جواب منو میبینید
0
1401/11/12
سوال کننده

1
1401/11/12
مهربانو ❤️
مبارکه مثبته
0
1401/11/12
سوال کننده
پس عددای بغل چیه
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
ولی عددش کمه دو روز دیگه دوباره تکرار کن
0
1401/11/12
سمیه السادات
شماسونوی قلب رفتی؟
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
عددای بغل گفته بالا ۲۵ مثبته
0
1401/11/12
سوال کننده
ولی بتام باید بالاتر بره؟
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
آره گلم، همه چی خوب بود🥰
0
1401/11/12
سمیه السادات
میره ان شاء الله زود آزمایش دادی انگار
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
روز چندم سیکلت آز دادی؟
1
1401/11/12
سمیه السادات
🥰خداروشکر
0
1401/11/12
سوال کننده
۳ روز عقب انداختم
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
بعد ۲ روز دوباره آز بده ببینم عددش چنده
0
1401/11/12
سمیه السادات
بعد یک هفته بری اوکیه
0
1401/11/12
سوال کننده
ان شاءالله
0
1401/11/12
تبسم ۰۰۰۰
خداروشکر عزیزم.خیلی برات خوشحال شدم
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
مرسی قشنگم
1
1401/11/12
بانو آسو .
لازم نیست دوباره ازمایش بدی بتات مثبت هست صبر کن دوهفته دیگه برو سونو
1
1401/11/12
بانو آسو .
الکی واسه چی میرید بتا یا تجویز میکنید بقیه برن الکی الکی یکیو استرسی میکنید
من خودم با بتای ۳۵۰ تو ۵ هفته رفتم سونو دکترم گفت هیچی پیدا نیست فقط رحیم ضخیم شده چند نفر گفتن بتات تکرار کن و... دکترم گف لازم نیست بعد توهم خارج رحمی گرفتم چقد اذیت شدم اخر دوهفته بعدش رفتم دکتر گف قلبش تشکیل شده خوبه ولی بخاطر حرف ۴ نفر ناشی من الکی الکی چقد استرس کشیدم
من خودم با بتای ۳۵۰ تو ۵ هفته رفتم سونو دکترم گفت هیچی پیدا نیست فقط رحیم ضخیم شده چند نفر گفتن بتات تکرار کن و... دکترم گف لازم نیست بعد توهم خارج رحمی گرفتم چقد اذیت شدم اخر دوهفته بعدش رفتم دکتر گف قلبش تشکیل شده خوبه ولی بخاطر حرف ۴ نفر ناشی من الکی الکی چقد استرس کشیدم
0
1401/11/12
ریحان 🎀
منم بتام ۵۴ بود
دوستم ماما بود گفت مثبته و دیگه نمیخواد تکرار کنی
منم دو هفته بعدش به خاطر لکه بینی رفتم سونو خداروشکر همه چی خوب بود
دوستم ماما بود گفت مثبته و دیگه نمیخواد تکرار کنی
منم دو هفته بعدش به خاطر لکه بینی رفتم سونو خداروشکر همه چی خوب بود
0
1401/11/12
سوال کننده
مرسی از همگیتون🥰🥰🥰
0
1401/11/12
ریحان 🎀
الان نیاز نیست بری دکتر یا سونو
اگه میخوای برو دکتر بهت قرص های تقویتی بهت بده
ولی اگه سونو بدی هیچی پیدا نیست
الکی استرس میگیری
بذار دو هفته دیگه برو خیالت راحت بشه 🌸🌸
اگه میخوای برو دکتر بهت قرص های تقویتی بهت بده
ولی اگه سونو بدی هیچی پیدا نیست
الکی استرس میگیری
بذار دو هفته دیگه برو خیالت راحت بشه 🌸🌸
0
1401/11/12
ریحان 🎀
بهت تبریک میگم
انشاءالله بارداری سالم و خوبی و راحتی داشته باشی
انشاءالله بارداری سالم و خوبی و راحتی داشته باشی
2
1401/11/12
ریحان 🎀
یادت باشه ماه رجب و شعبان و ماه رمضون پر از معنویت و آرامش و برکته
پر از جشن و رزق و شادیه
بچه ی سالم و صالح رو از خود خدا و ائمه طلب کن
انشاءالله عیدیت رو از امام علی(ع) بگیری🙏❤
پر از جشن و رزق و شادیه
بچه ی سالم و صالح رو از خود خدا و ائمه طلب کن
انشاءالله عیدیت رو از امام علی(ع) بگیری🙏❤
0
1401/11/12
ریحان 🎀
ما رو هم دعا کن عزیزم
🌷🌷🌷🌷🌷🙏
🌷🌷🌷🌷🌷🙏
0
1401/11/12
سوال کننده
ممنون انقد حس خوب بهم دادی
0
1401/11/12
سوال کننده
🙏🙏🙏
0
1401/11/12
ریحان 🎀
عزیز دلمی🌷🥰🌷🥰🌷
0
1401/11/12
mina ashrafi
مثبته عزیزم
1
1401/11/13
پزشک اوما
سلام جانم
مثبت است و باردار هستید، اگر سابقه بارداری خارج رحمی و مولار ندارید یا لکه بینی یا درد ندارید صبوری کرده و در اواخر هفته بعد سونوگرافی ابتدایی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید 🌹
مثبت است و باردار هستید، اگر سابقه بارداری خارج رحمی و مولار ندارید یا لکه بینی یا درد ندارید صبوری کرده و در اواخر هفته بعد سونوگرافی ابتدایی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



938

