سلام خانم دکتر وقت بخیر
مدتیه خیلی زیاد به بوها حساس شدم،از بوی غذاها گرفته تا عطر و ادکلن،به حدی که حالت تهوع میگیرم و برام غیر قابل تحمله.باردار هم نیستم و امروز ۵سیکل ام هستم.
دلیل این حساسیت چی میتونه باشه؟ممکنه بخاطر پریودی باشه،یا مصرف دارو؟چون استرادیول مصرف میکنم.و اینکه بفرمایید چیکار کنم بهتر بشم؟
پرسش (1401/11/14):
حساسیت شدید به بوها
631
21
1401/11/14
سوال کننده
1
1401/11/14
مامان هانا❤ ☆☆
والا من تو بارداری این علائم داشتم.
1
1401/11/14
🤱maryam flh
من نزدیک پریود 90 درصد اوقات اینجوری میشدم
1
1401/11/14
🤱maryam flh
چون هورمونا بهم میریزه فک کنم طبیعی باشه
0
1401/11/14
عارفه .......
من اوایل بارداریم اینطور بودم الآنم دوباره شدم ولی بهتر از اوایل یه سری از عطر ادکلن بوی غذا ها اذیتم میکنه
0
1401/11/14
سوال کننده
اره خودمم باردار بود همینطوری بودم
ولی الان مطمئنم باردار نیستم،تازه پاک شدم
ولی الان مطمئنم باردار نیستم،تازه پاک شدم
0
1401/11/14
سوال کننده
پس احتمالا دلیل حال منم همین هورمونها باشن
0
1401/11/14
سوال کننده
اره بارداری که صددرصد اینطوره
0
1401/11/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹🌹
به جز استرادیول دیگر چه داروهایی مصرف میکنید؟
وقتتون بخیر 🌹🌹
به جز استرادیول دیگر چه داروهایی مصرف میکنید؟
0
1401/11/15
سوال کننده
سلام مجدد خانم دکتر عزیزم
تا قبل پریودی ال دی مصرف میکردم،در حال حاضر هم استرادیول،فولیک اسید،اسپرین و والپروات سدیم مصرف میکنم
تا قبل پریودی ال دی مصرف میکردم،در حال حاضر هم استرادیول،فولیک اسید،اسپرین و والپروات سدیم مصرف میکنم
0
1401/11/15
پزشک اوما
جان دلم قبل شروع این داروها هم این حالت وجود داشته؟
0
1401/11/15
سوال کننده
نه خانم دکتر عزیزم
0
1401/11/15
پزشک اوما
عزیزم میتواند هم مرتبط با استرادیول هم والپروات سدیم باشد. فقط اینکه خونریزی قبلی مانند همیشه بوده؟
0
1401/11/16
سوال کننده
نه خانم دکتر چون قبل پریودی دوهفته استرادیول مصرف کردم که جنین انتقال بدم،لکه بینی داشتم کنسل شد،پزشکم گفتن ۲هفته ال دی مصرف کنم،بعد ازین پریود کشدم عذر میخام لخته های سیاه بود،اونم از روز دوم دوباره شروع کردم ب خوردن استرادیول
0
1401/11/16
پزشک اوما
عزیزم اگر در این حین رابطه داشتید یک آزمایش خون جهت رد بارداری هم انجام دهید اگر نداشتید ، علت مصرف داروها است
1
1401/11/16
سوال کننده
بله حتما،یک دنیا ممنون پزشک مهربونم😍❤️😘
موفق باشید و در پناه حق🌹
موفق باشید و در پناه حق🌹
0
1401/11/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان مهربانم ، از محبتتون ممنونم و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💕🌹💕🌹
0
1401/11/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




