سلام وقتتون بخیر
ببخشید من هیچ مشکل خاصی ندارم و علائم زایمان هم ندارم و خدا رو شکر تکون خوردن های بچه م هم حس میکنم فقط محض احتیاط فشارمو هر روز میگیرم. الان فشارم ۱۳و نیم روی ۹ بود یه مقدار نگران شدم. لازمه برم بیمارستان؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



458
1401/11/12



