من هفته های اول بارداریم که هماتوم داشتم دیدم.الان تو این هفته رو به نظر من برو دکتر یا برو بیمارستان فقط نزار معاینت کنن
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بله همین حالا به بیمارستان فورا مراجعه کنید
اگ خواستن معاینه کنن اجازه بدم؟
اول تست nst و توکومتری انجام گردد اگر انقباض داشتید بله چون در مورد تزریق بتامتازون باید تصمیم گیری شود البته قبل معاینه اطلاع دهید تصمیم گیری کنیم
ای بابا انشالله چیزی نیست نگراااان نباش
حتما خبر بده عزیزم
ان شاءالله ک چیزی نباشه
به هیچ عنوان اجازه معاینه نده، فقط nst بگیرن، منم قبلا اینجوری شدم دقیقا تو ماه ۸، دکترم اصلا اجازه ی معاینه نداد، اگه انقباض نباشه بهت آمپول بتا میدن
بچه ها مریم خوبه نی نی ام خوبه😍😍
سلام دوستان خیلی ممنون از اینکه نگرانم شدین
خونریزی ندارم دیه.و جواب nstخوب بود
معاینه هم کردن گفتن دهانه ی رحم بسته ست
خداروشکر مریم بخیر گذشت .
مرسی گلی
فردا برای محض اطمینان میرم سونو بعدم مطب دکتر خودم ببینم نطر اون چیه