با سلام خدمت پزشک اوما لطفا آزمایشات مربوط به سقط دوستمه تفسیرش کنید ممنونم
0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
Zi Zi
عزیزم فکر کنم مشکل مربوط به ایمنی داری
0
1401/11/14
Zi Zi
و یکمم انعقادی
0
1401/11/14
سوال کننده
آزمایشات خودم نیستن
0
1401/11/14
سوال کننده
ولی دوتا سقط داشته به علت توقف رشد و تشکیل نشدن قلب
0
1401/11/14
Zi Zi
خب همون احتمالا مشکل ایمنیه
0
1401/11/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون فرزانه جانم
در آزمایشات دوست محترم شما همه چیز خوب است اما بالا بودن esr بیانگر التهاب و عفونت در بدن است، باید علت مشخص گردد حتی یک سرماخوردگی ساده هم میتواند علت باشد.
بخش c3 وc4 مرتبط با سیستم کمپلمان نیز بالا هستند که میتوانند در سقط مکرر دخیل باشند جهت انتخاب روال درمانی به مرکز ناباروری مراجعه کنند 🌹
در آزمایشات دوست محترم شما همه چیز خوب است اما بالا بودن esr بیانگر التهاب و عفونت در بدن است، باید علت مشخص گردد حتی یک سرماخوردگی ساده هم میتواند علت باشد.
بخش c3 وc4 مرتبط با سیستم کمپلمان نیز بالا هستند که میتوانند در سقط مکرر دخیل باشند جهت انتخاب روال درمانی به مرکز ناباروری مراجعه کنند 🌹
0
1401/11/15
سوال کننده
خانم دکتر اینا مربوط به فاکتور ایمنی هستن؟
0
1401/11/15
پزشک اوما
بله عزیزم 🌹🌹
1
1401/11/15
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
0
1401/11/15
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
0
1401/11/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



333

