه میشه یعنی جمع میکنه خودشو؟
خودتون حس میکردین یا نگا شکمتون میکردین؟
من بعضی وقتا یه طرف شکمم سفت و قلمبه میشه یعنی جمع میکنه خودشو؟
0
1401/11/16
سوال کننده
سکسکه هم متوجه نشدم از اول تا الان
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
اره دیگه اگه یه سمت شکمت سفت و قلمبه میشه خودشو جمع میکنه
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
عزیزم هرچی بچه رشد میکنه جاش توی کیسه کمتر میشه جا برای نمونه خوردن نداره
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
نگران نباش بچه ات سالمه فقط جاش کم شده
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
برای اطمینان برو یه سونوگرافی خوب که دستگاههاشون به روز و خوب باشه
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
کدوم شهر هستین ؟؟
0
1401/11/16
سوال کننده
زنجانم
0
1401/11/16
سوال کننده
اره یکی دوبار در روز اینجوری میشه یکم دست میکشمم رو شکمم یا ببینم شکمم سرده حوله گرم میکنم میزارم رو شکمم بعد صاف میشه
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
بچه وقتی سردش میشه خودشو جمع میکنه حوله گرم بزار ولی زیاد داغ نشه ها خطرناکه در حدی که شکمت گرم بشه کافیه
0
1401/11/16
mahsa mahsa😍😍
من که بچه ام هنر میکرد روزی یه با تکون میخورد اونم خیلی کم. مخصوصا هفته های آخر
0
1401/11/16
سوال کننده
از خدامه مشکلش همین باشه و چیز دیگه ای نباشه ولی آخه زوده که از الان جاش تنگ شده باشه 😭
0
1401/11/16
سوال کننده
خدا کنه
0
1401/11/16
سوال کننده
غروب میخوام برم
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
شاید بچه اتون رشدش خوب بوده و تپلیه
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
همیشه مثبت فکر کن
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
همین که داری تکونها رو حس میکنی خوبه
0
1401/11/16
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
بعضی وقتا میذاشتم زیاد داغ بشه که🤦🤦
بعضی وقتا میذاشتم زیاد داغ بشه که🤦🤦
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
برو ان اس تی بگیر
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
وای نه زیاد داغ بشه کیسه آبشون خدای نکرده سوراخ میشه یا باز میشه خیلی مواظب باش
0
1401/11/16
سوال کننده
واقعا؟ شما هم عین من استرس میگرفتین؟یا نه
بعد به دنیا اومدن چطوری بود؟
بعد به دنیا اومدن چطوری بود؟
0
1401/11/16
سوال کننده
ایشالله که اینطور باشه
شوهرم میگه یه ذره شکم در میوردی که جاش باشه تکون بخوره
انگار دست منه😭
شوهرم میگه یه ذره شکم در میوردی که جاش باشه تکون بخوره
انگار دست منه😭
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
عزیزم شما دیگه الان نصف بیشتر راهو اومدین چیز دیگه ای نمونده که دستای کوچولوشو توی دستت بگیری پس به خودت استرس نده
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
😂😂
0
1401/11/16
سوال کننده
میدونم به شوخی گفت ولی خیلی ناراحت شدم
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
من اعلان رو روشن میزارم برو سونوگرافی کن و خبرشو بهمون بده مطمئنم که با خبرهای خوب میای
1
1401/11/16
سوال کننده
تو رو خدا برام دعا کنین سالم باشه و صحیح و سالم و به موقع هم به دنیا بیاد
0
1401/11/16
سوال کننده
دیروز رفتم
گرفتن گفتن خوب نیس باید دوباره بگیریم
دوباره گرفتن گفتن خوبه
گرفتن گفتن خوب نیس باید دوباره بگیریم
دوباره گرفتن گفتن خوبه
0
1401/11/16
سوال کننده
خاک تو سرم نمیدونستم
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
من به شهید ابراهیم هادی خیلی معتقدم واسش یه سوره ای چیزی نذر کن و ازش بخواه که واسطه بشه و بارداریت به سلامتی طی بشه
0
1401/11/16
سوال کننده
پیر شدم دیگه
این دو سه ماه هم نمیگذره انگار
این دو سه ماه هم نمیگذره انگار
0
1401/11/16
سوال کننده
باشه عزیزم
ممنون
ممنون
0
1401/11/16
سوال کننده
چشم
1
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
الآنم قبل از اینکه بری سونوگرافی پنج تا آیت الکرسی واسه سلامتی سالم بودن بچهات بخون
0
1401/11/16
سوال کننده
تو یه تاپیک خوندم میگن وضعیت بریچ برای بچه خطرناکه ممکنه پاهاش آسیب ببینه
بچه ی منم بریچه میگم نکنه بخاطر این بوده باشه
بچه ی منم بریچه میگم نکنه بخاطر این بوده باشه
0
1401/11/16
سوال کننده
باشه
0
1401/11/16
نسترن ..
بچت تنبله یاد عمم افتادم پسرش همینجور بود همش ناله و شکایت میکرد چرا تکون نمیخوره منو کشت
0
1401/11/16
سوال کننده
آخه اونموقع که تازه تکوناش رو متوجه میشدم خیلی بهتر بود اصلا اینجوری نبود
0
1401/11/16
marjan❤️ .
خدایی کی این حرفا رو میزنه یه بچه بریچه یکی سفالیک چ ربطییی داره فقط چون بریچ پاهاش پایینه طبیعی نمیشه زایمان کنی شمام احتمالا نی نی چرخیده سفالیک شده ک کمتر حس میکنی
0
1401/11/16
aftab ..
اصلا نگران نباش بچه منم تکوناش کمه دق مرگم کرده دیگه از بس شیرینی میخورم دیگه سر درد گرفتم
0
1401/11/16
الناز مامان نيکان❤
زهرا جان چرا اخه اینقدر به خودت تلقین میکنی و فکرای منفی بعدشم چه ربطی به بریچ داره بچه منم بریچه دکترم گفته اصلا نمیچرخه پس منم باید بشینم بزنم تو سرم و زانوی غم بغل بگیرم بگم بچم مورد داره یعنی چی این حرفا
حرکات هر بچه ای باهم فرق داره جوجه تو تنبله فقط دوست داده بخوابه نگران نباش
برای اینکه خیالت راحت بشه برو خودت بیرون یه سونو انجام بده
حرکات هر بچه ای باهم فرق داره جوجه تو تنبله فقط دوست داده بخوابه نگران نباش
برای اینکه خیالت راحت بشه برو خودت بیرون یه سونو انجام بده
0
1401/11/16
سوال کننده
یه نفر تو همین اوما گفته😑
کلی استرس انداخته بجونم
خودم کم استرس و بدبختی داشتم اینم افتاد روش
کلی استرس انداخته بجونم
خودم کم استرس و بدبختی داشتم اینم افتاد روش
0
1401/11/16
سوال کننده
😭😭
دیونه شدم دیگه
روزی چندبار تکون میخوره ؟
دیونه شدم دیگه
روزی چندبار تکون میخوره ؟
0
1401/11/16
سوال کننده
دنیا رو سرم خرابه الناز جان
نمیدونی که چه حالی دارم
ولی با یه تکون کوچلو انگار دنیا رو بهم دادن
نمیدونی که چه حالی دارم
ولی با یه تکون کوچلو انگار دنیا رو بهم دادن
0
1401/11/16
سوال کننده
بعضیا هم با حرفاشون بدتر استرس میندازن به جونمون
آخه تویی که بچت سفالیکه مرض داری میای میگی بریچ بودن باعث نمیدونم چی میشه که ماهایی که بچمون وضعیتش بریچه نگران بشیم
آخه تویی که بچت سفالیکه مرض داری میای میگی بریچ بودن باعث نمیدونم چی میشه که ماهایی که بچمون وضعیتش بریچه نگران بشیم
0
1401/11/16
سوال کننده
حالا نیم درصد هم احتمال بدیم که همچین چیزی هست
چکاری از دستمون برمیاد میگه بجز غصه خوردن و گریه
بعضیا اصلا درک ندارن واقعا
چکاری از دستمون برمیاد میگه بجز غصه خوردن و گریه
بعضیا اصلا درک ندارن واقعا
0
1401/11/16
سیمین 🤱
سلام زهراجان
کدوم شهر هستی؟
کدوم شهر هستی؟
0
1401/11/16
🥰 فاطمه 🥰
😑😑😑😑😑
0
1401/11/16
..Nasrin .. .
برات دعا کردم و آیت الکرسی خوندم عزیزم.برو ان شاءالله با خبرای خوبی میای❤
0
1401/11/16
مامان هانا❤ ☆☆
شاید بدنت ضعیف.
خودتو تقویتکن. شاید بچه بهتر شد
یا از چیزی عصبی و استرس داری
خودتو تقویتکن. شاید بچه بهتر شد
یا از چیزی عصبی و استرس داری
2
1401/11/16
فاطمه gh
زهرا جان فردا اول وقت ساعت دو مطب بهناز مولایی باش منشی خیلی خوبی داره اگه وضعیتت رو بگی حتما بهت یه وقت اورژانسی میده خود دکتر داخل مطب سونو گرافی هم انجام میده اصلا نگران نباش استرس برا بچه ضررع
0
1401/11/16
فاطمه gh
من قبل اینکه سقط بکنم جنین دو ماهمو بدون وقت رفتم اونجا منشیش دید وضعیتم خوب نیست انقدر گریه کرده بودم مشخص بود گفت بشین برو تو چون میخاستم تحت نظر خانم دکتر سقط کنم برا آزمایش خدا خیرش بده تو بیمارستان موسوی ازش حساب میبردن زنگ زد سفارشمو کرد
0
1401/11/16
سوال کننده
زنجان
0
1401/11/16
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم
لطف کردی
خدا بچه هاتو برات نگه داره گلم
لطف کردی
خدا بچه هاتو برات نگه داره گلم
0
1401/11/16
سوال کننده
نمیدونم واقعا کلافه شدم دیگه
همین قضیه عصبیم کرده و استرس دارم
همین قضیه عصبیم کرده و استرس دارم
0
1401/11/16
سوال کننده
ممنون عزیزم
زنگ زدم به منشی شرایط رو بهش گفتم
گفت فردا ده دقیقه به دو بیا
زنگ زدم به منشی شرایط رو بهش گفتم
گفت فردا ده دقیقه به دو بیا
0
1401/11/16
سوال کننده
الان نمیدونم سونومو انجام بدم یا نه
میترسم الان انجام بدم باز فردا اون هم بخواد انجام بده
میترسم الان انجام بدم باز فردا اون هم بخواد انجام بده
0
1401/11/16
سوال کننده
خدا خیرش بده
0
1401/11/16
pari 🙂
برو آذرخویش سونو
از 28هفته اکثرا سکسه رو حس میکنن شمام تازه باید بکنی نگران نشو
حرکتشم تو هفته های 24_25یهو کم میشه اکثر تاپیکا اینطوره
خودمم همینطور بود
بعضی بچه هام آرومن دیگه خب
از 28هفته اکثرا سکسه رو حس میکنن شمام تازه باید بکنی نگران نشو
حرکتشم تو هفته های 24_25یهو کم میشه اکثر تاپیکا اینطوره
خودمم همینطور بود
بعضی بچه هام آرومن دیگه خب
0
1401/11/16
شهزاد مامان سه دسته گل
رفتی سونوگرافی چی شد؟؟
0
1401/11/16
fateme 🌱
عزیزم خب شاید ارومه اگه سونوهات خوبه خدایی نکرده مشکلی نداری دیگه نگران نباش
خواهر شوهر منم همین بود اصلا بچش تکون نمیخورد الانم ارومه بچش کلا
خواهر شوهر منم همین بود اصلا بچش تکون نمیخورد الانم ارومه بچش کلا
0
1401/11/16
سیمین 🤱
تهران یه دکتر میشناختم که کارش خوبه میخواستم بگم برای مشاوره هم که شده یه جلسه بری پیشش
دکتر پریسا مقتدایی
دکتر پریسا مقتدایی
0
1401/11/16
سوال کننده
فردا میخوام برم پیش دکتر مولایی منشی گفت اول nstمیگریم بعد اگه لازم بود دکتر خودش سونو میکنه منم دیگه نوبت سونومو لغو کردم تا فردا ببینم چی میشه
0
1401/11/16
سوال کننده
واسه من علاوه بر اینکه کم شده آروم هم شده حرکاتش بیشتر شبیه نبضه
1
1401/11/16
سوال کننده
نه عزیزم نرفتم
نوبتم رو لغو کردم تا فردا برم پیش دکتر
نوبتم رو لغو کردم تا فردا برم پیش دکتر
0
1401/11/16
سوال کننده
سونوهام اره خداروشکر خوب بود تا الان
بچه خواهر شوهرت الان چند وقتشه؟هیچ مشکلی نداره خدایی نکرده؟
بچه خواهر شوهرت الان چند وقتشه؟هیچ مشکلی نداره خدایی نکرده؟
0
1401/11/16
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/11/16
pari 🙂
جاشو عوض کرده حتما پشتش ب شکمته حرکاتش پشته نمیفهمی
برو بیا خبر بده بهمون
برو بیا خبر بده بهمون
0
1401/11/16
fateme 🌱
نه عزیزم هیچمشکلی فقط شخصیت بچش اینجوریه ارومه نگران نباش ایشالا هیچی نیست گلم
باهاش حرف بزن زیاد شکمتو ماساژ بده تاثیر داره
خیلیا هم تکون خوردن نینیشون کم بوده ولی بچشون بدنیا اومده شیطووون بوده
باهاش حرف بزن زیاد شکمتو ماساژ بده تاثیر داره
خیلیا هم تکون خوردن نینیشون کم بوده ولی بچشون بدنیا اومده شیطووون بوده
0
1401/11/16
سوال کننده
واقعا؟
خدا کنه اینجوری باشه که میگی
خدا کنه اینجوری باشه که میگی
0
1401/11/16
سوال کننده
باشه عزیزم انشالله تا فردا برم
خدا کنه مشکلی نداشته باشه
خدا کنه مشکلی نداشته باشه
0
1401/11/16
سوال کننده
آهان خداروشکر
0
1401/11/16
فاطمه gh
آره یه خانومی اونجا جدا نوار قلب میگیره یه خانوم دیگه جدا سونو میکنه دکترم هم که جدا ولی اگه خواستی بری بیرون سونو بدی رقیه عظیمی دقیق تره
0
1401/11/16
سوال کننده
یعنی خود دکتر سونو نمیکنه؟
0
1401/11/16
سوال کننده
به نظرت سونوهاشون خوبه؟قابل اطمینانه؟
0
1401/11/16
سوال کننده
سونوهامو پیش سلطانی دادم
عظیمی خوشم ازش نمیاد
عظیمی خوشم ازش نمیاد
1
1401/11/16
فاطمه gh
نمیدونم من رفته بودم یه خانمی به اسم سیما پیش دکتر بود تحت نظر اون انجام میده فک کنم منو سونو نکرد
1
1401/11/16
فاطمه gh
آره بابا خیلیا اونجا ویزیت سونو میدادن
1
1401/11/16
فاطمه gh
خشکه ولی خب کارش دقیقه معماریان هم خوبه
0
1401/11/16
سوال کننده
اهان
0
1401/11/16
سوال کننده
سلطانی چطوره؟
دکتر گفته برم پیش این
دکتر گفته برم پیش این
0
1401/11/16
سوال کننده
گفته یا معماریان برو یا سلطانی که وقت دهی معماری سخت بود منم رفتم سلطانی
0
1401/11/17
فاطمه gh
والا نرفتم ولی تعریف اونم شنیدم به من بیمارستان گفتن هر جا میری برو پیش کابلی و برجی نرو 😑
0
1401/11/17
سوال کننده
😂😂
برجی فکنم زن سلطانیه
کابلی همونه که تو چهار راه سعدیه؟
برجی فکنم زن سلطانیه
کابلی همونه که تو چهار راه سعدیه؟
0
1401/11/17
سوال کننده
دوستم واسه آنومالی رفته بود پیشش جنسیت رو اشتباه بهش گفته بود😑
وزن بچه رو هم کمتر از سونو های قبلیش بهش گفت😂
وزن بچه رو هم کمتر از سونو های قبلیش بهش گفت😂
0
1401/11/17
فاطمه gh
عع نمیدونستم والا
ادرسشو اصن بلد نیستم ولی خیلی تاکید داشتن اینجاها نرم نمیدونم حالا چرا
ادرسشو اصن بلد نیستم ولی خیلی تاکید داشتن اینجاها نرم نمیدونم حالا چرا
0
1401/11/17
فاطمه gh
یا خدا 😐ینی انقدر گیجه
0
1401/11/17
سوال کننده
بهش گفتم بابا برو پیش یکی دیگه
رفت یجا دیگه بهش گفتن چطور جرئت کردی برو پیش اون😂
رفت یجا دیگه بهش گفتن چطور جرئت کردی برو پیش اون😂
0
1401/11/17
سوال کننده
شوته😂
البته اگه خودش باشه
البته اگه خودش باشه
0
1401/11/17
سوال کننده
دیوار به دیوار سلطانیه
0
1401/11/17
فاطمه gh
مریضاشون یهو زیاد میشه فقط از سر باز میکنن اصلا دقت نمیکنن که
0
1401/11/17
فاطمه gh
من فقط پیش عظیمی میرفتم یبار هم رفتم معماریان جای دیگه اصلا نرفتم دروغ چرا
0
1401/11/17
سوال کننده
مریض هم نداشت🤣
گفت همین که رسیدم گفت برو داخل
کسی نبود خلوت بود
گفت همین که رسیدم گفت برو داخل
کسی نبود خلوت بود
0
1401/11/17
فاطمه gh
انشالله دفعه بعد حامله شدم نظر میکنم پیش همشون برم یبار😂
0
1401/11/17
فاطمه gh
😳😬اون خطرناکه کلا پس 😂
0
1401/11/17
سوال کننده
منم معماریان یبار رفتم خیلی با دقت چک میکنه خوشم اومد ازش
0
1401/11/17
سوال کننده
خیییلی🤣
1
1401/11/17
سوال کننده
انشالله
0
1401/11/17
فاطمه gh
آره لامصب خیلی فشار میدن اون کوفتیو🤦یه نفر بیمارستان مث من سقط میکرد میگفت آنقدر فشار داده بودن دماغ بچم کج بود
0
1401/11/17
فاطمه gh
🤣🤣
0
1401/11/17
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/11/17
سوال کننده
من سلطانی یبار این کارو کرد
رفته بودم واسه انتی
خیییییییلی خیییییلی استرس داشتم
بعد گفت رحمت منقبض شده نمیتونم کارمو انجام بدم
اینقد با اون دستگاهه محکم زد به شکمم که نگو
رفته بودم واسه انتی
خیییییییلی خیییییلی استرس داشتم
بعد گفت رحمت منقبض شده نمیتونم کارمو انجام بدم
اینقد با اون دستگاهه محکم زد به شکمم که نگو
1
1401/11/17
سوال کننده
سلام دوستان
رفتم سونو دادم خداروشکر خوب بود بچه داشت تکون میخورد در حین انجام سونو ولی من فقط یکی دوبار خیلی کوچولو در حد نبض حس کردم تکوناشو دکتر گفت تکون میخوره تو متوجه نمیشی
ناگفته نماند ولی قبل اینکه نوبتم بشه برم داخل خودم متوجه شدم داره تکون میخوره
رفتم سونو دادم خداروشکر خوب بود بچه داشت تکون میخورد در حین انجام سونو ولی من فقط یکی دوبار خیلی کوچولو در حد نبض حس کردم تکوناشو دکتر گفت تکون میخوره تو متوجه نمیشی
ناگفته نماند ولی قبل اینکه نوبتم بشه برم داخل خودم متوجه شدم داره تکون میخوره
0
1401/11/17
سوال کننده
ایشالله تا آخر بارداری همینطور بمونه و هی مرتب تکون بخوره منم استرس نگیرم
0
1401/11/17
شهزاد مامان سه دسته گل
الان دیگه بیشتر وقتا بچه خوابه
0
1401/11/17
شهزاد مامان سه دسته گل
خدا رو شکر دیدی. الکی به خودت استرس دادی
0
1401/11/17
سوال کننده
قربونت
اره خداروشکر از اونموقع داره تکون میخوره
خدا کنه همینجوری بمونه دیگه بهم استرس نده 😔
اره خداروشکر از اونموقع داره تکون میخوره
خدا کنه همینجوری بمونه دیگه بهم استرس نده 😔
0
1401/11/17
سوال کننده
ممنون بابت پیگیریت گلم😘😍
0
1401/11/18
سیمین 🤱
خدا رو شکر 🙏🏻🌷🌺😊
1
1401/11/18
سوال کننده
ممنون سیمین جان
1
1401/11/18
سیمین 🤱
stk: |~|11|~|181_col
0
1401/11/18
سوال کننده
♥️♥️😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




