سلام خسته نباشید دکتر عزیز من شکمم بیشتر مواقع سفت هستش واینکه بعضی وقتها احساس دسشویی بهم دست میده وقتی شکمم سفت میشه البته بیشتر اوقات بدون درد هستش بنظرتون انقباضه و اینکه من سرکلاژی هستم ۲۵ هفته با سوتو شکمی سرویکسم ۲۹ بود ولی قبل از سرکلاژ با سونو واژینال ۲۰ بود و اینکه بعضی وقتها درد واژن دارم و یه دفعه تیر میکشه یعنی امکان داره دهانه رحمم باز بشه خیلی میترسم😔
0
1401/11/14
آرزو شفیع
آرامشتو حفظ کن عزیزم .. نمیتونی با دکترت تماس بگیری و بگی مورد اورژانسیه که خیالت راحت بشه؟
0
1401/11/14
مامان محمد حسین
بعد عمل سرکلاژت دارو برای انقباض بهت داده دکترت؟؟؟
0
1401/11/14
مامان محمد حسین
من انومالی سرویکسم ۲۰ بود فردای انومالی ۷ صبش عمل شدم
از روز عملم آمپول پرولوتون میزنم هفته ای یدونه
قرص ایزوکسوپورن میخورم هر ۸ ساعت
شیاف هم هر ۸ ساعت میزارم
انقباض هام با داروهام خیلی کمتر شد..
به دکترت بگو به احتمال زیاد دارو بهت بده
اگه هم دارو داری شاید بیشترش کنه برات
از روز عملم آمپول پرولوتون میزنم هفته ای یدونه
قرص ایزوکسوپورن میخورم هر ۸ ساعت
شیاف هم هر ۸ ساعت میزارم
انقباض هام با داروهام خیلی کمتر شد..
به دکترت بگو به احتمال زیاد دارو بهت بده
اگه هم دارو داری شاید بیشترش کنه برات
0
1401/11/14
مامان محمد حسین
ولی با استرس داشتن چیزی درست نمیشه
خودتم بیمارستان رفتی یا هر جا
اصلا نزار معاینت کنن
بگو سرکلاژ دارم دکترم گفته معاینه نشم...
دهانه رحم به این راحتی ها باز نمیشه خیالت راحت
مخصوصا وقتی سرکلاژ هستی
خودتم بیمارستان رفتی یا هر جا
اصلا نزار معاینت کنن
بگو سرکلاژ دارم دکترم گفته معاینه نشم...
دهانه رحم به این راحتی ها باز نمیشه خیالت راحت
مخصوصا وقتی سرکلاژ هستی
0
1401/11/14
مامان محمد حسین
منم الان درد دارم
دکترم گفت برو بیمارستان قسمت زایشگاه معاینه کنن اگه باز باشه زنگ میزنن خودشون بهم خبر میدن میام برا زایمانت..
ولی خو من بخاطر معاینه های تحریکی که توی زایشگاه میکنن میترسم برم..نه از دردش..از تحریک شدن و باز شدن و اومدن بچه میترسم...کلا معاینه خوب نیس..تا مجبور نشدی نزار انجام بدن
البته اینم بگم برا من دکتر خودم سونو واژینال هم نمیفرستاد میگفت سرکلاژ داری خیالت راحت هیچی نمیشه
دکترم گفت برو بیمارستان قسمت زایشگاه معاینه کنن اگه باز باشه زنگ میزنن خودشون بهم خبر میدن میام برا زایمانت..
ولی خو من بخاطر معاینه های تحریکی که توی زایشگاه میکنن میترسم برم..نه از دردش..از تحریک شدن و باز شدن و اومدن بچه میترسم...کلا معاینه خوب نیس..تا مجبور نشدی نزار انجام بدن
البته اینم بگم برا من دکتر خودم سونو واژینال هم نمیفرستاد میگفت سرکلاژ داری خیالت راحت هیچی نمیشه
0
1401/11/14
سوال کننده
نه عزیزم اونکه اصلا جواب نمیده بابد حتما برم مطب😔
0
1401/11/14
سوال کننده
چرا عزیزم به من هفته یدونه پرولوتون ۲۵۰ و هر ۱۲ ساعت شیاف میزانم اسپرین هم میخورم یعتی کافی نیست
0
1401/11/14
سوال کننده
خداکنه که باز نشه خیلی میترسم چند روز هم هست که سرما خوردم عطسع میکنم با هرعطسع واژنم درد میگیره 😢
0
1401/11/14
سوال کننده
من دکترم تا الان چند دفعه معاینه م کرده ولی خوب اون ماهره بیمارستان ادم میترسه ماما یا یکی ندونه معاینه کنه خطر داره بخاطر همبن منم میترسم برم ایشلا شما هم به وقتش زایمان کنید تا ۳۸ هفته رو برسونید فقط ببخشید شما چجوری فهمیدید انقباض داربد
0
1401/11/14
sahariii 🌹
سلام عزیزم من از ۲۶ هفته این سفت شدنو دارم خداروشکر چیزی نشده من دیر دستشویی میرفتمم سفت میشد..۲۶ تا ۲۸ هفته آمپول پروژسترون و قرص ایزوکسوپرین و شیاف استفاده کردم ولی بعد اون دوهفته دکتر قطعش کرد و خداروشکر چیزی نشد..امیدت ب خدا باشه
0
1401/11/14
sahariii 🌹
میگن اگه تو ی ساعت ۴ بار سفت بشه جای نگرانی داره
0
1401/11/14
sahariii 🌹
منم دوبار معاینه شدم خداروشکر حتی ب لکه بینی هم نیافتادم ی بار ۱۹ هفته ی بار ۳۰ هفته
0
1401/11/14
سوال کننده
خداروشکر عزیزم ایشلا بسلامتی نی نی تون رو بغل بگیرید منم وقتی دیر میرم دسشویی دقیقا خیلی زیاد شکمم سفت مبشه در طول روژ شاید ۱۰ باری اینطوری بصم
0
1401/11/14
سوال کننده
خداروشکر منم دوبار معاینه شدم که اخر دفعه ش فک کنم هفته ۲۴ بود که هیچی نگفتن البته بخاطر عفونت بود اگر باز بود که میگفت😑
0
1401/11/14
sahariii 🌹
مرسی عزیزم انشاالله شمام مث من ب هفته ۳۸ برسی و بسلامتی بغلش بگیری
0
1401/11/14
sahariii 🌹
برا عفونت نزار معاینه کنن فقط وقتی ک خیلی واجب بود انجام بده
0
1401/11/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹🌹
مشکلات ادراری ندارید ؟ از کی این شرایط ایجاد شده و با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟
زنده باشید 🌹🌹
مشکلات ادراری ندارید ؟ از کی این شرایط ایجاد شده و با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟
0
1401/11/15
سوال کننده
چرا دکتر عزیز هفته قبل ازمایش دادم عفونت ادراری داشتم که چند روزی هست سفکسیم ۴۰۰ میخورم
واینکه فک کنم ۴ روزی هستش که شروع شده امروز شدتش زیاد تر بود وکلا شکمم سفت بود
واینکه فک کنم ۴ روزی هستش که شروع شده امروز شدتش زیاد تر بود وکلا شکمم سفت بود
0
1401/11/15
پزشک اوما
عزیزم حتما به پزشکتان اطلاع دهید تا در مورد پیگیری های لازم تصمیم گیری کنند ، بتامتازون تزریق شده؟
0
1401/11/15
سوال کننده
خیر دکتر عزیز ایشون انگار اعتقادی به اینا نداره بنظرتون برم بیمارستان بفهمم انقباض دارم یانه برم بگم nst بگیزن خودشون میگرن یا حتما باید دکتر تجویز کنه
0
1401/11/15
پزشک اوما
عزیزم بع بیمارستان بله مراجعه کنید خودشان این اقدامات را انجام می دهند
0
1401/11/15
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز بابت راهنماییتون رفتم بیمارستان گفتن تو این هفته نوار قلب نشون نمیدخ و گفتن احتمالا برایه عفونت و بهم یه سرم دادن برایه عفونت
0
1401/11/16
سوال کننده
فقط اینکه معاینع کردن و گفتن سرکلاژت تحت فشار نیست با انگشت معاینه کردن خیلی میتزسم چیزی بشه امکان داره تحریکی باشه؟
0
1401/11/16
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، لمس شکمی انجام نشد؟ نگران نباشید معاینه تحریکی اصول خاص خود را دارد با معاینه ساده متفاوت است
0
1401/11/16
سوال کننده
چرا دکتر عزیز گفتن چون پایین شکمت هست احتمالا مشکل ادراریع گفتن اگه کل شکم سفت بشه انقباضه که مال من بیشتر پاین شکم سفته
0
1401/11/16
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم. اگر این شرایط تداوم داشت آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت تیر های واژن و درد زیر شکم در هفته ۲۹ بارداری
- سلام بچها دلم گرفته حوصلم سررفته چیکار کنم
- دردواژن در هفته ۱۴
- درد واژن در ۳۴هفته
- علت درد واژن چیه؟
- سلام خانومای باردار لطفا جواب بدین
- درد واژن در هفته۲۵
- ترشحات پنیری قبل از موعد
- درد در ناحیه واژن وزیرشکم وگاهی بالاتراز ناحیه تناسلی نزدیک به کشاله ران
- درد زیر دل و واژن



944

