سلام خانوم دکتر من امروز ساعت ۶پریود شدم این ماه میخواستم انتقال بدم فردا و پس فردا کلینیک تعطیله یکشنبه میتونم برم؟
1
1401/11/13
banoo soltani
روز دوازده پریودیت برو عزیزم باید سونو آندومتر بدی اوکی باشی روز نوزدهم انتقال برات میزنه
3
1401/11/13
سوال کننده
نه عزیزم تو پریودی هم باید برم اول تا سوم شنیدم ولی حالا نمیدونم میتونم یکشنبه برم یا نه
یه بار انتقال دادم منفی شدم
یه بار انتقال دادم منفی شدم
0
1401/11/13
بهار احمدی
منم دقیقا مثل شما هستم
تماس گرفتم با منیش
گفت خانم دکتر فردا که جمعه س میاد مطب
ولی طرف ما چون برق خیلی باریده دیگه جاده بستست نمیتونم برم
دوباره میفته ماه بعد متاسفانه
حالا شما پیگیر باش شاید دکترت بره مطب چون معمولا کارهای انتقال اینا رو دارن میان مطب
تماس گرفتم با منیش
گفت خانم دکتر فردا که جمعه س میاد مطب
ولی طرف ما چون برق خیلی باریده دیگه جاده بستست نمیتونم برم
دوباره میفته ماه بعد متاسفانه
حالا شما پیگیر باش شاید دکترت بره مطب چون معمولا کارهای انتقال اینا رو دارن میان مطب
0
1401/11/13
بهار احمدی
برف
0
1401/11/13
mahtab ...
یکشنبه میشه روز سوم پریودت و میتونی بری منم روز سوم رفتم
0
1401/11/13
Fateme Manane Alisan
سلام عزیزم من وقتی مرفتم مرکز نازایی میگفتن یک تا 4 پریودی میتونی بیای
0
1401/11/13
رها ایمانی
سلام عزیزم تو سونو چیز خاصی نمیگه فقط برای این مهم که استرادیول باید از روز سوم بخوری
2
1401/11/13
mahtab ...
داروها از روز سومکلا شروع میشه واسه انتقال
0
1401/11/13
سوال کننده
عزیزم من امروز زنگ زدم گفتن نیستن متأسفانه یکشنبه هستن
0
1401/11/13
سوال کننده
یعنی امروز حساب نمیشه
0
1401/11/13
سوال کننده
اگه بشه یکشنبه برم که خوب میشه وگرنه میره تا بعد از عید
0
1401/11/13
سوال کننده
دفعه قبل که انتقال دادم استرادیول نداشتم
0
1401/11/13
سوال کننده
آره یه بار انتقال دادم ولی نمیدونم یکشنبه سوم پریودیم میشه یا چهارم
1
1401/11/13
مامان محمد حسین
برا انتقال از روز ۲ پریودی من دارو گرفتم
0
1401/11/13
فاطمه 💕
ساعت ۶ عصر شروع شده تا ۶عصر فردا یه روز میشه شنبه هم روز دوم یکشنبه روز سوم میشه
0
1401/11/13
فاطمه 💕
روز یک تا سه دوره میتونی شروع کنی
0
1401/11/13
سوال کننده
شما مطمئنی اینجوری حساب میشه؟
آخه یه سریا میگن امروز شدی روز اولت امروز حساب میشه
آخه یه سریا میگن امروز شدی روز اولت امروز حساب میشه
0
1401/11/13
سوال کننده
من انتقال دادم از روز سوم دارو گرفتم میخوام ببینم یکشنبه روز سومم میشه یا چهارم
0
1401/11/13
Fateme Manane Alisan
خب تو یکشنبه برو بگو که امروز شدی ببین دارو میدن بهت
0
1401/11/13
رها ایمانی
خوب احتمالن برای همین موفق نبوده
0
1401/11/13
رها ایمانی
بله عزیزم
0
1401/11/13
رها ایمانی
نه عزیزم همون روز که شروع شد حالا هر ساعتی باشه روز اول حساب میشه من از متخصص زنان پرسیدم
0
1401/11/14
فاطمه 💕
از لحاظ شرعی که روز کامل و از ابتدای روز محاسبه میکنن ولی خودمم انتقال و اینطور محاسبه کردم و دارو گرفتم
0
1401/11/14
فاطمه 💕

0
1401/11/14
فاطمه 💕

0
1401/11/14
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
عزیزم بله می توانید مراجعه کنید اما از آنجا که روال کاری هر مرکز با دیگری متفاوت است حتماً با مرکز خود تماس بگیرید ممکن است تمهیداتی برای روزهای تعطیل در نظر گرفته باشند🌸
عزیزم بله می توانید مراجعه کنید اما از آنجا که روال کاری هر مرکز با دیگری متفاوت است حتماً با مرکز خود تماس بگیرید ممکن است تمهیداتی برای روزهای تعطیل در نظر گرفته باشند🌸
0
1401/11/14
سوال کننده
عزیزم خیلی ممنونم ازت 🌹🌹🌹
1
1401/11/14
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر عزیز 🌹
0
1401/11/14
فاطمه 💕
خواهش میکنم عزیزم برو و داروها رو استفاده کن ان شاالله که نتیجه بگیری و با خبرهای خوب بیای و اینکه اصلاً استرس نداشته باش
با روغن سیاهدانه شکم و ماساژ بده میوههای گرم مثل نارگیل و موز و آناناس بخور تا قبل انتقال الهی بحق همین ماه های عزیز دلت شاد بشه
با روغن سیاهدانه شکم و ماساژ بده میوههای گرم مثل نارگیل و موز و آناناس بخور تا قبل انتقال الهی بحق همین ماه های عزیز دلت شاد بشه
0
1401/11/14
سوال کننده
انتقال قبل انقد همه چیو رعایت کردم اصلا فک نمیکرپم منفی بشم شوک شدم واقعا امیدوارم اینبار اوکی بشه برم و نتیجه بگیرم
ممنونم از توصیه هات مهربون جانم ایشالاکه توام به زودی به خواسته دلت برسی🤲😘
ممنونم از توصیه هات مهربون جانم ایشالاکه توام به زودی به خواسته دلت برسی🤲😘
0
1401/11/14
فاطمه 💕
بعد انتقال مهمه که استرس نداشته باشی و فعالیت داشته باش اما کار سنگین انجام نده مثلاً من تو انتقال قبیلم که مثبت شد ولی رشد نکرد از روز اول نمازم و میخوندم غذامو خودم گرم میکردم ظرفام و میشستم
0
1401/11/14
فاطمه 💕
ممنونم خانومی الهی که همه به خواسته هاشون برسن 😘❤️🙏🤲
0
1401/11/14
سوال کننده
بخدا اصلا استرس نداشتم فقط روز آزمایش یکی دوساعت قبل اینکه جوابش بیاد استرس گرفتم
شما چنبار انتقال دادی؟
شما چنبار انتقال دادی؟
0
1401/11/14
سوال کننده
الهی آمین 🤲🤲🤲
0
1401/11/15
فاطمه 💕
یه بار انتقال دادم دوباره سیکل و شروع کردم
0
1401/11/15
فاطمه 💕
ان شاالله که قسمت باشه و خدا برامون بخواد
0
1401/11/15
سوال کننده
انشاالله که اینبارجواب میگیری به حق حضرت علی 🤲🤲🤲
0
1401/11/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💜💜💜
0
1401/11/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



692

