سلام خسته نباشید من مرداد ماه زایمان کردم
مهر ماه هفت روز خونریزی داشتم
دوره بعد آذر ماه پنج روز خونریزی شدید داشتم
دوباره الان بهمن ماه روز سومم بازم شدید اینسری درده خیلی بدیم دارم
طبیعیه اخه اینجوری یه خط درمیون؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



335
1401/11/12




