سلام دکتر جان و مامان های عزیز
من دو روزه سرما خوردم روز اول گلو درد و سرفه خلطی داشتم رفتم دکتر عمومی یه سرم زد بهم که استامینوفن و ب کمپلکس داخلش ریخت و دیفن هیدرامین ساده داد هر ۸ ساعت بخورم اما حالم بد تر شد جوری که سرفه و گلودرد که داشتم شکم و پهلوهامم درد میکرد و آبریزش بینی هم دارم دوباره رفتم دکتر داخلی الان بهم ازیترو مایسین ۲۵۰ داده و شربت دکسترومتروفان و پرومتازین اینا رو استفاده کنم عوارضی نداره؟؟؟
پرسش (1401/11/13):
سرما خوردگی در بارداری
401
19
1401/11/13
سوال کننده
0
1401/11/13
سوال کننده
البته یه قرص ازیترو ۲۵۰ یک ساعت پیش خوردم معده درد گرفتم
0
1401/11/13
سوال کننده
در ضمن ازمایش عفونت ادرار هم برام نوشت و انجام دادم این جوابشه
0
1401/11/13
سوال کننده

0
1401/11/13
ثمر مردفر
سلام گلم منم مثل توام اما واس من آنتی بیوتیک ننوشتن با اینکه که نیاز بود برام ریه ام عفونت کرده دیفن هیدرامن رو قرقره میکنم با قرقره سرکه و نمک
0
1401/11/13
سوال کننده
منم اولش ننوشت ولی امروز گفت داری عفونت میکنی
0
1401/11/13
سوال کننده

0
1401/11/13
ثمر مردفر
منم عفونت داره گلوم لخته لخته چرک میاد وقتی سرفه میکنم با دم کرده پونه قرقره میکنم اگه خیلی عفونت داری بخور قرص هاتو
0
1401/11/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
مشکلی ندارد همگی در موارد ضرورت که شرایط مادر ایجاب میکند مجاز هستند خصوصا حتما آزیترومایسین را مصرف کنید کاملا ایمن است و اگر درد معده دارید بگویید راه حل انتخاب کنیم. همچنین میتوانید شربت سیم پرگنالکد را امتحان کنید.
ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
مشکلی ندارد همگی در موارد ضرورت که شرایط مادر ایجاب میکند مجاز هستند خصوصا حتما آزیترومایسین را مصرف کنید کاملا ایمن است و اگر درد معده دارید بگویید راه حل انتخاب کنیم. همچنین میتوانید شربت سیم پرگنالکد را امتحان کنید.
ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1401/11/14
سوال کننده
امروز که قرص ازیترو رو بعد از ناهار خوردم تا ۱ ساعت بعدش معده درد داشتم البته خود دکتر قرص پنتوپرازول ۲۰ نوشته که قبل از ناهار و شام بخورم اما من نخوردم
0
1401/11/14
سوال کننده
علاوه بر دکسترومتروفان و پرومتازین شربت سیم پرگنالکد بخورم ؟؟؟
0
1401/11/14
سوال کننده
ترشح کم دارم و گاهی رنگ سفید گاهی بی رنگ هستن
0
1401/11/14
پزشک اوما
پنتوپرازول را مصرف کنید تا درد معده کنترل شود جان من و سیم پرگنالکد را در صورتی بخورید که این داروها موثر نباشند. بابت ترشحات لباس زیر را منظم و روزانه تعویض کرده و بعد از استفاده از سرویس بهداشتی خودتان را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید. دو نکته را نیز باید بدانید :
1. کم خونی دارید دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود و مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید.
2. سطح پلاکت ها کمتر از حد طبیعی است که می تواند به دلیل بیماری باشد بعد از بهبودی آزمایش حتما در اسرع وقت تکرار گردد زیرا اگر دلیل دیگری داشته باشد در بارداری نیازمند درمان فوری است🌹🌹🌹
1. کم خونی دارید دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود و مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید.
2. سطح پلاکت ها کمتر از حد طبیعی است که می تواند به دلیل بیماری باشد بعد از بهبودی آزمایش حتما در اسرع وقت تکرار گردد زیرا اگر دلیل دیگری داشته باشد در بارداری نیازمند درمان فوری است🌹🌹🌹
0
1401/11/14
سوال کننده
باشه چشم
0
1401/11/14
سوال کننده
فقط اینکه من روزانه مکمل کلسیم و ویتامین دی و مولتی ویتامین و کپسول آهن می خوردم الان دکتر بهم گفت تا ۵ که ازیترو میخورم هیچ کدوم از مکمل ها رو نخورم مشکلی نداره
0
1401/11/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، 5 روز عدم مصرف مشکلی ندارد اما بعد آن منظم مصرف کنید 🌹🌹
1
1401/11/14
سوال کننده
ممنونم از لطفتون
0
1401/11/14
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💗💗
0
1401/11/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




