سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
دخترم فردای روز واکسنش شروع کرد به آبریزش بینی و سرفه(هر دفعه سرفه میکرد) و بی قرار بود و تب داشت
بردم دکتر
گفتن ویروسه و گلوش خلط داره و قدری ملتهبه
سیتریزین،قطره بینی(دکوسالین،دکوفن)،شربت گایول،شربت پکتوگول،استامینوفن دادن
اما آنتی بیوتیک ندادن
بینی و گلوش پره خلطه
الآن هم چشم چپش قرمز شده و باد کرده و ازش قی میاد
باید چی کار کنم؟
برای چشمش چی بزنم؟
آنتی بیوتیک لازم نداره؟
برای تبش چی کار میتونم بکنم؟هر به ۴ ساعت قطره میدم
در ضمن اسهال هم داره برای اسهال چی میتونم بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



256
1401/11/12




