حتی بخاطرش شب خوابم نمیبره.تو خوردن هیچ چیزی هم زیاده روی نکردم
0
1401/11/12
fatem F
نه ربطی به تغذیه نداره به خاطر بارداریه من خیلی وقته اینطوریم ، دکتر بهم دارو داده فقط با اون میتونم زندگی کنم
0
1401/11/12
مامان گل
شربت ام جی اس از داروخانه بگیر بگو مخصوص بارداری بده
من با همون گذروندم
من با همون گذروندم
0
1401/11/12
مامان ی خانم کوچولو
سلام منم با پنتاپرازول کنترل میکنم
0
1401/11/12
مامان ی خانم کوچولو
البته بعضی غذاها بیشتر ترشم میکنه.غذاهم با حجم کم میخورم و بعد غذا تا یک ساعت دراز نمیکشم و آب نمیخورم.یکم بهتره
0
1401/11/12
سوال کننده
من فک میکردم اگه بیشتراز گنجایش معده غذا بخوریم اینطوری میشه
0
1401/11/12
سوال کننده
طریقه مصرفش چطوریه
0
1401/11/12
سوال کننده
وای من خییییلی آب میخورم
0
1401/11/12
💜🩵دختر بهار🩵💜
نبات جان بعد از غذا تا ی ساعت اب نخور و تا ۳ساعت چای و مایعات داغ و تا نیم ساعت بعد غذا دراز نکش
0
1401/11/12
💜🩵دختر بهار🩵💜
من اینکارارو میکنم چن ساله کمتر معدم ترش میکنه
0
1401/11/12
مهشید میلانی
نبات عزیز من هم تو بارداری همینطور میشدم که واقعا شبا از درد معده نمیتونستم بخوابم به توصیه دکتر هرشب نیم ساعت قبل خواب شیر میخوردم و واقعا برام خوب بود شما هم امتحان کن انشاالله برای شما هم جواب میده
0
1401/11/12
Maryam pormehr
من برای ترش کردن شربت آدی ژل میخورم
مخصوص معده ست و مجازه تو بارداری.
مخصوص معده ست و مجازه تو بارداری.
0
1401/11/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اوف دقیقا منم همینطورم شب ها ک روانی میشم ازسوزش معده
0
1401/11/12
سوال کننده
چشم عزیزم ممنون از راهنماییت😍❤️❤️
1
1401/11/12
سوال کننده
پس حتما امتحان میکنم عزیزم خیلی ممنونم😍❤️❤️❤️
0
1401/11/12
سوال کننده
انقدددد دارو دارم در روز میخورم که حس پیرزن پیرمردارو دارم😮💨
0
1401/11/12
سوال کننده
دیشب دیگه نشسته خوابیدم از بس اذیت بودم خیلی بده
0
1401/11/12
fatem F
کم کم غذا خوردن و بعد از غذا نشستن و توصیه های دیگه ای که همه گفتن باعث میشه کمتر بشه ولی من بازم اذیت بودم دکتر بهم پنتوپرازول داده
0
1401/11/12
فاطمه. .
سلام عزیزم به خاطر بارداریه
0
1401/11/12
فاطمه. .
اصلا بعد غذا آب نخور
0
1401/11/12
فاطمه. .
نی نی پسره؟
0
1401/11/12
فاطمه. .
یا دختر
0
1401/11/12
فاطمه. .
😍
1
1401/11/12
مامان هانا❤ ☆☆
قرص پنتوپرازول بخور
نیمساعت قبل از غذا خوب میشه
نیمساعت قبل از غذا خوب میشه
0
1401/11/12
مامان هانا❤ ☆☆
من خودم اینجوری بودم . دکتر تجویز کرد
0
1401/11/12
سوال کننده
من اوایل بارداری معده درد داشتم دکتر بهم پنتوپرازول داده بود که خداییش یه ماه خوردم کامل خوب شدم
هنوزم قرصشو دارم پس دوباره شروع میکنم
هنوزم قرصشو دارم پس دوباره شروع میکنم
0
1401/11/12
سوال کننده
دختره عزیزممم
0
1401/11/12
سوال کننده
قبلا ناشتا میخوردم
قبل از غذا طوری نیس؟
قبل از غذا طوری نیس؟
0
1401/11/12
مامان محمد حسین
من قبلا فاموتیدین میخوردم روزی چن تا
اوکی نشدم
قوی تر بم داد
فعلا خوبم خداروشکر
اوکی نشدم
قوی تر بم داد
فعلا خوبم خداروشکر
0
1401/11/12
fatem F
همون ناشتا بخور دکتر به منم گفته ناشتا بخورم
0
1401/11/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
برای بهبود این شرایط شبی یک عدد فاموتیدین بخورید و به علاوه برای کاهش شدت مشکل تلاش کنید تا تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید. همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل یک ساعت فاصله قرار دهید بعد از صرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید. سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید. روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید. غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید.
نوشابه، سس،. فلفل ، نبات نخورید و اگر بهتر نشدید ناشتا پنتوپرازول هم بخورید همچنین باتوجه به سن بارداری جهت ارزیابی فشار خون مراجعه کنید 🌹
برای بهبود این شرایط شبی یک عدد فاموتیدین بخورید و به علاوه برای کاهش شدت مشکل تلاش کنید تا تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید. همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل یک ساعت فاصله قرار دهید بعد از صرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید. سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید. روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید. غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید.
نوشابه، سس،. فلفل ، نبات نخورید و اگر بهتر نشدید ناشتا پنتوپرازول هم بخورید همچنین باتوجه به سن بارداری جهت ارزیابی فشار خون مراجعه کنید 🌹
1
1401/11/12
سوال کننده
راستش من اکثرا فشارم پایینه
هفته پیشم که دکتر بودم فشارم ۹ بود
یعنی ممکنه یهو فشارم بالا رفته باشه؟
هفته پیشم که دکتر بودم فشارم ۹ بود
یعنی ممکنه یهو فشارم بالا رفته باشه؟
0
1401/11/12
پزشک اوما
جان دلم چون درد معده طی این دو روز ایجاد شده است فشار خون هم بهتر است مجددا کنترل شود و بله ممکن است ناگهان مشکلات ایجاد شوند، البته این بررسی ها. برای نظارت دقیقتر هستند ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ترش وسوزش معده در بارداری
- بچه ها ی چیزی ک میخورم دهنم ترش میشه
- دزفولیااااا بیاید لطفا خیلی فوریه..مامانایی ک ارد برنج خونگی درست کردید بیاید
- ترش کردن هفته ۱۵
- ترش کردن معده هفته ۱۴
- ترش کردن اول صبح در ماه هفت
- سلام بچه ها. خوردن دوغ و ماست زیاد در بارداری اشکالی داره؟
- ترش معده و فاموتدین
- سلام پسرمن مدتیه که صورتش طوریه که انگارچیز ترش خورده
- ویار مامان های باردار 😂😍



348

